CLUB LASERPOINT / Round 6 10.2.2007 @ Helsinki

147 posts, 8 pages, 23,569 views

Tianna

Posts: 38

#121 • • Tianna Team PÖHKÖPirtti
*aplodit* Kiitos, bileet oli mahtavat. Tuli taas baunsattua enemmän ku olisi jaksanut. Sen takia varmaan jalat onkin nyt kipeet. Mutta eipä tässä muuta voi tosiaan sanoa kun jes, hyvä meiniki!
Flight

Posts: 1,306

#122 • • Edited Flight Groove Me Baby
Nuance @ Club Laserpoint, morijesta vaan siihenki pöytään *piis* Nii ja Matthew Heath alakerran elektroineen *hihu*

Oli raaka reissu, mutta tulihan käytyä. Käteen jäi uudet CD-soittimet, kummallinen "huimaus" ja satunnaisia fläsbäkkejä Highlightista ja Gloriasta.

Kiits.

edit: Loopylle iso kiitos kyydistä sinne ja takaisin.
KooKie

Posts: 4,338

#123 • • KooKie aka. Petress Pan

nuance, 11.2.2007 14:16:
(Ja kommandotaitoja tarvitaankin, kun paetaan henkensä edestä vihaista kettua.)
---
nynny.



No hei sun tyttöshän se on, eli pitäis tajuta, että kyllä tollasta miehekästä amatsonia saa vähän pelätäkin. Vai väitätkö muka olevas joku kovis?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Duukkis

Posts: 627

#124 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Nuance: Mä haluun biisilistan!

Zwek b2b Anton Sonin ei kyl miellyttänyt, mutta D.N.A alkoi pikkuhiljaa parantamaan mielialaa. Nuance oli sitten illan paras. *jiihaa**aplodit* Meno tanssilattialla oli kova, ja ihmiskato oli ehkä vaihteeksi hyvä asia; olipahan tilaa reivata. Lopuksi huomasin alakertaan mennessäni, että siellä oli aika jees meno, mutta päätin sit jostain syystä lähteä. Pitäisköhän joskus kokeilla afterpartyjakin. *täh* Ne olis nyt tosin maksanut 7 e päälle, jos oikein ymmärsin flyerista lukea.
Claudi0

Posts: 255

#125 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
aika väsyneenä saavuin*nukkuu* puolitoistalitraa batteryy kyllä jeesas vähän, mutta tuskin niin järin terveellistä*pepsodent*



*justjoo*
Kriss G

Posts: 1,492

#126 • • Kriss G Wir brauchen bass
olipas hauska ilta. Aluksi vähän epäilytti löytääkö jengi sinne alas jo 23 aikaan mutta kyllähän se tanssilattia alhaallakin täyttyi. Oli hauska soittaa kun yleisö oli niin messissä. Sen jälkeen koko ilta lähtikin ihan käsistä *känni* Nyt on paha olla. Kiits loserpoint *piis*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Fornarina

Posts: 283

#127 • • Fornarina

Kriss G, 11.2.2007 17:23:
olipas hauska ilta. Aluksi vähän epäilytti löytääkö jengi sinne alas jo 23 aikaan mutta kyllähän se tanssilattia alhaallakin täyttyi. Oli hauska soittaa kun yleisö oli niin messissä.



Itse odotin jotain vähän kovempaa hakkausta, jota sit ilmeisesti lupailit viime metreille.. ja nohnoh, saihan se Nirvanakin tukan heilumaan.. *iloinen* *pahis*
villelope

Posts: 2,846

#128 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Kriss G, 11.2.2007 17:23:
Oli hauska soittaa kun yleisö oli niin messissä.



Olipahan jäätävä lähtee soittamaan Kriss:n jälkeen, kun odotin kaverin soittelevan "hieman" kevyempää osastoa, mutta sitten kaveri laittoikin 140 bpm pauketta tulemaan. Mories!

No eipä siinä mitään, muutenkin oli tarkoitus soittaa vähän menevämpää soundia. Nurinkurinen progressio ja pääsin kuitenkin kohtuullisen nopeasti soittamaan sitä soundia mitä oli tarkoitus.

Jos jotain kiinnostaa mitä tuli soitettua, niin raidat löytyy täältä.

Kiitos kimppakyytiläisille, Flightille erikoismaininta raskaasta nasaalihenkityksestä paluumatkalla. Matkailu avartaa ja rokkimäkki ruokkii *sydän*

Kiitos järjestäneelle osapuolelle, oli muksaa. Toivottavasti näitä Laserpointin klubiversioita on vielä tulossa, Highlightkin oli varsin mukavan oloinen tila.


