deep, house
lisätiedot - kuuntele
15 posts, 1 page, 5,025 views
D, 23.1.2007 20:07:
Mut mä päivitin tän biisin nyt.
blastic
Mä sanoisin että eka version oli pikkasen parempi. Ainakin tää uus bassosoundi on mun mielestä vanhaa huonompi ton stereowideningin (tjsp) takia ja joku uus haikkasoundi ei ehkä ihan sopinut tähän tyyliin.
D, 24.1.2007 17:34:
Bassosoundi on oikeastaan tismalleen sama, taitaa olla choursia vähä laskettu
alemmas ja niin poistettu huonosti soivat nuotit. ;) Omasta mielestäni tää nyt
kuulostaa paremmalta...ainaki luureissa. ;)
Entäs sitten mites noi percussiot,
kun toisaalla on niitä vähä kritisoitu liian "nitkuksi"...
Kyl tää tästä kehittyy
Mutta jotain siinä on tehty mikä levittää vähän stereokuvaa. Ja muutenkin se jotenkin korostuu enemmän eikä ole ekan version tavoin pehmeästi siellä taustalla. Vähän kuulostaa siltä että sitä chorusta olis tässä uudemmassa enemmän.
Sitten siellä on yks soundi jota mä kutsun nimellä Ableton-haikka . Voisin meinaan aika varmasti väittää että Liveä tässä on käytetty. Ainakin se samanlainen soundi tuntuu kulkevan aika monen Livellä tehdyn biisin mukana. Aika usein se aiheuttaa pienen inhoreaktion mutta tässä se tuntuu onneksi jäävän kiltisti taustalle.
No kyl. Tosta kitarastakaan en nyt oo ihan varma. Ei siinä periaatteessa mitään vikaa ole, mutta vähän se kuitenkin tekee erilaisen tunnelman. En mä muutenkaan paljoo muuttais tota ekaa versioo. Lähinnä ehkä samat soundin hiomiset rumpu- ja perkussio-osastoille. Ja mitälie sitten huilusoundissa olikaan muutosta. Mutta muuten toi ykkösversion on melkein perfekto sellaisenaan.
D, 24.1.2007 21:20:
Laitoin samaan urliin nyt paremmin ja pehmeemmin
säädetyn basson.
Itse en kyl rehellisesti sanottuna osaa sisäistää, et mikä on Ableton-haikka.
Skitan mä halusin tähän oikeastaan alun pitäen mukaan. Harmi
vaan et joutuu nyt tässä sample-paloilla kikkailemaan.