46 posts, 3 pages, 9,523 views
elysion:., 29.1.2007 01:17:
Onpas tiukkaa jytkettä alusta loppuun! Ei uskois, että noin hempeen olonen tytsi soittais näin tiukkaa pauketta :D.
Ainut mikä tuolta iski korvaan on toi say your words. Vokaalit oli ihan jännät siinä edellisen biisin päällä, mut imo ei toiminu ihan niin hyvin ku ois voinu. Voi tietty olla, että sekin vaikuttaa kovasti, et en niin tosta biisistä muutenkaan välitä.
cheesy, 31.1.2007 17:19:
Huhhuh mitä tuuttausta.. Toimii <3
---
Tenechtica, 23.1.2007 09:10:
---
Kyl täst vielä rankempaankin pääsee ;)
---
Pääsee vai? No siinä tapauksessa odottelen mielenkiinnolla seuraavaa miksausta ;)
cinnamon, 31.1.2007 21:47:
Ehkä asteen rankkaa mun makuun, mutta vaihtoja ei kyllä edes huomaa.
Hyvä, hyvä!!
Tenechtica,
Kyl sä vielä totut ;)
Tenechtica, 25.1.2007 20:34:
---
Timmo, 25.1.2007 20:29:
Yeah! Goatse-junkka toimii nykyään huomattavasti paremmin kuin esim. vuosi sitten. Kiitos Timpan. ;]
Toisin kuin jotkut, mä taas diggailin paljon tosta New Shitistä juuri rokkimeiningin vuoksi. Se olis mukavaa kun tulis enemmän näitä raastodrum&bass-settejä joissa olis tota metalli-meininkiä mukana, ja mieluiten ihan originaaleina.
---
Jes, luulin jo olevani ainoa, joka tosta New Shitistä tykkäilee! Ite kans ihastuin siihen just sen rokimman puolen takia ja muutenkin yritän haalia ton tyylisiä biisejä aina vaan, kun niitä tulee vastaan.
voidhead, 6.2.2007 23:46:
---
Tenechtica, 25.1.2007 20:34:
---
Timmo, 25.1.2007 20:29:
Yeah! Goatse-junkka toimii nykyään huomattavasti paremmin kuin esim. vuosi sitten. Kiitos Timpan. ;]
Toisin kuin jotkut, mä taas diggailin paljon tosta New Shitistä juuri rokkimeiningin vuoksi. Se olis mukavaa kun tulis enemmän näitä raastodrum&bass-settejä joissa olis tota metalli-meininkiä mukana, ja mieluiten ihan originaaleina.
---
Jes, luulin jo olevani ainoa, joka tosta New Shitistä tykkäilee! Ite kans ihastuin siihen just sen rokimman puolen takia ja muutenkin yritän haalia ton tyylisiä biisejä aina vaan, kun niitä tulee vastaan.
---
kyllä se multakin tuolta pakista löytyy, ite oon tosin soitellu enemmän sitä flipin nine inch nails-remixiä...
niin, ja tykkiä settiä tämä! big up!
Sallakat, 7.2.2007 12:28:
alkua tässä kuulostelen. Ei tosiaankaan mitään hissimusajunkkaa mitä tällä foorumilla usein kuulee näissä rumpubasso seteissä.
Tiukkaa vääntöö, täs on munaa. tykkään kovasti.
niomic, 15.4.2007 20:07:
Huh, olipas messevää mördöröintiä ja Dr. Evol oli kans talossa <4
Paljo on soinu ekan fiilistelyn jälkeen, kuulispa viel jossaa ihan keikallakin :)
Ehkä ainoana miinuksena jäi jotenkin kokonaisuudesta punainen lanka hataraks, mut mihin semmosta tarvii ku leka paukkuu ku rytmihäiriöisellä :D