Open Audio Presents Local Underground 8.2.2007 @ Helsinki

47 posts, 3 pages, 11,368 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

tir, 7.2.2007 13:16:
vaikuttaisi kiinnostavalta lineupin perusteella, mutta keskustelun taso ( lähentelee pullonpohjaa..) nostaa sen verran niskakarvat pystyyn että voi olla että jää taas väliin. harmi sinällään, paikka vaikuttaa toimivalta ja hyviä soittajia hankitaan viikottain. nyt kerrankin olisi taas vapaailtakin sopivasti..



Siis jäät bileistä pois tapahtuman foorumi keskusteluiden takia *hih*

Tää menee jo ohi sen legendaarisen "Oli väärät tapetit" läpän *nauru*

Edit: Onneks teillä riittää sitä tasoa Sinkkuluukku part2 forumissa niin ei tarvitse katella tätä paskanjauhantaa *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Sallakat

Posts: 2,220

#22 • • Sallakat jungle, baby !
tossa yksi päivä just fiilistelin sitä Kamppi miksausta, ett hitto vois raahautua vaik mestoille. En oo ko. paikassa vielä ees käyny, joten siinä toinenkin syy. Kassotaa.
leenuliinu

Posts: 1,022

#23 • • leenuliinu Kenen kaveri

tir, 7.2.2007 13:16:
vaikuttaisi kiinnostavalta lineupin perusteella, mutta keskustelun taso ( lähentelee pullonpohjaa..) nostaa sen verran niskakarvat pystyyn että voi olla että jää taas väliin. harmi sinällään, paikka vaikuttaa toimivalta ja hyviä soittajia hankitaan viikottain. nyt kerrankin olisi taas vapaailtakin sopivasti..



Haha, et oo jumalauta tosissas! :D

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

tir

Posts: 951

#24 • • tir
itseasiassa oon.
valitettavasti oon niin tosikko, et en jaksa innostua "hei vedetään perseet" keskustelusta, ja lupailusta. oon niitä friikkejä, jotka tykkää pilettää selvinpäin, ja jos kaikki muut paikallaolijat on hirveessä kännissä, ei se innosta tulemaan pileisiin. kerran täällä käynyt, ja meno oli silloin juurikin tuon kaltaista. elättelin toiveita, että olisi hieman siitä muuttunut, mutta huonolta näyttää.
valitettavasti.
domi

Posts: 7,069

#25 • • domi Työn sankari.

Steven Hoaks, 7.2.2007 13:19:
Edit: Onneks teillä riittää sitä tasoa Sinkkuluukku part2 forumissa niin ei tarvitse katella tätä paskanjauhantaa *lmao*


Sä oot mielestäni ihan väärä tyyppi puhumaan mistään tasosta. :)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#26 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

tir, 7.2.2007 15:13:
-clips-



Kukapa täällä perse känneistä puhu? Mulla ainakin töitä seuraavana aamuna klo08... Muutaman lasillisen voi ottaa mutta täällä ikinä seinille olla hypitty *hih*

domi, 7.2.2007 15:14:
Sä oot mielestäni ihan väärä tyyppi puhumaan mistään tasosta. :)



Lollero *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

leenuliinu

Posts: 1,022

#27 • • leenuliinu Kenen kaveri

tir, 7.2.2007 15:13:
itseasiassa oon.
valitettavasti oon niin tosikko, et en jaksa innostua "hei vedetään perseet" keskustelusta, ja lupailusta. oon niitä friikkejä, jotka tykkää pilettää selvinpäin, ja jos kaikki muut paikallaolijat on hirveessä kännissä, ei se innosta tulemaan pileisiin. kerran täällä käynyt, ja meno oli silloin juurikin tuon kaltaista. elättelin toiveita, että olisi hieman siitä muuttunut, mutta huonolta näyttää.
valitettavasti.



Sun ei ehkä kantsi tässä maassa sit pahemmin käydä ravitsemusliikkeissä, niissä kun aika suuri osa ideaa on se, että niissä myydään sitä alkoholia.

