HOUSENATION 2007 @ Kaapelitehdas Helsinki 3.3.2007 Blank & Jones, Kevin Energy...

277 posts, 14 pages, 55,752 views

skywalker

#241 • • skywalker mr.miyagi

KiksuKaitsu, 4.3.2007 19:18:
Mulla oli hieman ennakkoluuloja näitä kemuja suhteen mutta pakko sanoa että ne oli positiivinen yllätys. Pääsin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan super8:ia ilman Tab:ia ja nyt tiedän että se osaa soittaa todella hyvää settiä yksinkin *sydän*
Kavereille kiitos seurasta(vaikka osa niistä jatkuvasti uhkaili tunkea mut roskikseen pää edellä) *nauru*
Ja kiitos myös yhdelle keravanhurjalle mielenkiintoisesta vesipullomiekkailusta *hihu*

me ollaan mafiosoja*vink*.
bisse oli kallista niin kuin joku tuossa aiemmin mainitsikin/ylipäänsä juomat*igor*.kiitos hyville ystäville hyvästä seurasta jälleen!*sydän*

--
you don`t know the power of the dark side

Lippe

#242 • • Lippe
Paremmissaki bileissä tullu oltua... Blank & Jones soitti hyvin niin ei hirveesti harmittanu lipun hinta.
Oli kumminkin pakko päästä kuunteleen kun blank&jonesista mun konemusiikin kuuntelu alkoi.
Ehkä hieman flunssainen olo sitten vei mun bilefiiliksen, mutta sitä ei myöskään nostanut se, että joku varasti mun 2,5e vesipullon, kun se oli levähtämässä polkkapuolella siinä seinän vieressä puolen metrin päässä minusta... Vahdin pulloa koko ajan tanssiessani ja sit yks viis sekunttia niin pitkäkyntinen oli käynyt. *lohduttel*
No sitten menin ostamaan limsaa ja hyi hemmetti tarjolla oli vaan jtn olvi colaa ja sekin 3e pullo... YÖRH *poks* Mutta pakko sitä oli sitten ostaa et jtn sokerivettä sai...
Ja 3e narikasta...?!
Fyrisch

#243 • • Fyrisch

Josssu, 4.3.2007 13:25:
Niin ja mä haluaisin myös lähettää terveisiä sille jampalle joka tuli kesken jorailujeni kysymään, et "tiäksää mikä bändi tääl ees soittelee? Een usko sua. Kerro sit pari niiden biisin nimee" *tirsk*

hahahaha, NOLO jäbä :D

anteeks offtopic.
niijna

#244 • • niijna
Loistavat bileet! *jiihaa* Ei oikee osaa muuta sanoa... Vähän jäi harmittamaan, että b&j meni hiukan ohi... Mutta kun ei pysty olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan. Hyvä fiilis oli koko illan, mutta ilta/yö meni ihan liian nopeasti...
Syce

#246 • • Syce
Khyllä! Bileet oli loistavat! tuli tampattua lattiaa sitten urakalla=)
Kiitokset etko seuralle ja jatko seuralle*hihu*
Aune-mummo

#247 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Meidän koko joukkue kiittää ja kumartaa , bileet oli niin hyvät ku niiden oletinkin olevan DJ:T ROKS ja muutkin pelas vähintäänkin yhtä hyvin ku mummon fiiatti pakkasella*plur**plur*

..ja ulkomaan vahvistus kehui erityisesti POLIISIN settiä , ja diggaili bileistä *aplodit**aplodit*
Combo

#248 • • Edited Combo Tunemasterz
Oli kyllä taas mahtavat bileet. Juuri sellaiset kun odotinkin. Suurin osa ajasta tuli tampattua Hard Arenalla. K Complex ja Kevin Energy soittivat uskomattoman hyvää settiä. Trance Arenalla tuli myös käytyä välillä ja kyllä Blank & Jones oli näkemisen arvoinen. Mukavaa, että jätkät soittivat myös omaa tuotantoaan mm. The Nightfly,Catch,Djs fans & freaks.*aplodit*

