hiustenpidennys halvalla?

42 posts, 3 pages, 40,637 views

Jensku84

Posts: 2

#21 • • Jensku84
Moikka!! Sinä joka teet 60e pidennyksiä?? Missä teet? Teetkö kotikä'yntejä?! Saisinkos sun meseossan tai meiliossan??
Jensku84

Posts: 2

#22 • • Jensku84
Heippa! Hiustenpidennyksiä halvalla, mistä? kuka tekee? kotikäyntejä?! Meilatkaa mulle ossaan [email protected]
Marianne

Posts: 146

#23 • • Edited Marianne
Itse voin laittaa teippipidennös menetelmällä, mulla profiilissa tällä hetkellä kuva jossa olen laittanut itselleni hiukset teipeillä (hiukset normaalisti suorat, tuossa laitettu lämpörullilla), aloituspaketti maksaa 260e, hiukset maksavat 200 ja teipit 16euroa, eli itselle en ota kummoista palkkiota..
teippipidennös on siitä hyvä että hiuksia voi laittaa 5-6 kertaa uudelleen (siis ei tarvi ostaa joka kerralle uusia hiuksia) hiukset ovat hyvälaatuista takkuuntumatonta 100 % aitoa hiusta..
omat hiukset eivät kärsi, teipit otetaan öljyllä pois. Pidennös kestää about 3kk hyvänä, jonka jälkeen hiukset pitäisi kiinnittää uudelleen.
Muistaakseni tämä pidennös maksaa kampaamoissa 400-500e koska kampaajat veloittavat tietenkin hyvät tuntitaksat.
Mulle voi olla profiiliin yhteyksissä.

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

Susanah

Posts: 1

#24 • • Susanah
Moi! Oletko missäpäin suomea? Haluaisin itselleni teipeillä hiustenpidennyksen aitohiuksella, eli voitko laittaa vaikka sp [email protected] niin jutellaan aiheesta lisää? Asun vantaalla. *pepsodent*
Lacerta

Posts: 239

#25 • • Lacerta

`Ԡի, 2.5.2008 16:07:
Halvalla? Kaikkea olen kyllä kuullut kokeiltavan, mutta halva tuskin on parasta hiustenpidennykseen.



toi huumori on ainutlaatuista! *joo**lmao*

--
-Happy DJ-

Jinx

Posts: 2,615

#26 • • Jinx Superfeminine

ella_, 24.1.2007 14:35:
mulla on sineteillä laitetut aitohiustuuhennukset (tai kaipa se pitenikin pari senttiä) ja oon kyllä tykännyt. Nää laitettiin joulukuun alkupuolella ja on ihan huiput. Laitettiin 25 osiota ja hintaa tuli 280e. Ja ei ole kyllä kukaan tajunnut olevan feikkiä, että aidon näköiset on :)

Mun luottopakki sijaitsee Töölössä, voin antaa yhteystietoja jos kiinnostaa.




Noi sineteillä laitetut on ehdottomasti parhaat kestävät ja kauniit *joo* Tässäkin pätee se et halvalla ei saa hyvää. *pepsodent*

--
Pyllykkä

Avatar
#27 • • Edited Norb Guest

Jinx, 6.5.2008 12:28:
Noi sineteillä laitetut on ehdottomasti parhaat kestävät ja kauniit *joo* Tässäkin pätee se et halvalla ei saa hyvää. *pepsodent*



Mä en oo tota mieltä.. Paras vaihtoehto on ehdottomasti lettipidennys! Säästää hiuksia, aikaa ja rahaa. Mulla maksoi hiukset 80€(kaikki ei ole vielä edes päässä) Ja laitto ei maksanut mitään, kun on kaveri joka osaa tehdä tarpeeksi tiukan ja pienen ranskanletin päähän *hymy*
mummoankka

Posts: 369

#28 • • mummoankka

FAIRI, 24.1.2007 11:07:
n.30cm pidennys ihan vaikka tekokuidul, mieluiten liimapääkarval, tulis puoleen päähän.. mul on toispuoleinen tukka. tai semmonen toinen puoli lyhyt ja toinen puoli pitempi.



enpä suosittele tekokuitua.... se näyttää ehkä hyvälle sinä päivänä kun laitat, mut ekas pesussa jo kärsii.. *hmph* eli jos yhtään pidempää iloa kaipaat niin kannattaa laittaa ihan aidosta hiuksesta.
ja sitten toinen kysymys: mikä on halpa?
Tiedän pari paikkaa mis tehdään edullisesti, ja hyvin... mut se mikä on yhdestä halpa on toisesta kallis...
Saara

Posts: 1,954

#29 • • Saara #2970

Norb, 6.5.2008 12:33:
(kaikki ei ole edes päässä)



reps. missä ne sitten on?

:D

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#30 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä
^

Varmaan ovat sitä varten, kun pitää laittaa uusia vanhojen huonontuessa.

