40 posts, 2 pages, 10,727 views
miikka, 9.2.2007 08:38:
Sain nyt kuunneltua myös tuon Allende remixin. "hieman" on kyllä rahastuksen makua molemmissa versiossa, eikä näitä voi oikein remixeiksi kutsua, ennemminkin simppeleitä versiointeja alkuperäisistä. Otetaan biisi, pistetään biitti pyörimään taustalle ja se on siinä - ei mitään omaa tai uutta tuotu, ei mitään variointia, ei mitään mikä millään tavalla erottaisi nämä originaaleista. Tulee tietyllä tavalla mieleen jotkut suomi dancemaniat näistä, missä myös on menty siitä missä aita on matalin.
mikke, 10.2.2007 12:12:
---
no, sen mitä olen sun kiksutuotoksia kuunnellut niin kyllä rahastuksen maku, simppeliys ja tylsyys kuvailevat enemminkin sun tuotoksia kun näitä kahta
miikka, 9.2.2007 08:38:
eikä näitä voi oikein remixeiksi kutsua, ennemminkin simppeleitä versiointeja alkuperäisistä. Otetaan biisi, pistetään biitti pyörimään taustalle ja se on siinä - ei mitään omaa tai uutta tuotu, ei mitään variointia, ei mitään mikä millään tavalla erottaisi nämä originaaleista.
CM, 10.2.2007 12:31:
---
---
no, sen mitä olen sun kiksutuotoksia kuunnellut niin kyllä rahastuksen maku, simppeliys ja tylsyys kuvailevat enemminkin sun tuotoksia kun näitä kahta
---
Mut jos se sun mielestä kuulostaa tylsälle ni siitä vaa, mielipiteenvapaushan täällä vielä on
miikka, 11.2.2007 10:37:
Näin on, kotkassa tätä ei ilmeisesti ymmärretä kun on puolustettava kaveria vittuilemalla?
mikke, 11.2.2007 10:54:
---
miikka, 11.2.2007 10:37:
Näin on, kotkassa tätä ei ilmeisesti ymmärretä kun on puolustettava kaveria vittuilemalla?
---
No mä en kyllä puolustanut mitenkään Anssia, vaan lähinnä vaan kävi ärsyttämään sun haukut ko. biisiä kohtaan. Varsinkaan, kun sä olet ehkä viimeinen henkilö sanomaan noista asioista yhtään mitään, mitä tulee sun tuotoksiin ja niiden laatuun sekä omaperäisyyteen. Etenkään kun sä et ees perustellut kunnolla haukkumisias. Niinkun mr. a98 tossa edellä selitti niin tossa biisissä on lähes kaikki tehty uudestaan, mä en ymmärrä mistä sä revit ton jutun että noi olis vaan jotain nopeasti tehtyjä dancemania-tyyppisiä versioita biiseistä.
miikka, 11.2.2007 15:58:
Dancemania-analogialla hain sitä, miten biisi on syntynyt ja miten idea sen tekemiseen on tullut. Anssi voi toki korjata jos olen väärässä, mutta tämä ko remix on todennäköisesti syntynyt ajatuksesta ratsastaa chasing cars-remixin bandwagonissa, ei niinkään pakottavasta tarpeesta remixata sinällään erinomaista bändiä. Toki, jos allende remix on syntynyt ennen blake jarrell&topher jones remixiä, myönnän olevani väärässä.. Mutta kuten sanoin, epäilen tätä suuresti ja veikkaan että syyt remixin taustalla on nimenomaan olleet ns ulkomusiikillisia (vrt. ns sean tyas-efekti).
Mitä tulee mun tuotoksiin (vaikkei se tähän keskusteluun liity paskan vertaa), niin mä teen kiksua ja jos et siitä pidä, niin sen ymmärrän. Kuitenkin voisit perustella näkemyksesi esimerkiksi mun biisien huonosta laadusta, esim viimeisin julkasu on ollut arminin soitossa, on hänen yearmix-cd:llä ja vinyylit myyty loppuun. Nämä asiat eivät kuitenkaan liity tähän millään tavalla, koska käsittääkseni kritiikkiä saa antaa kuka tahansa, ei ainoastaan ne jotka ovat ansainneet kannuksensa sen antamiseen. Jos näin ei olisi, sinä et voisi tähän keskusteluun osallistua edes sen vertaa kuin minä.
esim viimeisin julkasu on ollut arminin soitossa, on hänen yearmix-cd:llä ja vinyylit myyty loppuun.
Tronic, 11.2.2007 20:45:
---
esim viimeisin julkasu on ollut arminin soitossa, on hänen yearmix-cd:llä ja vinyylit myyty loppuun.
---
ja kahden tuhannen punnan ennakot!
miikka, 12.2.2007 08:56:
Mikäköhän sun ongelma mua kohtaan on?
Mitkä kahden tuhannen punnan ennakot?
Sulla on selkeesti jotain pahoja henkilökohtaisia ongelmia, mutta onhan se jo moneen kertaa tosin todettu, että olet vain katkera. Turha kuitenkaan tulla trollaamaan ketjua mikä ei liity muhun millään tavalla.
Tronic, 12.2.2007 18:03:
Mitkä kahden tuhannen punnan ennakot?
---
Hups, sehän olikin 2500£, mutta ei ennakoista. Sori, olen todella pahoillani tästä asiavirheestä.
ratsastuskoulu, 12.2.2007 19:44:
Kyllä tuon näköisen salapoliisin pitäisi halutessaan saada asioista selvää
Tronic, 13.2.2007 00:14:
Ja mitä niihin ongelmiin tulee vielä niin sun suurin ongelma on se, että olet jotenkin äärimmäisen narsistinen persoona. Kuvittelet olevasi jotain ihmeellistä, etkä pysty hyväksymään sitä, jos joku ei arvosta tuotantoasi.
Se, että joku markan Armin soittaa jotain sinun biisiäsi, ei merkitse vielä yhtään mitään. Arminin on pakko soittaa uutta tuotantoa, oli se sitten miten paskaa tahansa. Ja koska nykyään ei enää kauheasti mitään kunnon tuotantoja tule (johtuen juuri sinun kaltaisistasi vst-tuottajista), jotka ovat lopullinen syy koko kiksun tuhoon.
Ja lopuksi vielä: Käyttäisit vaikka biisien viimeistelyyn sen energian mitä sulta tyhjänpäiväiseen väittelyyn ja oman "suuruutesi" todisteluun. Totuus on kuitenkin se, että aika moni noita sun pätkiä kuunnelleista pitävät niitä aivan yhtä paskoina, kuin allekirjoittanut. Ja kyllä, siihen kööriin mahtuu sitä perään kuuluttamaasi talenttia enemmän, kuin voit edes villeimmissä fantasioissasi kuvitella. Kaikki eivät vaan jaksa alkaa käymään kanssasi tätä loputonta väittelyä.