PARADISE 2007 @ Caribia Waterpark

474 posts, 24 pages, 147,093 views

Paradise

Posts: 39

#101 • • Edited Paradise
Paradise liput nyt myynnissä Tiketissä (www.tiketti.fi), lauantaina Turussa 8raidassa ja Pirjon Bazaarissa, Helsingissä Street Beatissa sekä Tampereella Epe´ssä.

Porissa, Lahdessa, Jyväskylässä ja Oulussa ennakkomyynti alkaa tiistaina.

Mikäli hankit Paradise 2007 -ennakkolipun ennen 18.2, saat kaupan päälle täysin ilmaiseksi 23 arvoisen lipun "Housenation 11th season" -tapahtumaan Tampereen Tullikamarille ja niiden aamujatkoille Helsinkiin!

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=10978
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=10980
Caro²

Posts: 5,301

#102 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ompas porukalla kummat jorinat. Huolimatta siitä missä kuvaan, keiden kanssa pelaan korttia tai käyn purilaisella - niin ymmärrän kyllä aivan täysin Jonen asenteen näiden kahden kekkerin välillä. Itse en ota kantaa puoleen enkä toiseen ovakko nämä paremmat kemut vai oliko ne toiset paremmat. Ainoa asia mihin otan kantaa on se käsittämätön idiotismin viljeleminen mitä muutamat ihmiset onnistui tunkemaan tähän topikkiin Jonen viestin jälkeen.

JO ensimmäinen viesti oli täysin selkeä, neutraali - ja ainakin miulle kertoi ihan tasan tarkkaan sen mitä Jone sillä tarkoitti (ei, en ole keskustellut Jonen kanssa noin viikkoon - en tiedä yhtään mitä herran päässä on liikkunut tämän asian tiimoilta ennenkuin luin tuon viestin).

Sattuikohan kenties Jonen viestiä kommentoineilla ihmisillä olla kenties enemmän hampaankolossa itse viestin kirjoittajaa kuin viestin sisältöä kohtaan? Olipa siellä joukossa kummaa kommenttia myös ihmisiltä joita ainakin pidin jollakin asteella älykkäinä ja kykeneväisinä ajattelemaan asioita muiltakin kuin oman navan kantilta..

PS. Itseltä nämä kemut jää väliin syystä ja toisesta. Kummallakaan syyllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa keiden seurassa syön, keiden parissa pelaan korttia tai parannan maailmaa.

PPS. Kuvaamisen kannatal nää kekkerit vois olla hyvinkin mielenkiintoiset - toivottavasti bileiden tekijätiimi taltio kekkerit tavalla tai toisella jotta näkee millasta siellä on ollut.


Individual, 31.1.2007 13:44:
No voi lol, ku taas viuhu Jonen pointti ohi.


Meinasin kysyä skypessä, mutta pakko kysyä näin julkisesti.
Leikitkö vaan tyhmää vai mikä tän vastauksen pointti oli?
Mongolia

Posts: 160

#103 • • Mongolia truenörth

Caro², 3.2.2007 05:25:

---
Individual, 31.1.2007 13:44:
No voi lol, ku taas viuhu Jonen pointti ohi.

---

Meinasin kysyä skypessä, mutta pakko kysyä näin julkisesti.
Leikitkö vaan tyhmää vai mikä tän vastauksen pointti oli?


Sama pointti mikä sulla? *ding*
Individual

Posts: 10,942

#104 • • Edited Individual HYPNO!

Caro², 3.2.2007 05:25:

---
Individual, 31.1.2007 13:44:
No voi lol, ku taas viuhu Jonen pointti ohi.

---
Meinasin kysyä skypessä, mutta pakko kysyä näin julkisesti.
Leikitkö vaan tyhmää vai mikä tän vastauksen pointti oli?


Niin, Karo. Otetaan ne herneet pois nenästä. Minä tarkoitin, että IHMISILLÄ viuhui Jonen pointti ohi (toki olisin voinut tuon sanan "ihmisillä" siihen lisätä), ei Jonella. Jonella oli pointtia tuossa ja se toden totta tuli selkeästi esille ja sen minäkin toin tuossa myöhäisemmässä postauksessani esille. Eli ihmiset arvuuttelivat täällä sitä tuleeko Pacifique-bileitä, useammasakin topikissa ja hoplaa! sitten tuleekin kylpyläbileet kaiken sen keskelle, mutta eri paikassa ja eri järjestäjän toimesta. Pacifiquen ollessa kai päräyttävintä mitä vuosiin Suomessa on klubikulttuurissa järkätty, niin totta munassa näiden kahden jutun välillä, vaikkei se välttis olisikaan reilua tapahtuu vertailua ja hieman sitä ennakkoaprikointia, josko ne taivaan portit aukeaisivat myös Turussa.

No mut jos pitäis sen skypen päällä, niin ei tartte leikkiä tyhmää. *vink*
toma

Posts: 2,009

#105 • • toma Tototoototo

Individual
Eli ihmiset arvuuttelivat täällä sitä tuleeko Pacifique-bileitä, useammasakin topikissa ja hoplaa! sitten tuleekin kylpyläbileet kaiken sen keskelle, mutta eri paikassa ja eri järjestäjän toimesta. Pacifiquen ollessa kai päräyttävintä mitä vuosiin Suomessa on klubikulttuurissa järkätty, niin totta munassa näiden kahden jutun välillä, vaikkei se välttis olisikaan reilua tapahtuu vertailua ja hieman sitä ennakkoaprikointia, josko ne taivaan portit aukeaisivat myös Turussa.


Krhm. Luuletko nyt ihan tosissasi, että tämän bileen järjestäjät katsoivat et "Hahaa, nyt äkkiä tehdään kylpyläbileet ennenku Pacifique ehtii reagoimaan ja sit niiden täytyy olla järjestämättä, hehee miten ovela kaappaus!" Luuletko tosiaan, ettei tieto ole kulkenut ns. kulissien takana? Eikö ole parempi, että kun selvästi oli näkyvissä, miten paljon ihmiset halusivat kylpyläbileitä, joku sellaiset järjestää? Ja eikö silloin ole myös parempi, että ne ovat eri paikassa kuin Pacifique, kun järjestäjä on eri? Huomaako joku sanan Unity erään Paradisessa soittavan deejiin nimen perässä? Olisiko se siellä, jos kyse olisi jostain skismasta? Tosin ehkä kommenttisi sävystä voi lukea, ettet tarkoita asiaa aivan niin.

En oikein ymmärrä mikä täällä eräitä ihmisiä korpeaa, ja miksi pitää väen väkisin yrittää luoda jonkinlaista yhteenotto- ja vertailumielialaa.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Anselmi

Posts: 2,578

#106 • • Anselmi And sell me
Hiukan ihmetyttää tämä keskustelu. Vaikka näistä kahdesta kylpyläbileistä löytyy huomattavasti yhtymäkohtia, niin kyse ei ole suorasta plagioinnista. Se että liikutaanko ns. harmaalla alueella on tulkintakysymys. Mutta lähinnä kyse on kilpailusta. Viime kesänä oli muistaakseni kolmen eri organisaation bileet laivalla Helsingin edustalla. Olisiko näistä vain sillä joka ekana piti, ollut oikeus pitää bileet laivalla Helsingin edustalla?

Toki mielestäni näistä Caribian bileistä olisi voinut tehdä huomattavasti omannäköisemmän verrattuna Serenan bileisiin, koska tällä hetkellä konsepti vaikuttaa erittäin samalta. Mutta lähtökohtaisesti mielestäni on väärin tuomita bileet sen takia että ne pidetään jossain tietyssä paikassa johon liittyy luonnollisesti joku tietty teema.

--
sen pituinen se

Individual

Posts: 10,942

#107 • • Edited Individual HYPNO!

toma, 3.2.2007 09:09:
Krhm. Luuletko nyt ihan tosissasi, että tämän bileen järjestäjät katsoivat et "Hahaa, nyt äkkiä tehdään kylpyläbileet ennenku Pacifique ehtii reagoimaan ja sit niiden täytyy olla järjestämättä, hehee miten ovela kaappaus!" Luuletko tosiaan, ettei tieto ole kulkenut ns. kulissien takana? Eikö ole parempi, että kun selvästi oli näkyvissä, miten paljon ihmiset halusivat kylpyläbileitä, joku sellaiset järjestää? Ja eikö silloin ole myös parempi, että ne ovat eri paikassa kuin Pacifique, kun järjestäjä on eri? Huomaako joku sanan Unity erään Paradisessa soittavan deejiin nimen perässä? Olisiko se siellä, jos kyse olisi jostain skismasta? Tosin ehkä kommenttisi sävystä voi lukea, ettet tarkoita asiaa aivan niin.


En luule ja kuten aiemmin tähän threadiin kirjoitinkin, niin varmasti sitä dialogia kulisseissa käydään, kun ei näitä isoja järkkiä Suomessa ole kuin kourallinen kuitenkaan. Ja en tosiaankaan maalaillut mitään "sotaa" näiden kahden kylpyläbileitä järjestävän organisaation välille, etenkään kun siihen konseptiin ei kai kellään liene oikeuksia, niin kuin ei ole esimerkiksi saaressa järjestettäviin bileisiin, vaikka ne kuinka vahvasti henkilöityisivätkin juuri Unityyn. Ja on todella hienoa, että tällaiset järjestetään, omanlaista, ehken jopa uutta näkemystä aiheesta kehiin, mutta miksi se on niin hiton hankala ymmärtää, että ihmiset voivat vertailla näitä tapahtumia keskenään, Pacifiqueta ja Paradisea, vaikka jälkimmäisen kannalta se on helvetin epäreilua, että se tapahtuu jo nyt, ennen kuin yksikään reivaaja on ehtinyt kastaa varpaansa Caribian altaaseen.

Mutta kun ei ole tietoa jostain, niin hyvin äkkiä se täyttyy spekuloinneilla ja kun siihen tupsahtaa sitten joku muu tarjoamaan samankaltaista palvelua, niin totta hitossa jengi on, että:"Mitähän vittua?!1" ja mielestäni sillon aika luonnollinen reaktio on alkaa vertaamaan sitä siihen, mitä alunperin odotettiinkin.

toma, 3.2.2007 09:09:
En oikein ymmärrä mikä täällä eräitä ihmisiä korpeaa, ja miksi pitää väen väkisin yrittää luoda jonkinlaista yhteenotto- ja vertailumielialaa.


No vertailu on aivan inhimillistä. Sitä ihminen tekee päivittäin, eikö? Mutta mitään tappeluhengen nostattamista en kyllä täällä näe missään.

Haluuko joku vielä käsittää nämä mun kirjoittelut väärin?
Individual

Posts: 10,942

#108 • • Edited Individual HYPNO!

Anselmi, 3.2.2007 09:26:
tulkintakysymys. Mutta lähinnä kyse on kilpailusta. Viime kesänä oli muistaakseni kolmen eri organisaation bileet laivalla Helsingin edustalla. Olisiko näistä vain sillä joka ekana piti, ollut oikeus pitää bileet laivalla Helsingin edustalla?


Vieläkö kun joku osaisi näyttää mulle sen kohdan tästä threadista missä sanotaan, että näitä EI saisi järjestää, niin hyvä.
Anselmi

Posts: 2,578

#109 • • Anselmi And sell me

Individual, 3.2.2007 09:45:
---
Anselmi, 3.2.2007 09:26:
tulkintakysymys. Mutta lähinnä kyse on kilpailusta. Viime kesänä oli muistaakseni kolmen eri organisaation bileet laivalla Helsingin edustalla. Olisiko näistä vain sillä joka ekana piti, ollut oikeus pitää bileet laivalla Helsingin edustalla?

---

Vieläkö kun joku osaisi näyttää mulle sen kohdan missä sanotaan, että näitä EI saisi järjestää, niin hyvä.


My bad. Siis en tuolla kyseisellä kohdalla tarkoittanut kirjoitustasi vaan ihan yleisesti ajatusleikkinä.

--
sen pituinen se

Dementation

Posts: 2,892

#110 • • Dementation wednesday?

Individual, 3.2.2007 09:36:
Ja on todella hienoa, että tällaiset järjestetään, omanlaista, ehken jopa uutta näkemystä aiheesta kehiin, mutta miksi se on niin hiton hankala ymmärtää, että ihmiset voivat vertailla näitä tapahtumia keskenään, Pacifiqueta ja Paradisea, vaikka jälkimmäisen kannalta se on helvetin epäreilua, että se tapahtuu jo nyt, ennen kuin yksikään reivaaja on ehtinyt kastaa varpaansa Caribian altaaseen.



Mutta moni meistä on vuonna 2004 kastanut varpaansa Caribian altaaseen... Eli me voimme vertailla caribiaa ja serenaa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Individual

Posts: 10,942

#111 • • Edited Individual HYPNO!

Dementation, 5.2.2007 22:00:
---
Individual, 3.2.2007 09:36:
Ja on todella hienoa, että tällaiset järjestetään, omanlaista, ehken jopa uutta näkemystä aiheesta kehiin, mutta miksi se on niin hiton hankala ymmärtää, että ihmiset voivat vertailla näitä tapahtumia keskenään, Pacifiqueta ja Paradisea, vaikka jälkimmäisen kannalta se on helvetin epäreilua, että se tapahtuu jo nyt, ennen kuin yksikään reivaaja on ehtinyt kastaa varpaansa Caribian altaaseen.

