Sunnuntailaskut 18.2.2007 @ Helsinki

59 posts, 3 pages, 8,109 views

Snaggo

Posts: 1,147

#21 • • Snaggo ;__;
Aika hapokas flaikku.
Onks tää nyt muka oikeesti koko perheelle sopivaa, tai edes kiinnostavaa *pepsodent*

--
bojoing.

sune

Posts: 2,096

#22 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Hiiieeeno flaikku *hihu*

--
ei kovin ihku eikä plur

RPS

Posts: 23

#23 • • RPS janari
Flaikku *lmao*

Juu, voishan tänne tulla aloittelemaan synttäreitä. *sydän*
pyllyjumala

Posts: 469

#24 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

pupuTupuna, 31.1.2007 11:27:
Jos ei ole töitä, niin tänne ehdottomasti. Vois vaikka leikkii vähän tulellakin.*hihu*



Tännehän vois ehkä tulla, kattoo olotilan mukaan kun lauantaina kemuttamaan *iloinen*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Marjo

Posts: 1,796

#25 • • Marjo pupuTupuna

pyllyjumala, 12.2.2007 12:27:
---
pupuTupuna, 31.1.2007 11:27:
Jos ei ole töitä, niin tänne ehdottomasti. Vois vaikka leikkii vähän tulellakin.*hihu*

---


Tännehän vois ehkä tulla, kattoo olotilan mukaan kun lauantaina kemuttamaan *iloinen*



En mä varmaan tuukkaan tonne, kun mulla alkaa sunnuntaina yövuoro jo 17.30 ja ainut intressi ois ollu toi tulella pyörittely ja valosassa ei siitä oikeen saa kiksejä. :(
Lyylikki

Posts: 2,975

#26 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

infiana, 31.1.2007 15:05:
tänne vois varmaan tulla skidin kanssa. NOT



infiana, 31.1.2007 15:33:
Voi ei... vohveli on söpö, mutta pidä mielessä että se kuulee monia kertoja paremmin kuin sinä, ja siksi sitä ei sais ottaa mukaan tonne.



Itse ymmärtäisin, että tapahtuman luonteeseen kuuluu, että neljalkaiset ja nelivetoiset voi hyvillä mielin ottaa mukaan. Nimestä viis. Kyseessähän on kuitenkin ulkoilmassa oleilua, jossa pääsee pois mökää aiheuttavien ämyreiden vierestä. Ehkä kukaan lapsen tai eläimen omistaja ei ämyreiden viereen olisikaan änkemässä, jolloin en koe, että musiikista ainakaan aiheutuisi suurta vaaraa. Mielestäni tässä saa hyvin yhdistettyä ulkoilun, (perheen) yhdessäolon ja kavereitten tapaamisen. Tai sitten olen täysin väärässä.

Muutekin kun sunnuntaipäivänä ulkoillaan ihan yleisessä, kaikkien käytössä olevassa, puistossa, niin jokainen itse kantaa vastuun omasta kunnostaan ja siitä, että mielellään ei pyöri paikalla ihan naula päässä. Jos haulaa sunnuntaina olla ihan naula päässä ja silti tekee mieli laskea mäkeä, niin ehkä joku vähän syrjäisempi mäki sopisi siihen sitten.
Entropy

Posts: 264

#27 • • Edited Entropy tekno kuuluu kaikille
Lineup ja soittoaikataulu päivitetty tapahtumatietoihin.

Nyt näyttää hyvältä kelin suhteen, eli mitä todennäköisimmin sunnuntaina lasketaan!

Edit: Säästä vielä, jos plussalle menee niin varautukaa kastumaan hieman, mutta toivotaan nyt pikkupakkasta!

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

alphamagic

Posts: 3,628

#28 • • alphamagic
Vois tulla ottaa muutamat rommikaakaot muuttoruljanssin jälkeen *sydän*
Tilaisin sit kello kahdekstoista pikkupakkasen, sunnuntai housee ja auringon taivaalle lämmittää *hih*
Ja paaaaaaljon kavereita *hali* *pus*
...pitänee lähtee huomenna shoppaa liukuri... *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Occu

Posts: 2,528

#29 • • Occu

Entropy, 3.2.2007 18:36:
Luonnollisesti tapahtuma järjestetään vain jos sää sallii, eli peukut pystyyn aurinkoisen ja lumisen pakkassään puolesta!




miten on, tuleeko tänään laskuja?

--
..::MOI::..

terraluna

Posts: 1,270

#30 • • terraluna Agentti


miten on, tuleeko tänään laskuja?



No kai nyt, en kyl oo entrooppari mut lunta on ja pilvisessä on ennenki laskettu?

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Avatar
#31 • • astaroth Guest
^____________________________^

<3
Occu

Posts: 2,528

#32 • • Occu
<3 laskut <3

oli aivan mahtavaa! :)

pylly on kyl vähän herkkänä laskuista kun piti mennä hyppimään
pulkan kanssa :D

--
..::MOI::..

Quu

Posts: 334

#33 • • Quu Mole RAM!
Ai, nää oli tänään :(

Noh, minulla oli paljon hauskempaa anopin syntymäpäivillä.
Tiura

Posts: 731

#34 • • Tiura Taika
Joo vitsi et oli lystiä!
Pulkka ja liukuri meni rikki ja jalka mustelmilla..hehheh
Laskiaspullaa,mehuu ja hyvää musaa :)))
La Petite

Posts: 1,160

#35 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
olis ollu kivaa, mut tulipa muuta ei niin kivaa tekemistä koko viikonlopuks.

No kai sitä lunta on vaik viikon päästä viel. *hahjust*

--
Rem tene, verba seqventur

s4ga

Posts: 325

#37 • • s4ga
Toivottavasti teillä oli yhtä kivaa kuin mulla! ^_________^ <3

--
Miau. ^__^

M1chel

Posts: 23

#38 • • M1chel
nice pictures :)
I have no idea of what you said in the previous posts, but this party has been wonderful.. unfortunately there were few people, at least in the evening when I was there, but the music was really good and the place is wonderfull.
does anybody knows if there will be something similar soon or late?

--
is not true that videogames affect children.
If Pac-man had affected us as kids now we would all be running in darkened room, eating magic pills and listening repetitive electronic music!

Snaggo

Posts: 1,147

#39 • • Snaggo ;__;
Oli kyl ihan muikeet bileet, en nyt mitään erikoisempaa keksi/jaksa kommentoida. Lumessa tanssiminen oli kyl jännä kokemus.
Jotenkin mielestäni musa oli tosin turhan kovalla, ulkoilmabileissä ei oikein jaksais tulppia pitää...

M1chel,
does anybody knows if there will be something similar soon or late?



During summertime there usually is several events in the same place. When it comes to wintertime outdoors events, this is the only one I know of...

--
bojoing.

cinde

Posts: 17

#40 • • cinde
ja kivaahan oli...alppari on nin paras kun sinne voi tuua vauvat ja hauvat, kuten eräs nimeltä mainitsematon ruffe asian ilmaisi ;)
Tulet oli kewl, ne sai kolme veen haukkomaan henkeään pitkäksi aikaa ^^

--
Hei älä spiidaa, kyllä ne tontut viel löytyy. Mä lupaan