"snow patrol - chasing cars (blake jarrell & topher jones remix) / open your eyes (allende remix)" w

40 posts, 2 pages, 10,119 views

villelope

Posts: 2,846

#21 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Toinen remiksi myy hyvin, toinen on parempi.

Hyvä release. :)
ratsastuskoulu

Posts: 604

#22 • • Edited ratsastuskoulu
Sain nyt kuunneltua myös tuon Allende remixin. "hieman" on kyllä rahastuksen makua molemmissa versiossa, eikä näitä voi oikein remixeiksi kutsua, ennemminkin simppeleitä versiointeja alkuperäisistä. Otetaan biisi, pistetään biitti pyörimään taustalle ja se on siinä - ei mitään omaa tai uutta tuotu, ei mitään variointia, ei mitään mikä millään tavalla erottaisi nämä originaaleista. Tulee tietyllä tavalla mieleen jotkut suomi dancemaniat näistä, missä myös on menty siitä missä aita on matalin.
m1kk3

Posts: 5,560

#23 • • m1kk3 no-life

miikka, 9.2.2007 08:38:
Sain nyt kuunneltua myös tuon Allende remixin. "hieman" on kyllä rahastuksen makua molemmissa versiossa, eikä näitä voi oikein remixeiksi kutsua, ennemminkin simppeleitä versiointeja alkuperäisistä. Otetaan biisi, pistetään biitti pyörimään taustalle ja se on siinä - ei mitään omaa tai uutta tuotu, ei mitään variointia, ei mitään mikä millään tavalla erottaisi nämä originaaleista. Tulee tietyllä tavalla mieleen jotkut suomi dancemaniat näistä, missä myös on menty siitä missä aita on matalin.


no, sen mitä olen sun kiksutuotoksia kuunnellut niin kyllä rahastuksen maku, simppeliys ja tylsyys kuvailevat enemminkin sun tuotoksia kun näitä kahta. Tai no, toi Blake Jarrell & Topher Jones remix on kyllä IMO aika kauhea, mut Allende remixiä et voi millään muotoa väittää tylsäksi, originaalin kopioksi tai huonosti tehdyksi. Minusta Allende-remix on yksinkertainen, erittäin tarttuva ja kaunis, vokaalit sovitettu loistavasti biisiin ja tyylikäs ja ite ainakin sytyin todella siitä. Mut jos se sun mielestä kuulostaa tylsälle ni siitä vaa, mielipiteenvapaushan täällä vielä on *piis*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

CM

Posts: 1,507

#24 • • CM

mikke, 10.2.2007 12:12:
---
no, sen mitä olen sun kiksutuotoksia kuunnellut niin kyllä rahastuksen maku, simppeliys ja tylsyys kuvailevat enemminkin sun tuotoksia kun näitä kahta



*nauru*
a98

Posts: 871

#25 • • Edited a98

miikka, 9.2.2007 08:38:
eikä näitä voi oikein remixeiksi kutsua, ennemminkin simppeleitä versiointeja alkuperäisistä. Otetaan biisi, pistetään biitti pyörimään taustalle ja se on siinä - ei mitään omaa tai uutta tuotu, ei mitään variointia, ei mitään mikä millään tavalla erottaisi nämä originaaleista.



no jokainen saa tietysti olla mitä mieltä haluaa, mutta ite en nyt ihan noinkaan sanoisi. tossa mun remixissä vaan laulut ja yksi alun pieni kitara pätkä on otettu alkuperäisestä, kaikki muut on täysin omaa, mm toi pää skitta mikä tossa soi koko biisin ajan, pädit, kellot, beissit. ja toi koko biisin rakenne on ihan eri kuin alkuperäisen a osa, kertsi, b osa, kertsi meininki.
ja kyllä mun mielestä siinä vaiheessa kyseessä on aina remixi jos tyyli vaihtuu niinkin radikaalisti kuin soft ballad rokista tanssimusaksi, oli se sitten simppeli tai ei.
ittelle uppoaa nykyään progemman trancen saralla selvästi hillitympi chillimpi soundi, missä ei ole mitään selviä pääliidejä, vaan pieniä rauhallisia elementtejä.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#27 • • ratsastuskoulu

mikke, 10.2.2007 12:12:
Mut jos se sun mielestä kuulostaa tylsälle ni siitä vaa, mielipiteenvapaushan täällä vielä on *piis*



