Joskus humalassa...

113 posts, 6 pages, 32,391 views

aleksisi

#41 • • aleksisi

RiD, 26.1.2007 20:25:
Tulee mentyä ajamaan parta ja suiohkuun, mulla käsi murtunu ja kispissä ni pitää käydä suiohkussa muovipussi kädessä. Nyt onnistuin laittamaan muovipussin onnistunees ti väärään käteen kja kastelin kipsin, sit ajoin parran ja voin ainakin laskee väh 7 parranajohaavaa nyt.

Gggggggg

kellohan on vasta puol ysi, joten aika hyvin..

--
siellä missä jatkot..

KooKie

#42 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 26.1.2007 20:19:
...tulee kirjoitettua klubbariin tyhmyyksiä. *känni*

Tulee mentyä ajamaan parta ja suiohkuun, mulla käsi murtunu ja kispissä ni pitää käydä suiohkussa muovipussi kädessä. Nyt onnistuin laittamaan muovipussin onnistunees ti väärään käteen kja kastelin kipsin, sit ajoin parran ja voin ainakin laskee väh 7 parranajohaavaa nyt.

Gggggggg

I rest my case. *joo* :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lyylikki

#43 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

RiD, 26.1.2007 20:30:
---
Lyylikki, 26.1.2007 20:29:
---

Gggggggg

---

Herranen aika!!! Älä ota enää *nauru*

---

Otanpa!

No himmaa ees vähäsen. Pliis *nalle*
RiD

#44 • • RiD Nukemi

KooKie, 26.1.2007 20:32:
---
KooKie, 26.1.2007 20:19:
...tulee kirjoitettua klubbariin tyhmyyksiä. *känni*

---

---

Gggggggg

---

I rest my case. *joo* :D

stufu :D

--
*super* *possu*

Lyylikki

#45 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
...kuvittelee, että oikeasti ei ole humalassa, joten yrittää selittää ihmisille(/jääkiekkoilijoille) asioita, joiden selittäminen selvinpäinkin vaatisi vähintään fläppitaulua.
aleksisi

#47 • • aleksisi
..ikävä kyllä

--
siellä missä jatkot..

innae

#48 • • innae PaskaJätkä
Tulee mentyä Lady Mooniin katsomaan entistä duunikaveria joka on siel nykyään duunissa :S

--
PaskaJätkä

embie

#50 • • embie Shwoopsie poo
...kiipeän tanssikorokkeelle ja annan palaa *poks*
#51 • • Sunshine^82 Guest
...tekee sellasta mitä ei muista aamulla... *igor*
Heli

#52 • • Heli vai kuka se oli
... ois parasta ottaa muutama vesilasillinen ettei joutuis meneen laatalle heti röökin jälkeen. Noloa, mutta niin totta.
... innostun jostain läpästä niin kovaa, et kaadan drinksun tai minkä hyvänsä pöydälle ja syliin.
... musta tulee todella levoton *hikoil*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

#53 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 27.1.2007 21:42:
... ois parasta ottaa muutama vesilasillinen ettei joutuis meneen laatalle heti röökin jälkeen. Noloa, mutta niin totta.
... innostun jostain läpästä niin kovaa, et kaadan drinksun tai minkä hyvänsä pöydälle ja syliin.
... musta tulee todella levoton *hikoil*

kikakika... mustakin tulee todella levoton... aika useesti jopa... *joo*

joskus humalassa tulee oltua aivan liian humalassa... tääkin käy aikas useesti... *hihu*

--
pinkki on pop!!!

sare

#54 • • sare

embie, 27.1.2007 17:37:
...kiipeän tanssikorokkeelle ja annan palaa *poks*

Samoin, paitsi ei joskus vaan aina*nauru*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Tarsu

#55 • • Tarsu
..saattaa kadota estot, mutta vain joskus :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Geassi

#56 • • Geassi
....kuvittelee tuntevansa vitusti porukkaa ja aamulla herää toiselta paikkakunnalta
....kuvittelee olevansa ihan selvinpäin ja lähtee ajamaan
TuuliT

#57 • • TuuliT
"pakko ihan ensin kysyä, missä kaupungissa olen? Ja kuka olet? Ja mitenköhän täältä pääsee pois?" Siis ei mulle tollaista satu, mutta olen kuullut joskus jollekulle sattuneen...
TuuliT

#58 • • TuuliT
Itse olen yleensä niin katatonisessa tilassa, että on suoranainen ihme aina herätä kotoa, eikä esim ojasta. Mutta tähänkin ongelmaan on kehitetty ratkaisu, ystävät.
Sallakat

#59 • • Sallakat jungle, baby !
joskus humalassa arki-iltana tulee sellanen fiilis että ois vähä siistii dokata tosi myöhään pitäen hauskaa, nukkua pari timmaa ja lähtee töihin puolikännissä. Siis silloin kun oikein maistuu niin tää tulee mieleen.
Sitte ku toteutat sen, niin yllättäen se ei ookaan niin siistiä, sitte aamulla.
Kon-tiki

#60 • • Kon-tiki The Unsinkable
...tulee käytettyä fraaseja
"Just noin! Siis just noin mäkin olen aina ajatellu!"
"Kossuvissy."
"Vitun siistii!"
"Eikun oikeesti"
"Eikun nyt vittu oikeesti!"
"Siis mun elämän ykkösprioriteetti tänä vuonna on, että me päästään [tähän jonkun ihanan lomakohteen nimi]"
"En lähe sinne! Siellä on hirvee jono!"
"Joo enkä lähe taksillakaan!"
"No mut kyllähän tää jono vetääkin yllättävän nopeesti!"
"Kossuvissy."
(aloita alusta ja toista kunnes noutaja saapuu)