remotion, 9.2.2007 22:00:
tästä juttelit viimeksi säteissä ja nyt soittelin naapureiden iloksi. täytyy sanoo, et juuri tälläisenä mä haluan hardstyleni tarjoiltavan. useimmat hs setit on naurettavan kuuloisia kun niissä hoetaan kaikkea lapsellista paskaa HEI MIES SOTILAS, SOTILAS SOTILAS SOTILAS...ja suvantoja on enemmän kun meno osuutta.
tää oli oikeasti rankkaa, rullaavaa ja hämärää.
Tosiaan tää setti on ensimmäinen tätä tyyliä multa. Lähtökohtana oli soittaa mukavasti rullaavaa suht rankkaa soundia joka ei ala kyllästyttää samoilla soundeillaan jo tokan biisin paikkeilla. Miksaustyyli on sekoitus mun NRG seteistä tuttua tyyliä jota pyrin maustamaan hieman echoilla, viiveillä ja äänen leikkaamisilla. Kaikki setissä olevat kikat pyrin upottamaan mahdollisimman huomaamattomiks ettei ne rikkois ite soundia, vaan kuulostais biisiin kuuluvilta ääniltä.
...ja mitä tulee raitavalikoimaan niin pyrin pitämään sen tuoreen kuuloisena setin kehittyessä ja jättää pois selkeästi semmoiset tän kyseisen setin tyylin rikkovat militaristi henkiset veisut. Pyrin saamaan settiin sellaista likaisen epäpuhdasta kuuloa jossa soundi olis hieman säröllä ja muutenki vähä vinksallaan. Sit sen vastapainoks lisäsin hieman punkrock henkisempiä elementtejä ja ralleja ettei kävis kovin tylsäks.
remotion, 9.2.2007 22:00:
teknisesti täysin moitteeton.
lyhyesti sanottuna, paras miksaus genressään jonka olen koskaan kuullut, piste.
10/10
Kiitos!
Mukava kuulla että pidit. Toivottavasti naapurit tykkäs kans