Näin on, kotkassa tätä ei ilmeisesti ymmärretä kun on puolustettava kaveria vittuilemalla?
m1kk3

Posts: 5,560

#28 • • Edited m1kk3 no-life

miikka, 11.2.2007 10:37:
Näin on, kotkassa tätä ei ilmeisesti ymmärretä kun on puolustettava kaveria vittuilemalla?


*ding* No mä en kyllä puolustanut mitenkään Anssia, vaan lähinnä vaan kävi ärsyttämään sun haukut ko. biisiä kohtaan. Varsinkaan, kun sä olet ehkä viimeinen henkilö sanomaan noista asioista yhtään mitään, mitä tulee sun tuotoksiin ja niiden laatuun sekä omaperäisyyteen. Etenkään kun sä et ees perustellut kunnolla haukkumisias. Niinkun mr. a98 tossa edellä selitti niin tossa biisissä on lähes kaikki tehty uudestaan, mä en ymmärrä mistä sä revit ton jutun että noi olis vaan jotain nopeasti tehtyjä dancemania-tyyppisiä versioita biiseistä.

Sitäkään en ymmärrä, että jos tykkään todella jostain biisistä, ja joku haukkuu sitä perusteettomasti, niin sen biisin puolustaminen katsotaan kaverin puolesta vittuiluksi ? Ja joo, olisin mä varmaan voinu asian sanoo eri tavallakin.

edit: mut en jaksa alkaa enempää vääntämään, sä sanoit mielipitees, mä sanoin mielipiteeni, se siitä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ratsastuskoulu

Posts: 604

#29 • • Edited ratsastuskoulu

mikke, 11.2.2007 10:54:
---
miikka, 11.2.2007 10:37:
Näin on, kotkassa tätä ei ilmeisesti ymmärretä kun on puolustettava kaveria vittuilemalla?

---

*ding* No mä en kyllä puolustanut mitenkään Anssia, vaan lähinnä vaan kävi ärsyttämään sun haukut ko. biisiä kohtaan. Varsinkaan, kun sä olet ehkä viimeinen henkilö sanomaan noista asioista yhtään mitään, mitä tulee sun tuotoksiin ja niiden laatuun sekä omaperäisyyteen. Etenkään kun sä et ees perustellut kunnolla haukkumisias. Niinkun mr. a98 tossa edellä selitti niin tossa biisissä on lähes kaikki tehty uudestaan, mä en ymmärrä mistä sä revit ton jutun että noi olis vaan jotain nopeasti tehtyjä dancemania-tyyppisiä versioita biiseistä.



Dancemania-analogialla hain sitä, miten biisi on syntynyt ja miten idea sen tekemiseen on tullut. Anssi voi toki korjata jos olen väärässä, mutta tämä ko remix on todennäköisesti syntynyt ajatuksesta ratsastaa chasing cars-remixin bandwagonissa, ei niinkään pakottavasta tarpeesta remixata sinällään erinomaista bändiä. Toki, jos allende remix on syntynyt ennen blake jarrell&topher jones remixiä, myönnän olevani väärässä.. Mutta kuten sanoin, epäilen tätä suuresti ja veikkaan että syyt remixin taustalla on nimenomaan olleet ns ulkomusiikillisia (vrt. ns sean tyas-efekti).