Yksi negatiivinen asia kyllä löytyi bileistä ja se oli NARIKKA-MAKSU 3e. Eihän missään Helsingissä narikka maksa niin paljon. HEI HALOO! *eiei*

No mutta kumminkin...Kiitos järjestäjille ja Dj:lle hyvistä bileistä. Seuraavia odotellaan innolla!*iloinen*
Nee-Chee

#249 • • Nee-Chee
Hardstyle arena piti kyllä hyvin paikalla koko illan, ei tullutkaan muualla sitten kuin käväistyä.

Vähän oli rankka viikko takana ja väsytti, mutta kivaa oli silti.*pepsodent*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Chimera

#250 • • Chimera mua ei vaivaa moraali
Osaisiko joku kertoa mitä kautta saisi yhteyden paikalla olleisiin järkkäreihin kun siinä narikassa oli vähän ennen kolmea yksi herrahenkilö jonka kanssa juttu jäi valitettavan kesken ja nyt vähän harmittaa...*pihkassa*
Auttakaa naista hädässä!!!

Muuten bileet oli ihan jees, viime kevään vastaavat kekkerit tosin vie voiton näistä, mutta ei mitään valitettavaa.

--
We both know the power of pain - we get back up and start it again

Nacu

#251 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mä taisin olla hiukka väärässä paikassa. Eka kerta kaapelilla enkä tullut kovin vakuuttuneeksi paikan äänentoistosta. Ilman eareja en olisi voinut olla ollenkaan paikalla. Ja earien kanssa kaikki kuulosti ihan mössöltä eikä kenenkään kanssa voinut keskustella.

Setit soi kyllä hyvin ja jalkaakin nostelin, mutta jotenkin kaikki kulminoitui siihen tosiasiaan, että kaikki oli minulle LIIAN KOVALLA!

Sekä myöskin liian kallista.

Mutta tulipahan koettua. Kiitoksia seurasta.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Reza

#252 • • Reza
Ai että, siis KERTAKAIKKIAAN loistavat bailut1 *jiihaa**aplodit*

Kevin Energy ja Rx veti kyl aivan mahtavat setit. Arveltiin kaverin kans ku energy lopetti et tuli liian kova paikka Rexille, mut ei todellakaan, ei jäänny suomipoika yhtään kakkoseks musas.

Kallista oli kyllä, mutta ainahan hyvästä saa maksaa. Tulen kyllä uudestaan, jos joku on varma niin tämä on varma.

*tanssittel**aplodit*

--
Trance on ihmisiä varten. Ihminen on HardStyleä varten.

Viltsu

#253 • • Viltsu noname

eonik, 4.3.2007 06:03:
...nykyisin mutta jaksoinpa jopa polkkailla vaihteeksi. Nyt on vanhuksen jalat puhki :)

no, älä v*ttu muuta virko :DD

En oo bileurani aikana saanu mätöstä yhtä kovia kiksejä mitä tän ekan ulkomaan juustopetterin käsittelyssä. Jossain vaiheessa tuli lähes oldskoolraveviboja tosta meiningistä?-D
Mut joo, kyl tuns ittensä taas nuoreksi ;)) and that's worth of it.

"trance"areenan anti olis jääny muuten melko mitättömäksi! =)
Istu kyl kaapelin tilaan melko ässästi toi setti.
ns. tru träns it is <3

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

zorri

#254 • • zorri Do I have something to say?
Olipa über mukavat kekkerit..Vaikka jäikin hieman kesken :( , (johtuen omista sanavalinnoista paremmalle puoliskolle) . Bilebussi oli kyllä mainio, tuollaisiahan nuo yleiset busat vois olla =). Edelleen olen pahoillani tuolista saaneelle henkilölle, Ei tod. ollut tarkotus..
Ainoastaa harmitti tuos juoman tilaamises se että toises paikkaa ei käyny kortti ollenkaa, ni joutu siin sit ravaa edestakas.(olihan siin välis aina jotain aktiviteettia :) )Noh mut mitäs tuosta.. Varmaa on kuitenki se, että uudemman kerran , aikaisemmin ja tietty pitää miettiä mitä suustaan päästelee :). Eli vähemmän mallasjuomaa ;).
JayVee

