M: Pioneer CDJ-500II Limited (pari)

3 posts, 1 page, 1,638 views

kemisti

Posts: 18

#1 • • Edited kemisti
Myynnissä olisi pari Pioneerin CDJ-500II Limited soittimia. Soittimet ovat suht hyvässä kunnossa (toisen hakupyörässä pieni naarmu), olen soittanut niillä vain yhden keikan. Myyn soittimet pois rahan- ja ajanpuutteen vuoksi pois nurkasta pölyyntymästä.

Lähetä tarjous osoitteeseen [email protected]

Tässä pari kuvaa soittimista:

Kuva 1

Kuva 2

Lisäkysymyksiä yms voi lähettää ylläolevaan mailiosoitteeseen, tänne niitä ei kannata pistää kun en niin usein täällä roiku.

Soittimet sijaitsevat Raahessa, mieluiten nouto. Postitse tai matkahuollon kautta toimitettaessa kulut ostajalle.
kotivalo

Posts: 190

#2 • • kotivalo
Katto postis!
kotivalo

Posts: 190

#3 • • kotivalo
Saisko nyt jotain tietoa, et onks nää soittimet myynnissä / myyty, ja muutenkin ois kiva jotain vastauksia saada niihin kolmeen sähköpostiin, mitä oon lähettäny about viikko sitten!
Tääki myyjä on logannu klubbariin pari-kolme kertaa sen jälkeen, ku oon lähettäny meiliä, ja ilmottanu tässä threadissa et kattois meilinsä, mut ei mitään vastausta oo mihinkään tullu! Jos ei kauppaa oo edes tekemässä, ni mitä vittua. Tai jos mun tarjous ei ollu riittävä, ni esittäis sit vasta-tarjouksen, eikä vaipuis hiljaisuuteen.
Kiitos!