Mitä tulee mun tuotoksiin (vaikkei se tähän keskusteluun liity paskan vertaa), niin mä teen kiksua ja jos et siitä pidä, niin sen ymmärrän. Kuitenkin voisit perustella näkemyksesi esimerkiksi mun biisien huonosta laadusta, esim viimeisin julkasu on ollut arminin soitossa, on hänen yearmix-cd:llä ja vinyylit myyty loppuun. Nämä asiat eivät kuitenkaan liity tähän millään tavalla, koska käsittääkseni kritiikkiä saa antaa kuka tahansa, ei ainoastaan ne jotka ovat ansainneet kannuksensa sen antamiseen. Jos näin ei olisi, sinä et voisi tähän keskusteluun osallistua edes sen vertaa kuin minä.
m1kk3

Posts: 5,560

#30 • • Edited m1kk3 no-life

miikka, 11.2.2007 15:58:
Dancemania-analogialla hain sitä, miten biisi on syntynyt ja miten idea sen tekemiseen on tullut. Anssi voi toki korjata jos olen väärässä, mutta tämä ko remix on todennäköisesti syntynyt ajatuksesta ratsastaa chasing cars-remixin bandwagonissa, ei niinkään pakottavasta tarpeesta remixata sinällään erinomaista bändiä. Toki, jos allende remix on syntynyt ennen blake jarrell&topher jones remixiä, myönnän olevani väärässä.. Mutta kuten sanoin, epäilen tätä suuresti ja veikkaan että syyt remixin taustalla on nimenomaan olleet ns ulkomusiikillisia (vrt. ns sean tyas-efekti).


No tätäkään et sitten viittinyt sanoa tossa ensimmäisessä postauksessasi. Vaan tyydyit toteamaan että "on menty siitä mistä aita on matalin". Sä voisit sanoa sen vähän tarkemmin mitä tarkotat, vai onks sun tarkotuskin ihan provota ja haukkua toisia tuottajia ?

Mitä tulee mun tuotoksiin (vaikkei se tähän keskusteluun liity paskan vertaa), niin mä teen kiksua ja jos et siitä pidä, niin sen ymmärrän. Kuitenkin voisit perustella näkemyksesi esimerkiksi mun biisien huonosta laadusta, esim viimeisin julkasu on ollut arminin soitossa, on hänen yearmix-cd:llä ja vinyylit myyty loppuun. Nämä asiat eivät kuitenkaan liity tähän millään tavalla, koska käsittääkseni kritiikkiä saa antaa kuka tahansa, ei ainoastaan ne jotka ovat ansainneet kannuksensa sen antamiseen. Jos näin ei olisi, sinä et voisi tähän keskusteluun osallistua edes sen vertaa kuin minä.


No joo, en hirveesti pidä peruskiksusta, etenkään sun tekemästä, se myönnettäköön. Ja joo, ilmaisin itseäni vähän epäselvästi, en tarkoittanut tolla huonolla laadulla teknistä tasoa, varmasti sun biiseissä on saundit ihan kohdillaan (hengettömyyttä ja samojen kliseiden kierrättämistä biisistä toiseen ei kai voikaan laskea huonoksi laaduksi). Kun kerran Almighty Arminkin on niitä veivaillut. Ja toki kritiikkiä voi antaa kaikki, ei pelkästään ne ketkä on itse tuottajia (ei mullakaan olis tässä muuten mitään sanottavaa). Mutta kritiikkiä voi esittää monella tavalla, myös sellasella joka ei kuulosta lähinnä vittuilulta.

Mut niinkun sanottu en jaksa enää vääntää. Menee tää Anssin topikkikin ihan vituiks. Syy miksi alunperin aloin tähän touhuun oli se että ärsyynnyin sun tavasta esittää kritiikkiä. Myönnä pois vaan että sulla on aika usein noissa kritiikeissäsi tarkotus myöskin provota, ei antaa pelkästään rakentavaa palautetta. Tai sit sun tyyli antaa sitä on muuten vaan ihan perseestä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#31 • • Edited m1kk3 no-life
ja nyt tää saa mun puolesta riittää, jos haluat jatkaa ni lähesty privassa tai mieluiten älä ollenkaan.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Saarre

Posts: 1,151

#32 • • Saarre
joutu laittaa tilaukseen chemicalista <3

--
*tähti* Full hearts cant lose

Tronic

Posts: 287

#33 • • Tronic

miikka, 11.2.2007 15:58:

esim viimeisin julkasu on ollut arminin soitossa, on hänen yearmix-cd:llä ja vinyylit myyty loppuun.