Ja joulupukki vois sitten tuoda mulle GPS:n lahjaksi.
Foxmagon

Posts: 1,329

#129 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

KooKie, 11.2.2007 15:55:
No hei sun tyttöshän se on, eli pitäis tajuta, että kyllä tollasta miehekästä amatsonia saa vähän pelätäkin.



GOARR. *uros*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

nuance

Posts: 1,963

#130 • • nuance cov ops, combat, sunrise

KooKie, 11.2.2007 15:55:
No hei sun tyttöshän se on, eli pitäis tajuta, että kyllä tollasta miehekästä amatsonia saa vähän pelätäkin. Vai väitätkö muka olevas joku kovis?



se on peto ja haistaa pelon! yhtiömme suosittelee tosipaikan tullen esittämään kuollutta.
Flight

Posts: 1,306

#131 • • Edited Flight Groove Me Baby

LooPy, 11.2.2007 17:54:
---

Kiitos kimppakyytiläisille, Flightille erikoismaininta raskaasta nasaalihenkityksestä paluumatkalla. Matkailu avartaa ja rokkimäkki ruokkii *sydän*



Kuorsasinko mä, vihaan itteeni..? *nukkuu*
Mäkki oli kyl rok - "toson viis senttii bäkkii" *nauru*
blastic

Posts: 930

#132 • • blastic ballistic ballstick

Flight, 11.2.2007 19:30:
Kuorsasinko mä, vihaan itteeni..? *nukkuu*



Taisit nähdä unta levyjen soittelusta. Kyllä sieltä välillä kuului semmonen electrohouse-tyylinen narina ja rutina.


Mäkki oli kyl rok - "toson viis senttii bäkkii" *nauru*



Oli kyl hyvää juu *slurps*

"Bicmac-ateria kans kolalla. Eiku fantalla!"
nuance

Posts: 1,963

#133 • • nuance cov ops, combat, sunrise

blastic, 11.2.2007 19:35:
"Bicmac-ateria kans kolalla. Eiku fantalla!"



bic mac: sämpylä, cheddar-juustoa, majoneesia, salaatinlehti ja kuulakärkikynä.
blastic

Posts: 930

#135 • • blastic ballistic ballstick

nuance, 11.2.2007 19:53:
bic mac: sämpylä, cheddar-juustoa, majoneesia, salaatinlehti ja kuulakärkikynä.



Oho, typoil* *nauru*


ALIEN, 11.2.2007 19:56:




Hah, drive innissä nimenomaan oltiin ja tulikin siinä jonottaessa just toi video mieleen *lmao*

Harmi kun ei muistanut tota luritusta :-/
Syce

Posts: 1,649

#136 • • Syce
Hyvät kemut! ei voi muuta sanoa....siitä olikin hyvä lähtee jatkaa aamua=)
meisi

Posts: 327

#137 • • meisi maiu naki
huh apua. olipas se reissu!
alkuilta meni vähän ihmetellessä, kiksuöverit puski jo fyysisiä oireita (huimaus, heikko olo) mut kyl maar lähti vapinat ku nuance alotti! kiitti vielä, pelastit todellaki mun illan! <3
nyt on jalat hapoilla.

ps. foxmagon on ihq <3
Kriss G

Posts: 1,492

#138 • • Kriss G Wir brauchen bass

Fornarina, 11.2.2007 17:42:
---
Kriss G, 11.2.2007 17:23:
olipas hauska ilta. Aluksi vähän epäilytti löytääkö jengi sinne alas jo 23 aikaan mutta kyllähän se tanssilattia alhaallakin täyttyi. Oli hauska soittaa kun yleisö oli niin messissä.
---


Itse odotin jotain vähän kovempaa hakkausta, jota sit ilmeisesti lupailit viime metreille.. ja nohnoh, saihan se Nirvanakin tukan heilumaan.. *iloinen* *pahis*



Kyllä mulla sitä paukettakin oli mukana mutta aika meni liian nopeasti eikä muutenkaan viittiny sitä pahinta runtelua soittaa. Ei varmaan nytkään ollut mikään helpoin alotus Loopyllä mut enhän mä niitä aikatauluja tehnyt *pepsodent*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#140 • • Aziz Combat Fighter

Foxmagon, 11.2.2007 05:17:
vitu. ANA TAPA SUN KYYNÄRPÄÄ KIITOS. ps. meisi oot ihq <3


Ps. kuka se kundi oli joka tartti jonkinlaiset vakuuttelut siitä että MÄ en ole mies? :D


Pps. kivakivakiva keikka tinppa *sydän*


Ppps. ÄÄLIÖT IHMISET KEBAB-MESTAN JONOSSA OVAT VITUN IDIOOTTEJA. adrenaliini.pupupuhpuhphu. </järkevälause>



anteeks muru en mä tarkotuksella sua lyö ku avarilla peppuun :(

kiitos erityisesti laurille, oot superihku ^__^