21 steps underground 30.1.2007 @ Kuopio

32 posts, 2 pages, 5,901 views

KiksuMike

Posts: 21

#21 • • KiksuMike
Kiitokset järjestäjille hyvistä bileistä! Puitteisiin oli satsattu ja valot, eritoten uv putket, tuovat mukavasti tunnelmaa. *jiihaa*

Itekki piti lähtiä kesken pois.. *nukkuu* Reivit sais alakaa viikolla ja yleensäkki jo hyvissä ajoin niin ei tarvis yö myöhään kukkua.. *joo*
Mio

Posts: 1,010

#22 • • Edited Mio
mukava huomata et mukavia bileitä saadaan tiistaisinkin pystyyn: )

ps. en siis itse täälä ollu..kiinosti vain lukea miten tiistai on Kuopisossa mennyt:-
Dovra Yukas

Posts: 73

#23 • • Dovra Yukas
iha hirmu kivaa oli. kiva nähdä jälleen tätä kuopiossa.
ehkä se tästä jälleen.

Indi vetäs hyvät svengit, meitsi diggaili jälleen.
thanks m8!

muuten vähä kevyttä mulle ;)

kiitokset järjestäjille.

pluria vaan
Tytti

Posts: 126

#24 • • Tytti
Vaikka oma ilta menikin pääosin sisustukseen sointuessa ja iloeliksiiriä nauttiessa (semitumut vaan), täytyy sanoa, ettei kokonaista kuukautta malttaisi odottaa, niin mukavaa oli :) Lämmin halaus kaikille, joille se kuuluu ja helmikuussa jatketaan :) Kiitän!
hane

Posts: 242

#25 • • hane
hienoksi oli diva laitettu *aplodit*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Arismus

Posts: 277

#26 • • Arismus
Niin toi mun emäntäkin kehui, että oli hyvät bileet..ja perhana kun en päässy...*nyyh*
NoctilucA

Posts: 52

#27 • • NoctilucA
Hauskaa oli! Varsinkin Jarkko M:n setti oli mahdottoman mainio illan lopuksi. Pian lisää.
meizi m

Posts: 398

#28 • • meizi m Jytkemeister supreme

NoctilucA, 31.1.2007 21:46:
Hauskaa oli! Varsinkin Jarkko M:n setti oli mahdottoman mainio illan lopuksi. Pian lisää.



Kiitos kiitos. Pakko myöntää, että tein pari virhearviota, joista Indigo onneksi kävi korjaamassa yhden vääntämällä bassot ja gainit kaakkoon.

--
...

Arcneleon

Posts: 16

#29 • • Arcneleon
Hieno ilta oli, vaikkakin porukkaa olisi saanut olla hieman enemmän.
Kättä ylös järjestävälle osapuolelle, oli todella hyvät puitteet.

--
Not that I know anything about it

reinoh

Posts: 818

#30 • • reinoh
"copy/paste"

No ai että toimiko? No toki toimi!

Dekottelut ol nättii ja valojaki ol mukavasti. Indigon setille en oikein kerenny kuulemaan... Miika Kuisma toimi ku junan vessa ja Jarkko M. tarjoil ehanoo teknoo! ...Jarkon setin aikaan kyl volat tipahti varmaan pari-kolme db??? Tais olla vuan Jarkko vähä tulessa *vink* ...vai tulko siel jostain jotain whinee. Indigo kyl korjas lopussa.

Näitä lissee. *tanssittel*

*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

(tais tulla muutamia onnistuneita fotoja.)
meizi m

Posts: 398

#31 • • meizi m Jytkemeister supreme
Liian kiva monitori..

--
...

P. Pau

Posts: 143

#32 • • P. Pau the bad finnish girl
Kivaa oli!

Paikka oli kyl laitettu hienoksi -ja kerrankii oikein kunnon UV-valot!! *hih* Tykkäsin kovasti koristeluista! Indigon soittelut laitto tanssijalan vipattamaan heti alusta asti. *joo* Porukkaa oli mun mielestä mukavan paljon ottaen huomioon että kyse oli tuollaisista marginaalimusiikkikekkereistä (Kuopiossa!*vink*) ja ajankohtakin keskellä kiireisintä koulu- ja työviikkoa. Jouduin itsekin poistumaan takavasemmalle heti yhden jälkeen kun piti aamulla kouluun kiiruhtaa.

Mainitsen vielä, että kerrankin omalla ainejärjestölläni oli näppinsä pelissä jossain minuakin kiinnostavassa ajanvietteessä... Tosin ne näpit olis kuulemma voinu olla ahkeramminkin siinä pelissä mukana... *justjoo* mutta mitäpä tuosta, oma lehmä kai mulla on ojassa kun Kultiin kuulun enkä millään tavalla ole mihinkään toimintaan osallistunut enkä mistään siihen liittyvästä ole juuri jyvällä... Se siitä.

Eni vei, Kiitos kaikille jotka saivat taas aikaan upeat bileet! *plur* Seuraavia odotellen...!

--
"In Finland we have this saying you pull fine."