*plur**pihkassa**jiihaa**aplodit**hihu**joo**sydän**uros**tähti**super* ja kahden tuhannen punnan ennakot!*tanssittel*
ratsastuskoulu

Posts: 604

#34 • • Edited ratsastuskoulu

Tronic, 11.2.2007 20:45:
---
miikka, 11.2.2007 15:58:

esim viimeisin julkasu on ollut arminin soitossa, on hänen yearmix-cd:llä ja vinyylit myyty loppuun.

---

*plur**pihkassa**jiihaa**aplodit**hihu**joo**sydän**uros**tähti**super* ja kahden tuhannen punnan ennakot!*tanssittel*



Mikäköhän sun ongelma mua kohtaan on? Mitkä kahden tuhannen punnan ennakot? Sulla on selkeesti jotain pahoja henkilökohtaisia ongelmia, mutta onhan se jo moneen kertaa tosin todettu, että olet vain katkera. Turha kuitenkaan tulla trollaamaan ketjua mikä ei liity muhun millään tavalla.

Sä olet heittänyt muutaman kertaan sen verran paskaa esim musta, että jotain faktoja noista sun "hassuista jutuista" voisit heittää kehiin.
a98

Posts: 871

#35 • • a98
no siis mä diggailen kyllä snow patrolia muutenkin, ja diggaillu paljon ennen chasing cars remixiä. kuin myös todella paljon muutakin britti poppia, kuten coldplay, oasis, manic street preachers, verve jne..
idea tohon tuli ehkä enemmänkin suunnalta junkie xl kuin chasing cars bj remix, mikä ei ole edes henkkoht koskaan niin kovasti uponnut, original kun on vaan niin paljon parempi.
Tronic

Posts: 287

#36 • • Edited Tronic

miikka, 12.2.2007 08:56:

Mikäköhän sun ongelma mua kohtaan on?


Mikä ongelma? Olen vain vilpittömästi iloinen, että olet saanut vihdoinkin menestystä ja huomiota.*aplodit*

miikka, 12.2.2007 08:56:

Mitkä kahden tuhannen punnan ennakot?



Hups, sehän olikin 2500£, mutta ei ennakoista. Sori, olen todella pahoillani tästä asiavirheestä.

miikka, 12.2.2007 08:56:

Sulla on selkeesti jotain pahoja henkilökohtaisia ongelmia, mutta onhan se jo moneen kertaa tosin todettu, että olet vain katkera. Turha kuitenkaan tulla trollaamaan ketjua mikä ei liity muhun millään tavalla.


Katkerapa hyvinkin. Kateus vie kalatkin vedestä...*hymy*
ratsastuskoulu

Posts: 604

#37 • • Edited ratsastuskoulu

Tronic, 12.2.2007 18:03:
miikka, 12.2.2007 08:56:

Mitkä kahden tuhannen punnan ennakot?

---


Hups, sehän olikin 2500£, mutta ei ennakoista. Sori, olen todella pahoillani tästä asiavirheestä.



