PARADISE 2007 @ Caribia Waterpark

474 posts, 24 pages, 143,685 views

Paradise

Posts: 39

#261 • • Paradise
Preparty Saturday 7.4.
Turku, Diiva UG 22:00-05:00
(kutsulla sisään)

Line up:
Ness
Vertigo
Sam Lainio
Lank
UzU

Posts: 2,361

#262 • • UzU [33100]
Tampereen bussissa vielä jonkun verran paikkoja. Nyt kaikki hopi hopi ilmoittautumaan, jotta voidaan ottaa isompi bussi tarvittaessa.
martina

Posts: 1,875

#263 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
voi hitto... en pääse tänne sittenkään... *nyyh*
kovas

Posts: 1,522

#264 • • kovas Kristo
Oonko mä nyt vaan vähän tyhmä, (ei ollut kysymys, joten ei tarvi vastata :D) mut miks mä en o viel löytäny mitään tietoo hki-bussin hinnoist tai varausjärjestelyistä..?!

urlii, kiitti!
Marjo

Posts: 1,796

#265 • • Marjo pupuTupuna

hards, 4.4.2007 21:35:
Oonko mä nyt vaan vähän tyhmä, (ei ollut kysymys, joten ei tarvi vastata :D) mut miks mä en o viel löytäny mitään tietoo hki-bussin hinnoist tai varausjärjestelyistä..?!

urlii, kiitti!



En nyt laiskana jaksa hakee sitä linkkii, mut tiketin sivuilta saa varattua ja tilattua myös bussilippuja. Myös Street Beat niitä myy, mutta sieltä niitä ei tietääkseni voi tilata eikä varata.
remotion

Posts: 5,283

#267 • • remotion nostatus guru
onko tonne lippuja kautta bussilippuja jäljellä. kaverilta murtui olkapää joten lapin reissu jää väliin ja kortti on hyllyllä joten bussikin tulee tarpeeseen. saako kumpaakin vaikkapa streetistä, vai hoituuko kumpin vaikka varaamalla se bussi + lippusetti?

yst.terv: minä
Paradise

Posts: 39

#268 • • Paradise

remotion, 5.4.2007 21:30:
onko tonne lippuja kautta bussilippuja jäljellä. kaverilta murtui olkapää joten lapin reissu jää väliin ja kortti on hyllyllä joten bussikin tulee tarpeeseen. saako kumpaakin vaikkapa streetistä, vai hoituuko kumpin vaikka varaamalla se bussi + lippusetti?

yst.terv: minä



Bussi ja pääsylippuja saa mm. Street Beatistä sekä Tiketistä yhdessä tai erikseen. Bussiin ei vaadita tapahtuman pääsylippua, tapahtumaan vaaditaan...

Tarkemmat infot mm topiikin alusta ja www.housenation.fi/paradise
remotion

Posts: 5,283

#269 • • Edited remotion nostatus guru

Paradise, 5.4.2007 21:50:
---
remotion, 5.4.2007 21:30:
onko tonne lippuja kautta bussilippuja jäljellä. kaverilta murtui olkapää joten lapin reissu jää väliin ja kortti on hyllyllä joten bussikin tulee tarpeeseen. saako kumpaakin vaikkapa streetistä, vai hoituuko kumpin vaikka varaamalla se bussi + lippusetti?

yst.terv: minä

---


Bussi ja pääsylippuja saa mm. Street Beatistä sekä Tiketistä yhdessä tai erikseen. Bussiin ei vaadita tapahtuman pääsylippua, tapahtumaan vaaditaan...

Tarkemmat infot mm topiikin alusta ja www.housenation.fi/paradise



hyvää palvelua! kiitos.
Avatar
#270 • • trusti Guest
mul ei näy vielä sixpäkki niin ei tänne kehtaa tulla.. :(
starfish

Posts: 309

#271 • • starfish

trusti, 8.4.2007 13:14:
mul ei näy vielä sixpäkki niin ei tänne kehtaa tulla.. :(


Joo, ja sä olisit ainut! *pahis* ..ja kaikki vaan naurais sulle.
Avatar
#272 • • trusti Guest

starfish, 8.4.2007 19:33:
---
trusti, 8.4.2007 13:14:
mul ei näy vielä sixpäkki niin ei tänne kehtaa tulla.. :(

---

Joo, ja sä olisit ainut! *pahis* ..ja kaikki vaan naurais sulle.



mun itsetunnolla varustettuna tarvitsen kreikkalaisen jumalan vartalon voidakseni tuntea itseni edes tavalliseksi...


...mut ehkä silti täällä *vink*
Flügel

Posts: 212

#273 • • Flügel Leicht begeistert


mun itsetunnolla varustettuna tarvitsen kreikkalaisen jumalan vartalon voidakseni tuntea itseni edes tavalliseksi...



Joo, höpöhöpö. Lauantaina vain vatsamakkarat esiin ja mestoille, ollaan siellä ihmisiä me muutkin. Tai en sitten tiedä, kuinka kenenkin kevätpainonpudotus on onnistunut, munaa saavat i alla fall kaikki varmuudella näin pääsiäisenä ja sehän nyt tiettävästi nostaa rasvaprosenttia itse kullakin *lmao*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

starfish

Posts: 309

#274 • • starfish


...mut ehkä silti täällä *vink*


Hyvähyvä *iloinen*
Tarsu

Posts: 2,449

#275 • • Tarsu
saattaa olla että mäkin tuun läskejä kelluttaa tänne :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Bio

Posts: 4,429

#276 • • Bio The Bullies / Pinky

trusti, 8.4.2007 19:38:
...mut ehkä silti täällä *vink*



tottakai tulet :)
mäkin tulen esittämään mun jumalallista kaljan muovaamaa vartaloani :D
Avatar
#277 • • trusti Guest
no ei jumalauta :D toi oli vaan läppää, ei mulla oikeasti nyt noin huono itsetunto ole
Flügel

Posts: 212

#279 • • Flügel Leicht begeistert
Nine Inch Nailsin huomisen keikan kautta tänne *plur*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

johnnytys

Posts: 489

#280 • • johnnytys idän pikajuna

Bio, 8.4.2007 21:09:
---
trusti, 8.4.2007 19:38:
...mut ehkä silti täällä *vink*

---


tottakai tulet :)
mäkin tulen esittämään mun jumalallista kaljan muovaamaa vartaloani :D



sä tuut kalja mahan kanssa ni mä tuun luitteni kans*plur**plur**blush**joo**pepsodent*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring