BASSO Pres. DJ ASSAULT (USA) 9.2.2007 @ Helsinki

35 posts, 2 pages, 10,100 views

Tianna

Posts: 38

#21 • • Tianna Team PÖHKÖPirtti

Zazu, 9.2.2007 15:36:
Jes, sainpas vielä liput o/ N. tunti sitten ostin tiketistä tapahtuman viimeiset liput.



Onneks olkoon et sait vielä! :) Ite metsästelin kanssa viel tänään, mutta mun kyselyt oli aina ei oota.. :/ Ei onnaa nyt, pakko kai uskoa että jää sitten nämä väliin. *itku* Mutta tulee varmaan mahtavat pippalot, (mutta toivottavasti ei liian *pahis*)
Apo

Posts: 1,574

#22 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Tianna, 9.2.2007 16:14:
Onneks olkoon et sait vielä! :) Ite metsästelin kanssa viel tänään, mutta mun kyselyt oli aina ei oota.. :/ Ei onnaa nyt, pakko kai uskoa että jää sitten nämä väliin. *itku* Mutta tulee varmaan mahtavat pippalot, (mutta toivottavasti ei liian *pahis*)



Aina kannattaa mennä kokeilee alkuillasta ovelle jos vaikka kävis munkki.
mrx

Posts: 260

#23 • • mrx Bassjunkie
kohta lähtee.. *plur*
uniqe

Posts: 397

#24 • • uniqe suski
Ihana katja kävi hakemas mullekkin lipun tiketistä tänään!!!*plur*
junkakkaa junkakkaa..
-P

Posts: 4,972

#25 • • -P

uniqe, 9.2.2007 20:40:
Ihana katja kävi hakemas mullekkin lipun tiketistä tänään!!!*plur*
junkakkaa junkakkaa..



gettotekkiapas. myos junkkaa.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

pirpeli

Posts: 5,533

#26 • • pirpeli
Turku-massivea kompaten: MAINOSJONOT VITTUUN JA PORUKKAA SISÄÄN!
Olipas kinkerit! Superjeahjeah ASS AND TITTIES!
Eli meno muikeaa, lasinsirpaleet hanurista ja niin eespäin.
*super**piis*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

uniqe

Posts: 397

#27 • • Edited uniqe suski
Jotenkin syövereistäni olin aivan asennoitunut tulemaan junkkabileisiin, (ja tarkistaessani miksi, olihan tuossa genreissä ilmotettu junkka) No ei niin junkkaa, mutta ASS'N'TITTIES ja sohvalla tanssiminen ja intensiivinen tunnelma tanssilattialla*plur* Aivan hulpeen hilpeää meininkiä! Alkuillan soundiasta olisin kaivannut sedula-kuuloisesta old schoolinpaan.
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#28 • • Gilgamint.com Making questions

uniqe, 10.2.2007 16:33:
Jotenkin syövereistäni olin aivan asennoitunut tulemaan junkkabileisiin, (ja tarkistaessani miksi, olihan tuossa genreissä ilmotettu junkka) No ei niin junkkaa, mutta ASS'N'TITTIES ja sohvalla tanssiminen ja intensiivinen tunnelma tanssilattialla*plur* Aivan hulpeen hilpeää meininkiä! Alkuillan soundiasta olisin kaivannut sedula-kuuloisesta old schoolinpaan.



JUNKKABILEISII!?
maiu

Posts: 328

#30 • • maiu ..miau..
ehkä KUUMIMMAT BILEET IKINÄ!!!

..mut hei, mä luulin, että mä tunnistan kaikki klubbarilaiset hotpantseista.. Mutta yhtään en nähny! höh. ootte tekin ku ekaan lupaillaan..

--
sitä saa, mitä tilaa

burdock

Posts: 62

#31 • • burdock X-Rust
assaultti oli kyllä helvetin hyvä. melkein unohdin kaikki muut isot miinukset illasta ;) paikka oli myyty aivan liian täyteen... ja kaikki vielä ennakkolipun ostaneita. ja tollaset ääripitkät jonot pakkasessa on vielä syvemmältä.

kaikesta huolimatta mulle jäi hyvä mieli kemuista ja siitä iso käsi päästarballe :)
karrio

Posts: 105

#32 • • karrio
yhdyn Janneen ja muutamaan muuhunkin jo kommentoineeseen: jengin jonotuttaminen pakkasessa ilman oikeaa, kunnollista perustetta lukeutuu sellaisiin kummallisuuksiin, joita vain nollatason älykkyysosamäärällä voi toteutustasolle asti tuottaa. jos Klaus K:n omistustasolla on älliä, niin illan poket pääsevät puhutteluun.

mutta jonotuttaminen ei ollut tietenkään järjestäjien vika sinällään, eikä varsinkaan se että tanssilattialla poljettiin parin sentin lasimurskassa ja välillä (varsinkin tungoksen alkuvaiheessa) muutaman suomiuroon ja naaraankin täytyi käydä tanssilattialla muistuttamassa, missä maassa ollaan (siis siinä maassa, jossa kansalaiset tamppaa toisensa kylmästi kuoliaaksi kaikissa ruuhkatilanteissa, eritoten Tallinnan laivaan rynnätessään ja sitten vielä vittuilee päälle...) onneksi nuo pahimmat ryysijät olivat kuitenkin enemmän poikkeuksia ja sääntöjä, ja mielestäni suurin osa lattialla olleesta jengistä osasi ottaa toisensa huomioon hymyssä suin ja olosuhteet huomioon ottaen (paikka on Ahjoksi muututtaankin alimittainen luola, jossa alle parimetrisenkin pää lyö kattoon jatkuvasti) bilettäminen sujui erinomaisesti: mahtava meininki n. 90% ajasta ja teejii-assaultti piti sen minkä lupaa.

se lisäsi iltaan pientä ironiaa, että valtaosa lattialla ja nurkissa hilluneista, tissejä ja pakaroita kinunneista olioista oli kuin olikin miespuolisia. eli tisseistä ja pakaroista on pulaa ;) vaikka onhan meilläkin miestissit ja miespakarat.

iso kiitos Basson väelle - kuten sanottu, ei ahdas klubi, töniminen tai hajapäiset poket olleet bileiden järjestäjän vika. kävin ite ekaa kertaa stadissa ulkona moneen, moneen kuukauteen (ellei vuoteen?) ja oli oikeesti, siis aikuisten oikeesti, kivaa. piiiiitkästä aikaa.
uniqe

Posts: 397

#33 • • uniqe suski

Käenpoika, 10.2.2007 16:41:
---
uniqe, 10.2.2007 16:33:
Jotenkin syövereistäni olin aivan asennoitunut tulemaan junkkabileisiin, (ja tarkistaessani miksi, olihan tuossa genreissä ilmotettu junkka) No ei niin junkkaa, mutta ASS'N'TITTIES ja sohvalla tanssiminen ja intensiivinen tunnelma tanssilattialla*plur* Aivan hulpeen hilpeää meininkiä! Alkuillan soundiasta olisin kaivannut sedula-kuuloisesta old schoolinpaan.

---


JUNKKABILEISII!?



emmätajuu.
Tianna

Posts: 38

#34 • • Tianna Team PÖHKÖPirtti

Wiljammer, 10.2.2007 16:43:
Ja pahoittelut kaikille niille jotka eivät päässeet paikalle, ens kerralla ajoissa niitten lippujen kanssa :)



Ensi kerralla, kyllä! Minä tosiaan olin aivan liian myöhään liikenteessä tällä kertaa, mutta aikasemmin en uskaltanut lippua ottaa kun pääseminen ei ollut varmaa.. :) Mutta next time, is party time! *jiihaa*
purina

Posts: 154

#35 • • purina
Enpä voi muuta todeta kuin että Mr. Assault on pro! Oli ilo seurata taitavaa työskentelyä ja hänestä huokuvaa asennetta. Pidin myös setin rakenteesta; välillä tuli hieman rauhallisempaa, sielukkaampaa tavaraa, ja olihan siellä sitä mustan rytmimusiikin historiaakin -> ei siis pelkkää tiukkaa bilemättöä, se olisi ollut liian helppo veto, enkä kyllä itse olisi jaksanut koko iltaa sitä kuunnellakaan.

Itse paikka oli sinällään tyylikäs, mutta nämä bileet eivät sinne oikein istuneet. Lippuja oli myyty aivan liian paljon! Omasta mielestäni ko. paikan hlökunta teki todellakin parhaansa mitä tuossa tilanteessa pystyy tekemään (tilassa liikaa ihmisiä), ja olivat todella ammattitaitoisen ja rauhallisen tuntuisia mitä yhden poken kanssa juttelin jonottaessani. Välillä teki pahaa katsella, miten helvetin sekaisin jengi tuolla oli..ja miltä paikka näytti bileiden jälkeen! Mutta, näistä huolimatta itselläni oli erittäin hyvä ilta, kiitokset siitä sekä järjestäjille että kaikille X-Rustilaisille paikan päällä!

--
I believe in all things that are pure.