Prahan klubit..?

31 posts, 2 pages, 22,249 views

hongihar

#21 • • hongihar
karlovylazne oli muuten hyvä paikka, MUTTA NE VESSAT aivan kaamet.
Tuntui sille että olis pitänyt leijjailla pöntölle.
asdf

#22 • • asdf

hongihar, 29.8.2007 19:44:
karlovylazne oli muuten hyvä paikka, MUTTA NE VESSAT aivan kaamet.
Tuntui sille että olis pitänyt leijjailla pöntölle.

Jep totta, ite en suostunu menee lähellekään sitä laituria ja välttelin muutenkin vessaan menoa viimeseen asti.. pakon edessä sit taitelin jonkinlaisen mäkihyppääjä-asennon ja toivon etten horjahtais. *pepsodent* Ihan kiva paikka muuten joo.
Progress

#23 • • Progress
itsellä matka Prahaan tiedossa 3.-5.5.2008
Menen sinne isän ja kahden veljeni kanssa, joten siitä ei mitää bilereissuu tule. *vink* Enkä kyllä oikeastaan sellaista haluaisikaan. Enemmän mua kiinnostaa matkassa se kaupunki, historia, taide, kulttuuri ja olut. *hihu*

Pitääpä muistaa kirjotella tänne sit matkan jälkee omat kokemukset. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

thomas

#24 • • thomas

Progress, 2.4.2008 22:36:
blaa blaa blaa... ja olut. *hihu*

tuon takia mäkin sinne.. ja tietty sen että frendi asuu siellä. :) ilmeisesti matka ois sitten kesän lopussa.. tekee kyllä hyvää päästä jonnekin vähän tuulettautumaan.
Progress

#25 • • Progress

thomas, 2.4.2008 22:39:
---
Progress, 2.4.2008 22:36:
blaa blaa blaa... ja olut. *hihu*

---

tuon takia mäkin sinne.. ja tietty sen että frendi asuu siellä. :) ilmeisesti matka ois sitten kesän lopussa.. tekee kyllä hyvää päästä jonnekin vähän tuulettautumaan.

Juu, tsekkiläinen olut(irkkulaisen rinnalla) kuuluu mun vakiojuomiin Suomessakin, joten odottelen erittäin hyviä makunautintoja reissusta... *kuolaa*

--

Displacer

#26 • • Displacer
Olisi pitkä vkl edessä. jos vaikka lähtisi tsekkaamaan Prahan ekaa kertaa :) Kellään jotain vinkkiä majoituksesta? Mielellään sellainen johon saa auton turvallisesti parkkiin, eikä maksa ihan älyttömiä.

Cross Clubilla olisi lauantaina dnb ilta *sydän*
Progress

#27 • • Progress

Displacer, 19.5.2008 17:47:
Olisi pitkä vkl edessä. jos vaikka lähtisi tsekkaamaan Prahan ekaa kertaa :) Kellään jotain vinkkiä majoituksesta? Mielellään sellainen johon saa auton turvallisesti parkkiin, eikä maksa ihan älyttömiä.

Praha oli kyl mieletön kokemus... todella upea kaupunki... Mut ihan liikaa turisteja ja turistikrääsää... paikalliset oli samaa mieltä. Iteki olin tietty turistina siellä... *nauru* Me oltii sellasessa hotskussa ku Corinthia Tower. Se oli sellanen 25 krs korkee. Ihan kiva hotsku. Ja metrolla keskustaan 4 pysäkkii.
Meil oli 2 huonetta ja oltii 3 yötä. Tais maksaa yhteenä jotai 400e. kirjoittelen lisää matkakertomusta joku toinen päivä. Ny pitää mennä... *piis*

--

Displacer

#28 • • Displacer

Progress, 19.5.2008 17:54:
---
Displacer, 19.5.2008 17:47:

---

Praha oli kyl mieletön kokemus... todella upea kaupunki... Mut ihan liikaa turisteja ja turistikrääsää... paikalliset oli samaa mieltä. Iteki olin tietty turistina siellä... *nauru* Me oltii sellasessa hotskussa ku Corinthia Tower. Se oli sellanen 25 krs korkee. Ihan kiva hotsku. Ja metrolla keskustaan 4 pysäkkii.
Meil oli 2 huonetta ja oltii 3 yötä. Tais maksaa yhteenä jotai 400e. kirjoittelen lisää matkakertomusta joku toinen päivä. Ny pitää mennä... *piis*

En mä yksinäni tuollaseen porvarihotelliin viitsi mennä ;) Kallista kun yksinään menee eikä siitä saa yhtä paljon irti.
Displacer

#29 • • Edited Displacer
Miten prahassa liikkuu julkiset aamuyöstä viikonloppuna? Vai onko taksi paras vaihtoehto klubilta himaan?

muoks: tulipa käytyä sitten parilla klubilla:

Karlovy lazne kaarlen sillan vieressä oli Prahan Onnela. En suosittele ainakaan jos konemusaa etsii vaikka yksi kerros olikin "tekno"-puoli.

Cross Club Praha seiskassa taas oli tosi siisti mesta. Sisustus ehkä kekseliäintä mitä olen nähnyt millään clubilla. Metallia, putkia, ledejä, moottoreita, silitysrautoja, emolevyjä ja vaikka mitä :D Tykkäsin sisustuksesta jopa enemmän kuin Frankfurtin Cocoon clubin sisustuksesta. Tosin nuo mestat on ihan erityylisiä niin vaikea verrata. Siinä missä Cocoon on vähän fiinimpi mesta, niin tuolla ei ole hienostelusta kyllä tietoakaan.

Ainiin, tuolla oli tosiaan gastronomiafestarit (eli käytännössäolutfestarit) myös. Eipä paljon ollut ihmisiä paikalla ja nekin keitä oli näytti olleen aika pitkälti turisteja. Ei puhettakaan siitä fiiliksestä mikä saksalaisilla olutfestareilla on. Mutta jos tuosta tulee monivuotinen juttu niin voi sit parin kymmenen vuoden päästä sanoa että oli yksi niistä harvoista jotka kävi niissä ensimmäisissä ja vielä ensimmäisenä päivänä *pepsodent*
Jocular

#30 • • Jocular Janni
Olis tiedossa työmatka Prahaan 5.-8.2. Minkä kokouksilta ja tehtaan visiiteiltä ehtii ni vois ton perjatai-illan pyhittää Prahan yöelämään tutustumiseen *pahis*

Oisko kellään tiedossa jotain klubi-ideoita tai klubbari -tyylistä sivustoa, mistä pääsis vaanimaan mitä tapahtuu millonki? *hihu*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.