---


Mutta moni meistä on vuonna 2004 kastanut varpaansa Caribian altaaseen... Eli me voimme vertailla caribiaa ja serenaa.



Juuh, mun puolesta ihan niin paljon kuin sielu sietää. Ts. Mua ei enää kiinnosta vääntää tästä aiheesta. Mä olen sanottavani sanonut, että jos vielä on jotain epäselvää, niin jos ihan kasvokkain sitten.
Rupale

Posts: 93

#112 • • Rupale Huoran toiminnan joukot
uu-uu! Tää olis niinku tulossa tänne. *jiihaa*
ja näköjään kaikki Turun kaverit on myös...

--
hot piss.

Dementation

Posts: 2,892

#113 • • Dementation wednesday?

Individual, 5.2.2007 22:02:
Juuh, mun puolesta ihan niin paljon kuin sielu sietää. Ts. Mua ei enää kiinnosta vääntää tästä aiheesta. Mä olen sanottavani sanonut, että jos vielä on jotain epäselvää, niin jos ihan kasvokkain sitten.



Eiku korjasin vaan asiavirheen. En mä aio vertailla tapahtumia tai vääntää asiasta yhtään sen enempää.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lauri

Posts: 1,051

#114 • • Lauri Devoted

toma, 3.2.2007 09:09:
Eikö ole parempi, että kun selvästi oli näkyvissä, miten paljon ihmiset halusivat kylpyläbileitä, joku sellaiset järjestää?



Luulisi, että ihmiset olisivat iloisia kun kylpyläbileet tavalla tai toisella
toteutuvat ja vielä kivoissa puitteissa. *piis*
Samu81

Posts: 1,224

#116 • • Samu81 kokolihaa
Onkohan about millon tulossa jotain inffoa noista bussikyydeistä?

Millaista hintaluokkaa ne ovat noin yleensä Treen ja Turun posseilla olleet esim. Tiëstoihin tai Pacifiqueihin? Anyone? *hymy*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Paradise

Posts: 39

#117 • • Paradise

Samu*, 5.2.2007 23:57:
Onkohan about millon tulossa jotain inffoa noista bussikyydeistä?

Millaista hintaluokkaa ne ovat noin yleensä Treen ja Turun posseilla olleet esim. Tiëstoihin tai Pacifiqueihin? Anyone? *hymy*



Bussikuljetukset Paradise 2007 -tapahtumaan järjestetään Lahdesta, Tampereelta ja tietysti Helsingistä. Tutut järjestäjät hoitavat jälleen homman.

Bussit lähtevät kaupungeista 17.30 ja palaavat 02:30 Caribian edestä. Helsingin bussi lähtee Kiasman edestä ja palaa Ravintola Kaisaniemeen jossa tapahtuman viralliset jatkot. Tarvittaessa bussi voi pysähtyä myös aikaisemmin, kuljettajalle vain vinkkiä asiasta.

Bussilippuja saa erikseen jokaisesta kaupungista (mm. Street Beat & Tiketti Helsingissä) ja hinnat ovat jälleen järjettömän edukkaat eli 11-14 välillä.

Tarkemmat tiedot asiasta julkaistaan tämän viikon aikana.
p3T0

Posts: 386

#118 • • p3T0 häslä
liput tulossa postissa *plur* ainut mikä tässä hämmentää on että tiketissä sanotaan että tapahtuma on k-22 ! mut täällä ilmoitetaan että k-20? eli miten se nyt sitten on? tietääkös kukaan?

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

Paradise

Posts: 39

#119 • • Edited Paradise
Tapahtuma on K20, no panic. Tiketin erhehdys joka oli vain heidän omissa lipuissaan. Heidän järjestelmässäään on tuo K20, mutta jostain syystä lippukoneet olivat tulostaneet K22. Korjasivat asian:) Kiitos nopeasta huomautuksesta!
Ozma

Posts: 867

#120 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Edit: Se vitun KLIPS - poistettiin materiaalia, jotta klubitusgurut olisivat tyytyväisiä *pepsodent*

Itse ainakin paikalle, ja ihan loistavaa, että tämmöset järjejstetään. Tulisin siltikin vaikka olis 3 muutkin allasbileet tiedossa.