Ota tai jätä : päräyttävintä viihdettä ikinä

75 posts, 4 pages, 16,507 views

z

#41 • • z
Ota tai mikä..? Kuka Sami...
*2minsurffailtakaskartalle*
Just. Onnea :D
ezzy

#42 • • Edited ezzy Droid-pappa
Hyvin sä vedät. Aidosti fiilikset katossa näemmä tossa voittopätkässä :) onnittelut.

En ole ohjelmaa kattonut, mutta tossako ei siis muuta tehdä ku valitaan salkkuja?
phanatic

#44 • • phanatic
Ehkä paskinta viihdettä ikinä :) Yritin kerran katsoa jakson mutta eihän tossa tapahdu yhtään mitään.

"Rahat vai kolmipyörä"
Sallakat

#45 • • Sallakat jungle, baby !
en kyllä millään lähtisi ohjelmaa kuvaamaan 'päräyttävimmäksi ohjelmaksi ikinä'. Ei lähelläkään. Kyllähän sitä eilen katsoi kun kundi pokkasi 200k (miinus hurjat verot). voihan sitä kurkkii silloin tällöin, muttei mitää elämää suurempaa viihdettä kuitenkaan.
Saara

#46 • • Saara #2970

phanatic, 1.2.2007 12:48:
"Rahat vai kolmipyörä"

Kolmipyörä <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

#47 • • Gini Guest

Sallakat, 1.2.2007 13:11:
en kyllä millään lähtisi ohjelmaa kuvaamaan 'päräyttävimmäksi ohjelmaksi ikinä'. Ei lähelläkään. Kyllähän sitä eilen katsoi kun kundi pokkasi 200k (miinus hurjat verot). voihan sitä kurkkii silloin tällöin, muttei mitää elämää suurempaa viihdettä kuitenkaan.

Second that.

Ihmetyttää ehkä vähän toi topicin nimi. En tiedä oliko tarkoitus hehkuttaa Suomen tv-historian suurinta pottia, Samia vai itse ohjelmaa. Kahteen ensimmäiseen yhdyn täysin, itse ohjelmakonsepti ei saa mua ihan syttymään ainakaan parin ensimmäisen jakson perusteella. (Perun sanani jos eilisen kaltaisia jännitysnäytelmiä seuraa lisää..*vink*)
Jussi Soro

#49 • • Jussi Soro choon!
Jos vielä aiheeseen, niin itse formaatti on aika suks, mut Samille isot propsit voitosta! Järkkääs sit Turus ne bileet, äläkä säästele kustannuksia, esimerkiks messukeskukseen mahtunee ihan kivasti!
z

#50 • • z

JussiS, 1.2.2007 14:04:
Järkkääs sit Turus ne bileet, äläkä säästele kustannuksia, esimerkiks messukeskukseen mahtunee ihan kivasti!

ja kuljetukset koko maasta!!
Jone

#54 • • Jone Archibald Haddock

Sallakat, 1.2.2007 13:11:

No sun makuusi asioista mä nyt lakkasin luottamasta jo eilen kun satuin lukemaan millaisista oluista pidät. *nauru*

-

Ei mut joo. Mäkään en ole yleisesti ottaen pitänyt kummemmin visailuohjelmista tai muustakaan vastaavasta, mutta "Ota tai Jätän" konsepti osuu jotenkin omaan makuhermooni. Se on yksinkertaistettu äärimmilleen (joka on kuin onkin mun mielestäni hyvä asia) ja on temmoltaan juuri sellainen, että kotona telkkaria seurassa katsoessa ehtii "ottaa osaa" ohjelmaan keskustelemalla kilpailijan valinnoista, pankkiirin tarjouksista ja muusta hömpötyksestä.

En myöskään tunnu olevan ihan yksin tämän mielipiteeni kanssa - "Ota tai Jätä" on tällä hetkellä ehdottomasti Nelosen katsotuin ohjelma.
pirpeli

#55 • • Edited pirpeli
Me jännätään tätä joka keskiviikkoilta nuorisotalolla nuorten kanssa. Harmittaa, että eilinen jäi välistä, kun olin jo muualla valkkaamassa tekokukkia nettikaupasta.... :D

Mutta onnittelut Lainion pojalle, ihan kiva taskuraha tuossa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

phear

#56 • • phear &lt;X&gt;

Jone, 1.2.2007 14:52:
"Ota tai Jätä" on tällä hetkellä ehdottomasti Nelosen katsotuin ohjelma.

Mikä kertookin ohjelmasta yhtä sun toista. *vink* vrt. Salkkarit ja Tanssii Tähtien kanssa on kolmosen suosituin, Big Brother olin subin suosituin jne. Toki kas, makuasioita.

Suomi-versiota en oo katsonut kuin ihan vähän, espanjalaista versiota sitten hieman liian monta jaksoa. Porukat on koukussa siihen, mikä myöskin kertoo ohjelmasta yhtä sun toista. Jyrkkä ei joka tapauksessa.

Onnittelut potista! Kyllähän tuolla velat maksaisi.
#57 • • Edited astaroth Guest

JussiS, 1.2.2007 14:03:
Kuinka monta ämpärillistä virtaa vettä päivittäin Ankkalinnan kanavan kautta?

972536 kvintiljoonaa, 341869 triljoonaa, 940 biljoonaa, 327000 miljardia, 884 miljoonaa, 764897 ja ½ sangollista vettä

mitä voitin?

edit: katsokaa, ajan ilman päätä!
pirpeli

#58 • • pirpeli

astaroth, 1.2.2007 15:54:
edit: katsokaa, ajan ilman päätä!

Repesin :D Mulla tää legendaarinen kuva Akusta koristaa kalenteria, koska usein töissä tuntuu juuri tuolta :D:D

sorgen for téh ot.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

#59 • • Rujo Mutantti Guest
Hyvä Sami, rahat pois tyhmiltä. :D

Offikiaali hännystelijä nr. 1! ÄHä.
Steven Hoaks

#60 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
En tunne myöskään mutta nousi silti jostain syystä hymy kasvoille *hymy*

Paljon onnea! Ei ole enää mikään pikkuinen raha.

Nyt vaan hankit tänne Coxin, Tieston, pvd:n, deep dish:in ja vaikka Morillon samoihin kemuihin soittamaan *hih* Niin siinähän ne rahat sitten menikin =D Ainakin jäät pitkäks aikaan kirjoihin tempauksella *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?