Mut eiköhän me tulla ihan hyvin toimeen ilman sun valloittavan avointa persoonaasikin.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Avatar
#28 • • emppu Guest
Sillälailla... Ei voi ku nauraa :D
loremipsum

Posts: 260

#29 • • loremipsum Furth3r
rok on ja nimee listaa :-)

nimim. köyhähkö opiskelija ;)
pyllyjumala

Posts: 469

#30 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Joudunkin jättämään väliin tämän, KRAPULAN takia *nauru* Tänään ulos

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#31 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

pyllyjumala, 7.2.2007 17:32:
Joudunkin jättämään väliin tämän, KRAPULAN takia *nauru* Tänään ulos



et oo jättämässä senkin alkkis *släp*

mihin hemmettin sä tänään oikeen meet sekoilee *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

pyllyjumala

Posts: 469

#32 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

Steven Hoaks, 7.2.2007 18:08:
---
pyllyjumala, 7.2.2007 17:32:
Joudunkin jättämään väliin tämän, KRAPULAN takia *nauru* Tänään ulos

---


et oo jättämässä senkin alkkis *släp*

mihin hemmettin sä tänään oikeen meet sekoilee *ding*


No Luxiin kolmen euron tuoppeja ja siidereitä ja salmareita *nauru*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Marjo

Posts: 1,796

#33 • • Marjo pupuTupuna

pyllyjumala, 7.2.2007 17:32:
Joudunkin jättämään väliin tämän, KRAPULAN takia *nauru* Tänään ulos



Joo..mäkin parantelen kotona flunssaa. *nuha*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#34 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Jaahas...

Tänään olis niinq bileet vai *pepsodent*

No totta hemmetissä *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Sallakat

Posts: 2,220

#35 • • Sallakat jungle, baby !

tir, 7.2.2007 15:13:
yadda yadda



mä en oo ikinä tajunnut niitä ihmisiä ketkä ottaa itteensä toisten ihmisten jutuista. Tämä on yksi esimerkki siitä. ok sitte ymmärrän, että voi nihkeillä jos nämä känniääliöt ovat hyökkäileviä sua kohtaan, rikkoo tuolin sun alta tai tekee muuta suhun henkilökohtaisesti suuntautuvaa. Jos jengi kännissä tai sekaisin hilluu omissa oloissaan bileissä, mua ne ei haittaa pätkän vertaa. Mulla bileissä oleminen on olennaisesti tanssimista ja muuta kaverien kesken hauskanpitoa. Mä en jaksa istuu metskaamassa koko iltaa miten kännissä jengi on. mua ei edes kiinnosta koko asia.
En myöskään tulisi ilmoittamaan ko. bileiden topicciin miten paljon tällaisesta asiasta otan itseeni ja että aivan varmasti jätän tulematta bileisiin.
Mutt hei, meitä on moneen junaan.*känni*
leenuliinu

Posts: 1,022

#36 • • leenuliinu Kenen kaveri

Sallakat, 8.2.2007 12:26:

En myöskään tulisi ilmoittamaan ko. bileiden topicciin miten paljon tällaisesta asiasta otan itseeni ja että aivan varmasti jätän tulematta bileisiin.



Mut hei, mites muut sitten huomais kuinka ylhäinen omassa jyrkässä absolutismissas oisit? ;)

Mut takas topicciin: Tänään sit mennään ja pakissa on uutta pörinää ja renkutusta illaksi! Sweet! *sydän*

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Sallakat

Posts: 2,220

#37 • • Sallakat jungle, baby !
yritän kyllä saada avonkin suostumaan paikanpäälle, vaik raukalla on aamuvuoro, ett pääsis nyt tsekkaa mestan.

*jiihaa*
tir

Posts: 951

#38 • • tir
en oo ottanu itteni, päinvastoin *hih*

lähinnä vaan harmittelin sitä, että minulle on jäänyt näistä pileistä huono kuva. ainakaan vielä ei sitä ole kukaan edes yrittänyt korjata.
minulle pileet koostuu hyvästä musiikista, seurasta, paikasta ja muista ihmisistä.
jos vain osa näistä toteutuu, ei pileet valitettavasti ole hyvät. minulle.

toivottavasti teillä on kuitenkin hauska ilta. ei vaan ole minulle tämä konsepti, niin harmillista kuin se onkin.
eclipsed

Posts: 134

#39 • • eclipsed p-p-partyboy

tir, 7.2.2007 13:16:
vaikuttaisi kiinnostavalta lineupin perusteella, mutta keskustelun taso ( lähentelee pullonpohjaa..) nostaa sen verran niskakarvat pystyyn että voi olla että jää taas väliin. harmi sinällään, paikka vaikuttaa toimivalta ja hyviä soittajia hankitaan viikottain. nyt kerrankin olisi taas vapaailtakin sopivasti..



Nyt lopetat Anna tommosen ja liityt seuraan jorailemaan! *jiihaa*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#40 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Aika hyvä juttu *hihu*

Meitä mainostetaan ilmatteeks radiossakin *lmao* Vähän väärällä nimellä kylläkin mutta väliäkö nyt sillä kunhan porukkaa tulee *nauru*

http://www.clubfm.fi/ClubFM.html

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?