Eduskuntavaalit 2007

917 posts, 46 pages, 189,392 views

A-zoni-C

#701 • • A-zoni-C Ex. Azonic
Ruotsissa kansa halusi vaihtelua! Kuinka kävi?
m1kk3

#702 • • m1kk3 no-life
"Odottaisin vielä ainakin neljä vuotta, ennen kuin lähtisin arvailemaan vaalien todellisia voittajia ja häviäjiä. Vaikka onkin totta, että SDP häviää vaalit, en silti sanoisi, että muut ovat jo voittaneet", totesi Heinäluoma Yleisradion vaalistudiolle.

:D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Android

#703 • • Android
En ole kokoomuksen ystävä tai "oikeistolainen" muutenkaan mutta tuskin sentään niin rajuja muutoksia seuraavan neljän vuoden aikana tapahtuu että on syytä maalata jotain tuomionpäivänkuvia.

Noh, Vihreät saivat yhden paikan lisää joten iloitsen siitä.
Epailija

#705 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mikke, 18.3.2007 23:02:
"Odottaisin vielä ainakin neljä vuotta, ennen kuin lähtisin arvailemaan vaalien todellisia voittajia ja häviäjiä. Vaikka onkin totta, että SDP häviää vaalit, en silti sanoisi, että muut ovat jo voittaneet", totesi Heinäluoma Yleisradion vaalistudiolle.

:D

Stage two: Denial.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

#708 • • Epailija Physicist, 2nd class.

UzU, 18.3.2007 23:06:
Aijaa? Mitä Ruotsissa on käynyt?

Siellä ovat ministerit *gasp* jättäneet tv-luvat maksamatta ja palkanneet piikoja pimeästi!

--

lostgone

#709 • • lostgone

Azonic, 18.3.2007 23:04:
---
No vitun huonosti

No sepä harmi. Ne ehtikin olla niin kauan olla vallassa, et menee vuosia, että Ruotsi on taas kasassa.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Individual

#711 • • Individual HYPNO!

Azonic, 18.3.2007 23:08:
---
---
---
lostgone, 18.3.2007 23:03:
---
Azonic, 18.3.2007 23:01:

---
Kerrotko?*täh*

---

No vitun huonosti

---

---

No etkö ole surannut päivän politiikkaa viime vuosina ruotsin puolelta. Osta Dagens Nyheter!

No voit sie nyt hemmetti parilla lauseella edes referoida aiheesta. *toktok*
vinsku

#712 • • vinsku huba huba

Azonic, 18.3.2007 23:08:
---
---
---
lostgone, 18.3.2007 23:03:
---
Azonic, 18.3.2007 23:01:

---
Kerrotko?*täh*

---

No vitun huonosti

---

---

No etkö ole surannut päivän politiikkaa viime vuosina ruotsin puolelta. Osta Dagens Nyheter!

Eli toisin sanoen Azonic ei tiiä itekään koska ei osaa sanoa, hähä.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

vaavu

#713 • • vaavu vara-vana
Vähän huolestuttaa, että vihreät jää vaalivoitosta huolimatta oppositioon. RKP kun on perinteisesti ollut helppo sidekick hallitukseen: kilttejä, myöntyväisiä, kunhan vaan saavat ajaa kaksikielisten asemaa. Vihreät ovat tässä suhteessa hankalammassa maineessa.

Kaikki on nyt kiinni siitä, kuinka hyvin Merikukka pystyy voitelemaan tulevaa hallituksenmuodostajaa. ;)
vinsku

#715 • • vinsku huba huba

Azonic, 18.3.2007 23:11:
ai

Nii. Jos kerran heität ilmoille tollasia "ruotsilla menee paskasti" argumentteja niin olis kiva kuulla perusteluja kans.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Claquesous

#716 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Jes, Suomen David Cameron, Jyrki Katainen saa paistatella menestyksen suloisessa valokeilassa. Saapas nähdä miten pehmoilulinja kestää Kokoomuksen sisällä nyt kun päästään heiluttaa valtikkaa ja sanelemaan miten edetään seuraavat neljä vuotta. Uskon tuloerojen kasvavan ja yhteiskunnallisen pahoinvoinnin kasvavan.

Porvareita ei voi tukea.

--
32. of December

A-zoni-C

#717 • • A-zoni-C Ex. Azonic

vinsku, 18.3.2007 23:12:
---
Azonic, 18.3.2007 23:11:
ai

---

Nii. Jos kerran heität ilmoille tollasia "ruotsilla menee paskasti" argumentteja niin olis kiva kuulla perusteluja kans.

Etkö muka muista mita tapahtui heti viime vaalien jälkeen?
Hila

#718 • • Hila

Jone, 18.3.2007 21:48:
-clips-

Kirjotin varmaankin liian hätäsesti noi edelliset viestit. Ei mulla suoranaista tappiomentaliteettia ole, enkä mielestäni sanonut etten jaksa välittää tulevaisuudesta huomista pidemmälle. Joidenkin harmiksi hyväksyn sen, ettei tää elintaso tuu joka paikassa enää nousemaan, ja monista asioista on tingittävä. Mua vaan v*tuttaa kampaniat, missä lupaillaan jotain hyvinvoinnin ja tasa-arvon ihmemaata, vaikka ne ehdokkaatkin luultavasti tietää ettei siihen ole mahdollisuuksia. Tai jos ei ihan ihmeitä lupailla, niin valitetaan kuinka porvarit on panneet kaiken perseelleen ja kuinka ite osattais niin paljon paremmin, eihän sitä tarvii kun laittaa lisää rahaa hoiva-alalle!

Ei mulle todellakaan ole "aivan sama", enhän mä muuten olisi edes äänestänyt. Vaikka esim. Kokoomus saa sut näkemään punaista, niin mun mielestä kyseinen puolue on oikeasti Suomen paras toivo (vaikka itse olenkin köyhä opiskelija).

Varmaankin suurin meidän välinen ero on, että mä olen kohtalaisen tyytyväinen nykytilanteeseen. Jos haluat leimata mut sen takia "huonoksi" ihmiseksi, niin siitä vaan. Mutta mä uskon vakaasti että se pyramidi pitää muotonsa, ja ihan hyvin tämä maailma on pyörinyt tähänkin asti. Eduskuntavaaleilla voidaan lähinnä vaikuttaa siihen, pysyykö Suomi siellä pyramidin huipulla. Mun mielestä ei ainakaan pitäisi keskittyä siihen että jokaisella yksilöllä on tasavertaisen hyvät oltavat, sitten tapeltaisiin jo luontoa vastaan.
freeve

#719 • • freeve
Nää vaalit meni just niin kuin pitikin. :) Ei voi kuin olla iloinen.. Pitää vaan toivoa, että vihreät tulevat/pääsevät mukaan hallitukseen.
Epailija

#720 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Azonic, 18.3.2007 23:16:
Etkö muka muista mita tapahtui heti viime vaalien jälkeen?

Voisitko nyt edes yhdessä postauksessa vastata kunnolla? Eiköhän se ole jo pitkään ollut selvää, että ihmiset eivät joko seuraa Ruotsin poliittista kenttää tai ovat unohtaneet mitä kävi.

--