Mitäs ihmeellistä tuossa on? Jos tekee biisin, mikä soi radiossa ja myy hyvin niin tuo oli aika perussetti pari vuotta sitten, tämän hetkisestä tilanteesta en tiedä. Jos ottaisit vähän selvää asioista niin ei tarvisi trollata täällä sen minkä ehtii. En mä voi sille mitään jos et ymmärrä näitä asioita *joo* Tuokin linkkaamasi keskustelu lähti ihan vain siitä, että puhuit jälleen kerran jostain mistä et tiedä mitään.

tronicne9.jpg

Kyllä tuon näköisen salapoliisin pitäisi halutessaan saada asioista selvää *piis**uros*
Tronic

Posts: 287

#38 • • Edited Tronic
Eräillä on sitten kumma tapa ottaa vilpittömät onnittulet vittuiluna.

ratsastuskoulu, 12.2.2007 19:44:

Kyllä tuon näköisen salapoliisin pitäisi halutessaan saada asioista selvää *piis**uros*



Kukas se nyt sitä salapoliisia taas leikkikään?

Ja mitä niihin ongelmiin tulee vielä niin sun suurin ongelma on se, että olet jotenkin äärimmäisen narsistinen persoona. Kuvittelet olevasi jotain ihmeellistä, etkä pysty hyväksymään sitä, jos joku ei arvosta tuotantoasi.

Se, että joku markan Armin soittaa jotain sinun biisiäsi, ei merkitse vielä yhtään mitään. Arminin on pakko soittaa uutta tuotantoa, oli se sitten miten paskaa tahansa. Ja koska nykyään ei enää kauheasti mitään kunnon tuotantoja tule (johtuen juuri sinun kaltaisistasi vst-tuottajista), jotka ovat lopullinen syy koko kiksun tuhoon.

Miksi en myöskään ole koskaan nähnyt kenenkään oikeasti laadukkaan kiksutuottajan (esim.Super8) postaavan mitään puolessa tunnissa vasemmalla kädellä väännettyjä klippejä foorumille, jonka käyttäjät ovat suurimmalta osalta ihan tavallisia elektronisen musiikin ystäviä?

Se, jos kuitenkin kaikeasta huolimatta laitat niitä pätkiä jakoon, oikeuttaa kenet tahansa kommentoimaan niitä parhaaksi näkemällään tavalla. Piditpä niistä kommenteista itse tai et.

Ja lopuksi vielä: Käyttäisit vaikka biisien viimeistelyyn sen energian mitä sulta tyhjänpäiväiseen väittelyyn ja oman "suuruutesi" todisteluun. Totuus on kuitenkin se, että aika moni noita sun pätkiä kuunnelleista pitävät niitä aivan yhtä paskoina, kuin allekirjoittanut. Ja kyllä, siihen kööriin mahtuu sitä perään kuuluttamaasi talenttia enemmän, kuin voit edes villeimmissä fantasioissasi kuvitella. Kaikki eivät vaan jaksa alkaa käymään kanssasi tätä loputonta väittelyä.*piis*
josh

Posts: 733

#39 • • josh
Hohhoh! Vähänkö offtopiccia? :D

Anyway, piti sanoa että kyllä ite tykkään tästä a-puolesta myös.
Hypetetty tai ei...
ratsastuskoulu

Posts: 604

#40 • • Edited ratsastuskoulu

Tronic, 13.2.2007 00:14:
Ja mitä niihin ongelmiin tulee vielä niin sun suurin ongelma on se, että olet jotenkin äärimmäisen narsistinen persoona. Kuvittelet olevasi jotain ihmeellistä, etkä pysty hyväksymään sitä, jos joku ei arvosta tuotantoasi.



Pystyn ihan hyvin hyväksymään sen asian ja tiedän, etten ole mitään "ihmeellistä". Jos olisin äärimmäisen narsistinen kuten sanot, niin en pystyis tunnustamaan näitä tosiasioita itselleni, kyllä mä tiedän varsin hyvin ettei mun tuotanto ole mitään ihmeellistä. Ei mulla ole vaikeuksia ottaa palautetta vastaan, ellei se ole selkeästi jollain tapaa henkilökohtaista, niinkun sun tapauksessa, kaikki palaute mitä annat liittyy jollain tapaa mun persoonaan, vaikket mua tunnekaan. Niinkuin tälläkin kertaa.