Norb, 6.5.2008 12:33:
---
Jinx, 6.5.2008 12:28:
Noi sineteillä laitetut on ehdottomasti parhaat kestävät ja kauniit *joo* Tässäkin pätee se et halvalla ei saa hyvää. *pepsodent*

---


Mä en oo tota mieltä.. Paras vaihtoehto on ehdottomasti lettipidennys! Säästää hiuksia, aikaa ja rahaa. Mulla maksoi hiukset 80€(kaikki ei ole edes päässä) Ja laitto ei maksanut mitään, kun on kaveri joka osaa tehdä tarpeeksi tiukan ja pienen ranskanletin päähän *hymy*



Kyllä mulla ainakin on sinetit olleet ihan hiusystävälliset ja yli vuoden nyt pidennykset olleet.

Mulla maksoi hiukset, sinetit, etukäteen tehty työ (liimaus jne) 100€ eli ei isoa eroa tuohon 80€:n.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Avatar
#32 • • Norb Guest

Saara, 8.5.2008 11:48:
reps. missä ne sitten on?

:D



Hahhahahah.. Haluutko tulla kattoo? *vink* Mä voin näyttää sulle..
Saara

Posts: 1,954

#33 • • Saara #2970

Norb, 8.5.2008 12:21:
---
Saara, 8.5.2008 11:48:
reps. missä ne sitten on?

:D
---
Hahhahahah.. Haluutko tulla kattoo? *vink* Mä voin näyttää sulle..



k.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

ella_

Posts: 1,329

#34 • • ella_
mulla oli n. 1,5v tuuhennukset (siis vaihdoin niita kylla, ei samat :D) ja nyt sitten alkuvuodesta paatin luopua ja aijai kun oli ihanaa etta oli taas omat sileat ja suorat (ja elavat!) hiukset.. aika aikansa kutakin :)

--
Elementary, my dear.

Moonspirit

Posts: 1

#35 • • Moonspirit
Sineteillä tulee kyllä kestävimmät ja luonnollisimmat. Itse kouluttauduin myös sinettipidennyksiin, jos jotakuta kiinnostaa edulliset pidennykset niin laita viestiä. Teen esim. 45 cm pidennys 320 e.
Vendela

Posts: 733

#36 • • Edited Vendela e-ra2co
Jos haluat keijukais-lookin, niin mä laitan kuiturastoja n. 150e / pää. Useita värivaihtoehtoja luonnollisista paranormaaleihin. *jeesus*
(Kommenttia voi laittaa mulle suoraan rofiiliin)

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

outij

Posts: 1

#37 • • outij
Hei!
Teen ompelutekniikalla hiustenpidennyksiä.
Minulla on monen vuoden kokemus ja olen myös itse tyytyväinen pidennysten käyttäjä. Mielestäni ompelutekniikka on paras, sillä se ei vahingoita omaa hiusta ja hiukset voi halutessa ottaa pois milloin vain ilman suurempaa vaivaa.
Teen pidennyksiä HELSINGIN KESKUSTASSA ja hinnaksi työstä pyydän VAIN 70e! Asiakkaani ovat tavanneet ostaa hiuksensa itse jotta saavat haluamansa sävyiset ja pituiset hiukset. Hiuksia voi tilata esim. http://www.hairium.com/webshop/ .Jos kiinnostuit, ota yhteyttä e-mailiini: [email protected]
Minnalilla

Posts: 418

#38 • • Minnalilla
Yhden itse tiedän ketä tekee rastoja, hiustenpidennyksiä yms.. :D Hyvää jälkee tekee ja suhteellisen halvalla.
Itselleni on laittanut kuituraitoja ja rastaraitoja, makso 20€.
Irc-galleriassa nickillä Wintermagnet.

--
tilulileii!

kaynessi

Posts: 154

#39 • • kaynessi
Eiks halva oo sellasta kreikkalaista pähkinänamia?
ExHairNy

Posts: 5

#40 • • ExHairNy
Hiustenpidennys alkaen. 160,- Tampereelta :) !!

Ex-Hair on hiustenpidennyksiin keskittynyt yritys Tampereella

Teemme hiustenpidennyksiä teippitekniikalla.

Jokaiselle asiakkaalle suunnitellaan pidennys yksilöllisesti, jolloin tulos on juuri se mitä asiakas lähti hakemaankin.

Kiinnitysmenetelmänä käytämme teippikiinnitystä, joka on helpoin ja hiusystävällisin vaihtoehto.

Tänä päivänä hiustenpidennysten kiinnittämistekniikoita on useita, mutta meillä itsellä on paljon kokemusta teippipidennyksistä, ja olemme havainneet sen parhaaksi.

Tulevaisuudessa tulemme myös laajentamaan sinettikiinnityksiin.

Käytämme ainoastaan tutkitusti korkealaatuista, 100% aitoa Remy hiusta.

Otahan yhteyttä!:)

www.exhair.webs.com tai [email protected]