#255 • • Edited JayVee FINRG / Supercharged

[Edelleen olen pahoillani tuolista saaneelle henkilölle, Ei tod. ollut tarkotus..

juu niiku totesin jo tapahtuma hetkel et sattuuhan noita vahinkoi:) eikä ees tullu kuhmuu päähän :D hehee

hyvät kemut oli...näitä lisää:)

--
FINRG / Supercharged

Sparkling

#256 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

AdonisHercules
Ja kiitos myös yhdelle keravanhurjalle mielenkiintoisesta vesipullomiekkailusta *hihu*

Olihan se niin että sä hävisit? *pahis*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Santutar

#257 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Olihan bileet*hikoil* Kivaa riitti... tampattii kaverin kanssa monta tuntia putkeen että meinas juominen unohtua ihan täysin*tirsk* Kevin Energy päräytti ja myös Rx oli tulessa... Carbonit veti ihan hyvin myös... Pieni harmitus jäi ku ei ehitty näkeen K Complexia.
P.s Erityiskiitos parille ihanalle ihmiselle jotka muistivat synttärini ja sain ihanan pehmeen paketin... *super*kiitos!*plur*
AdonisHercules

#258 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

Sparkling, 5.3.2007 21:41:
---
AdonisHercules

---

Olihan se niin että sä hävisit? *pahis*

Mun muistaakseni MÄ sain susta lievän poliisiotteen ja loppupeleissä mätkin sua sillä pullolla päähän *pepsodent*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

jansqu

#259 • • jansqu
Ekaa kertaa Kaapelilla ja oli mahtavat kemut! Blank & Jones pisti aika hyvin tanssahteleen. Olihan keikka! Harmitti vaan, kun olisin halunnu kuvan poikien kanssa.*justjoo* Välillä meinattiin frendin kans väsähtää, mut siitä lähdettiin sit uuteen nousuun! *jiihaa*

Mulla kans otti pikkasen korviin liian kova pauke, jopa korvatulppien läpi. Narikan ja juomien hintataso oli kans vähän yläkanttiin ainakin opiskelijabudjetilla. *hmph* Bilebussi oli loistava idea, käytiin frendin kans sieläkin vähän pyörähtelees. Kannatti kyl lähtee täältä Pohjanmaalta asti!

Oli jännittävä poikien vessa -seikkailukin jonkun tytsyn kanssa, kun kyllästyttiin tyttöjen vessan jonoihin. Kiitos tästä kyseiselle henkilölle ja anteeksi pojille! *blush**enkeli*

Bileiden jälkeinen kävelymatka minihameessa keskustaan asti oli vähän jäätävä, mutta hengissä ollaan pienestä vilustumisesta huolimatta! *nuha*

Käytiin Ravintola Kaisaniemen ovella kattomas jatkopaikkaa, mutta lähdettiin sit asemalle odotteleen seuraavaa metroa, kun emme päässeet edes eteiseen lämmittelemään. *hmph* Oliko ketään jatkoilla, miten sielä meni?

Mutta kiitos ja kumarrus järjestäjille ja kanssa bailaajille! *aplodit**aplodit*Nyt odotellaan kuumeisesti kuvia.. *joo*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Peak

#260 • • Peak
Huh kylläpäs oli loistavat bileet, kaapelilla että kaisaniemessä!
Iso kiitos kaikille*aplodit*

Bilebussissa oli tämän tytön mielestä kyllä paras meininki. Ja Jump Around oli kyllä ykkönen, bussi hyppi niin että hyvä että pystyssä pysy.

Ja biisihän oli:

House Of Pain: Jump Around (Micky Slim Mix)

Peak