917 posts, 46 pages, 189,724 views
Annakins, 18.3.2007 09:04:
---
Skenemursu, 18.3.2007 07:39:
Mutta tosta kahvista sen verran, että voi hyvin olla että 30v päästä kokoomus onkin se puolue joka pystyy tarjoamaan kahvia jäsenilleen (valtavalla puoluetuki rahapotillaan) ja sen vuoksi me ollaan siellä jonen kanssa kun ollaan kärvistelty 10v ilman.
---
Eikä pysty kun oikeistopoliitikkojen raha-ja-hyöty-ennen-kehitystä -ulkopolitiikka on johtanut siihen, että kahvinkasvattajilla ei enää ole varaa kasvattaa kahvia ja kahviplantaasit on Afrikassa korvattu qatin kasvattamisella ja lattareissa kokaiinilla =D
Anselmi, 18.3.2007 10:40:
---
muZZle^, 18.3.2007 09:33:
eipä kerennyt sit äänestämään, tosin en ihan sopivaa ehdokasta löytänytkään. ensi kierroksella sit taas :)
---
Johan tässä on kokopäivä aikaa, vai duuniinks oot menossa?
Itse olen tänään menossa äänestämään, pitää vielä ottaa selvää että ketä.
Parissa kuukaudessa oon menettänyt uskoni täysin poliitikkaan. Mutta pidän siltikin äänestämistä erittäin tärkeänä asiana.
Ennen olisi ollut helppoa, olisin yksinkertaisesti mennyt äänestämään vihreitä, koska niiden kanssa olen kokenut aina samalla linjalla olevani. Mutta asioita pohdittuani olen huomannut ettei niin olekkaan.
On paljon helpompaa miettiä että mitä puoluetta EI äänestää. (Seuraavassa syyt, täysin kärjistettynä, en toki noin mustavalkoisesti ajattele, mut laitetaan mahdollisen viihdearvon vuoksi:)
Kokoomuksesta löydän juttuja joista pidän, mutta niiden epähumaani asenne oksettaa, joten eivät tule ääntäni saamaan.
Aikanaan, kun oli puhe lesbojen adoptio-oikeuksista. Kepulaiset olivat kilpaa möykkäämässä että lapsista ei tule mitään ilman kumpaakin vanhempaa. Yksinhuoltajaäidin lapsen saatan olla aiheesta eri mieltä:D
Demareiden äänestäminen tuntuu siltä kun heittäisi äänensä roskiin. Niistä on jäänyt kuva etteivät sano mihinkään mitään, vaan nostavat pelkästään palkkaa. Eivät uskalla ottaa kantaa mihinkään.
Rkp. Tukisin elitismiä. Noup*nauru*
Vihreät. Niistä ei oikein ota selvää. Taidetaan olla hiukan erimieltä asioista.
Vasemmistosta löytyy hyviä ajatuksia, mutta myös ikäviä ääripäitä.
Kommarit. Nostetaan opintotuki 800. Wtf. päät pois perseestä
Kristillisdemareiden kanssa olen huomannut olevani yllätyksekseni samaa mieltä monesta asiasta*woot* Mutta olen myös vahvasti sitä mieltä että uskonnolla ja poliitiikalla ei pitäisi olla mitään tekemistä toistensa kanssa. Plus että sieltä löytyy niin ahdasmielisiä juttuja että uskon että eivät ikinä tule ääntäni saamaan.
Perussuomalaiset ovat mielestäni huolissaan monista tärkeistä asioista, mutta toisaalta vihaan niiden paskoja rasismi juttuja.
Olikohan siinä kaikki?
Älkää ottako tätä vakavasti*hymy*
Anselmi, 18.3.2007 10:40:
---
muZZle^, 18.3.2007 09:33:
eipä kerennyt sit äänestämään, tosin en ihan sopivaa ehdokasta löytänytkään. ensi kierroksella sit taas :)
---
Johan tässä on kokopäivä aikaa, vai duuniinks oot menossa?
--
--
--
Keravalla?muZZle^, 18.3.2007 12:27:
---
en ole helsingissä vaan täällä kaukana, missä porotki juoksee pihan poikki kerran viidessä vuodessa :D
lostgone, 18.3.2007 12:41:
---
muZZle^, 18.3.2007 12:27:
---
en ole helsingissä vaan täällä kaukana, missä porotki juoksee pihan poikki kerran viidessä vuodessa :D
---
Keravalla?
lostgone, 18.3.2007 12:41:
---
muZZle^, 18.3.2007 12:27:
---
---
Keravalla?
Anselmi, 18.3.2007 12:20:
Päivän :) tulee olemaan jos Tanja "tekijänoikeus" Saarela ei pääse eduskuntaan*hymy*
Skenemursu, 18.3.2007 10:52:
---
Annakins, 18.3.2007 09:04:
---
Skenemursu, 18.3.2007 07:39:
Mutta tosta kahvista sen verran, että voi hyvin olla että 30v päästä kokoomus onkin se puolue joka pystyy tarjoamaan kahvia jäsenilleen (valtavalla puoluetuki rahapotillaan) ja sen vuoksi me ollaan siellä jonen kanssa kun ollaan kärvistelty 10v ilman.
---
Eikä pysty kun oikeistopoliitikkojen raha-ja-hyöty-ennen-kehitystä -ulkopolitiikka on johtanut siihen, että kahvinkasvattajilla ei enää ole varaa kasvattaa kahvia ja kahviplantaasit on Afrikassa korvattu qatin kasvattamisella ja lattareissa kokaiinilla =D
---
ehkä noin afrikassa ja etelä-amerikassa eli kannattaa ehkä alkaa sijoittaa rahaa laoksen ja vietanamin kahviplanteeseille ;) hot-tip ...
Mark Hamilton, 18.3.2007 13:45:
Äänestäkä SDP:tä
http://www.geocities.com/hallitusnikkari/pakko.htm
Ai.. mikä on pakkotyölaki? No laki jonka avulla työttömiä pistetään työharjoiteluun tai työvöimakoulutukseen enemmän ja enemmän tukien loppumisen uhalla. Laki on tehty vain siksi että entistä enemmän voidaan kaunistella tyttömyyslukuja sillä noissa toimenpiteissä oleva ei ole tilastollisesti työtön.