Jos haluan postata biisejä tai klippejä foorumiin, onko se niin väärin? Miksi Super8 ei postaa biisejä foorumille? Sillä ei ole tarvetta saada palautetta, vaan se saa sitä muuta kautta, ja kyseessä on kuitenkin ammattituottaja/dj joka tekee tätä hommaa vähän eri volyymillä kuin minä. Oon kuitenkin vain harrastelijamuusikko.

Tronic, 13.2.2007 00:14:
Se, että joku markan Armin soittaa jotain sinun biisiäsi, ei merkitse vielä yhtään mitään. Arminin on pakko soittaa uutta tuotantoa, oli se sitten miten paskaa tahansa. Ja koska nykyään ei enää kauheasti mitään kunnon tuotantoja tule (johtuen juuri sinun kaltaisistasi vst-tuottajista), jotka ovat lopullinen syy koko kiksun tuhoon.



Entä jos se merkitsee mulle jotain, onko se sulta pois?

Muutenkin sun tuntuu olevan vaikea käsittää sitä, mutta on edelleen ihmisiä jotka tykkää kiksusta. Sekin genre on kuitenkin pikkuhiljaa muuttunut, ja tottakai on sitten paljon niitä tyyppejä kuten sinä, jotka on kyllästyneet siihen ja siirtyneet progemman ja muun musan puoleen ja vain harvat kiksubiisit uppoaa. En kuitenkaan sanoisi että kiksu on mitenkään lopullisesti tuhottu, itse ainakin tykkään edelleen kiksusta.

Tronic, 13.2.2007 00:14:
Ja lopuksi vielä: Käyttäisit vaikka biisien viimeistelyyn sen energian mitä sulta tyhjänpäiväiseen väittelyyn ja oman "suuruutesi" todisteluun. Totuus on kuitenkin se, että aika moni noita sun pätkiä kuunnelleista pitävät niitä aivan yhtä paskoina, kuin allekirjoittanut. Ja kyllä, siihen kööriin mahtuu sitä perään kuuluttamaasi talenttia enemmän, kuin voit edes villeimmissä fantasioissasi kuvitella. Kaikki eivät vaan jaksa alkaa käymään kanssasi tätä loputonta väittelyä.*piis*



Mihin ihmeen "suuruuteni" todisteluun? :D Ei voi ymmärtää, mitä haet takaa. Jos katsotaan joitain vuosia taaksepäin, on mulla ollut vaikeuksia ottaa kritiikkiä vastaan. Mutta kuten itsekin hyvin tiedät, ajat muuttuvat ja ihminen muuttuu. Ei siitäkään ole montaa vuotta kun Chorale oli sun mielestä "ihan parasta muzakkia!" Ei mun tarvi käyttää aikaani mihinkään "suuruuteni" todisteluun kun ei ole mitään mitä pitäisi todistaa oikeaksi tai vääräksi. Enkä ymmärrä sitä, mistä olet saanut kuvan että ajattelisin olevani joku maailman paras tuottaja ja musanvääntä forever? Lol, maailmassa on miljoona parempaa ja lahjakkaampaa tuottajaa. Ei kai sen faktan kuitenkaan tulis estää sitä, että jos joku haluaa julkaista jonkun mun biisin tai oon tehnyt muuten vaan jonkun biisin tai biisin alun, niin saan kai mainostaa sitä foorumilla? En oo kuiteskaan ainoa joka sitä tekee, enkä postaa mitään massapostauksia jokaiselle trance-foorumille kuten monet muut tekee..

Puutun kyllä sitten sellaisiin epäkohtiin mitkä ei pidä paikkaansa, esim tuo linkkaamasi keskustelu, koska se on yksinkertaisesti ihan väärää informaatiota. Mutta ei se tee kestään narsistia. Yllä oleva "mikke"lle heitetty armin-namedropping oli vastaus tohon yleiseen saundin laadukkuuteen, minkä olinkin ymmärtänyt väärin.

Jos haluat jatkaa vielä tästä, niin voit laittaa yv:llä mailiosotteesi.