HOUSENATION 2007 @ Kaapelitehdas Helsinki 3.3.2007 Blank & Jones, Kevin Energy...

277 posts, 14 pages, 55,327 views

Sparkling

Posts: 740

#221 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Oli oikeen muikeet bileet! Joka puolella tuli hyvää musaa, ainoo "miinus" tulee siitä, että joutuki ravata koko ajan kaikissa mestoissa, kun halus kuulla kaikkien settejä :D Super8 ja Blank&Jones toimi ja poliisiltaki tuli hyvää settii, mitä ehdin kuunnella, bilebussissa oli myös hyvä meno kun siel piipahti *sydän* Polkat iski myös lujaa, etenkin Kevin Energy, Rx, Carbonit. Ja tuttuja oli hirrrmusesti *sydän* Ja poikia oli kiva mätkiä pullolla.. *pahis**nauru*
Kiitos!

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

-andy-

Posts: 352

#222 • • -andy- genuine dancefloor geezer
worth every penny!!

Tunnelma on sanoin kuvailematon, kun lähes 10 vuotta fanituksen kohteena ollut dj parivaljakko tulee suomeen ja ottaa tilanteen haltuun tajunnan räjäyttävällä setillä. Herrat soittivat juuri ne kappaleet, jotka halusinkin kuulla, ihan jokaisen!! Sitä mieletöntä fiilistä ei voi voittaa mikään, kun pääsin viimein eturiveihin ja Nightfly räjähti soimaan *plur* HUHHUH!!

"furian master", paikallaolosi teki illastani täydellisen! Till next time ja nyt vähän useammin kuin 5 vuoden välein!
Hienoa kerrassaan!

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

Sinza

Posts: 2,227

#223 • • Sinza

Josssu,
Niin ja mä haluaisin myös lähettää terveisiä sille jampalle joka tuli kesken jorailujeni kysymään, et "tiäksää mikä bändi tääl ees soittelee? Een usko sua. Kerro sit pari niiden biisin nimee" *tirsk*


*lmao* Joo oliskohan kyseessä sama jäbä... Olin innoissani jorailemassa Blank & Jonesia ja heppu joka joraili mun vieressä sano "Pakko kysyy, mut tiedätsä ees et ketä Blank & Jones on?!" Just joo *nauru*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Josssu

Posts: 506

#224 • • Josssu

Sinza, 4.3.2007 15:52:
*lmao* Joo oliskohan kyseessä sama jäbä... Olin innoissani jorailemassa Blank & Jonesia ja heppu joka joraili mun vieressä sano "Pakko kysyy, mut tiedätsä ees et ketä Blank & Jones on?!" Just joo *nauru*.



sama jätkä *nauru*
-V-

Posts: 587

#225 • • -V-
Oli kivaa kun oli mukavaa kun oli hauskaa!!! *aplodit*

Yksi iso miinus tosin kaapelitehtaalle siitä, ettei tiskiltä saanut hiilihapottomia alkoholijuomia. Mutta ei se iltaa kuitenkaan pilannut XD... Kuvia tuli näköjään räpsittyä lähemmäs sata, joista tosin pari vaan onnistu... Saa nähä hyväksyykö ne tänne yhtäkään, hih...
Mönnä

Posts: 190

#226 • • Mönnä
Voi jösses sentään.. justiin tässä heräilin ja todellakin tuntuu että jossain tullu oltua - molemmissa pikkuvarpaissa mielettömät vesikellot *tirsk* Mutta ehkä se on ihan sallittua kun on tampannu kellon ympäri *joo*

Kevinin keikka oli kyllä ihan uskomaton ja fiilis nousi kattoon *plur* *aplodit*

Ja vaikka yksin bileisiin tulin niin ei tosiaan kyllä yksin tarvinnu olla, kiitoksia ihmisille hienosta fiiliksestä ja kiitoskia myöskin sille lappilaiselle sakille, joka poimi minut sitten narikkajonosta jatkoille ja sieltä aamuihin - oli hauskaa *lmao* *jiihaa*

Moikkaillaan ja hymyillään kun törmäillään taas tuolla kylillä *vink* *tanssittel*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Oimo

Posts: 58

#227 • • Oimo Observer
Kevin Energy ei meikäläiselle syystä tai toisesta oikein maistunu, vaikka herran settiä tulinkin kuuntelemaan. Tällä erää RX:n setti oli ehdottomasti paras.

Loppuillasta rupesi sitten hieman väsyttämään, joten tuli käytännössä vain bongailtua biisejä. Mutta muuten oli kivaa, seuraavia odotellessa.. *nauru*

--
- Oimo

I *sydän* Kerava

Cassu

Posts: 634

#228 • • Cassu Vieras omassa elämässä
No tulihan käytyä, ihmisiä oli ihana nähdä ja muutenkin tanssia porukalla läheisten ihmisten kanssa.
Mie en jotenkin tykänny trance puolen äänentoistosta, tuntu et hardin puolella ne sääti sitä ääntä koko ajan ja siellä se toimikin. Ylä-äänet oli trance puolella ihan outo käsite, sit kun Blank&Jones soitti niin ihan kamalaa bassomössöä ja jäi vähän puolitehoille, et olin odottanu hieman kevyempää. Ehkä tuo tilanakin kaikuu niin ettei äänentoistoa saa aivan optimiksi. Poliisi kun aloitti settinsä niin se toimi paljon paremmin. Huomasinkin tuolla, et bilebussissa oli paras meno, kiitoksia etenkin siellä soittaneille mutta tottakai kaikille muillekin soittajille. Myös järjestäjille kiitoksen sana, hyvä kun jaksatte järjestää.

-Cassu-

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

T-Bird-

Posts: 120

#229 • • T-Bird-
Äärettömän mukavat kemut! Tanssittua tuli paljon ja musiikki oli hyvää!

Blank & Jones + Poliisi + Kevin Energy + RX *pihkassa*

Maijalle ja Kaaprolle suurkiitos yöpaikasta ja hyvästä seurasta
Peltsi

Posts: 129

#230 • • Peltsi ElectroHead
Missä on kuuloni? Taisi jäädä Kaapelitehtaalle, eli aivan uskomattoman hienot reivit taas vaihteeks.. ;) RX heitti kyllä hienon setin.. *pepsodent* Kiitoksia kaikille kavereille ja tytöillä varsinkin tanssiseurasta.. *hih*

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

Tornadoz

Posts: 121

#231 • • Tornadoz
JOO-O *jiihaa*
K-complexia ja kevin energyähän tänne lähettiin kuuntelemaan ja... EI VOI MUUTA SANOA, KUN ETTÄ PANKKI RÄJÄHTI. Ihan mahti tykitystä mollemmilta ja ei voi muuta sanoa, kun että tämmöistä lisää. Rx ja carbonit kruunasivat illan vähän synkemmällä freeformilla ja settit toimivat heilläkin erittäin hyvin. Kiitos ja Kumarrus järjestäjille ja kaikille tutuille ja tuntemattomille.*aplodit*
AdonisHercules

Posts: 596

#233 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Mulla oli hieman ennakkoluuloja näitä kemuja suhteen mutta pakko sanoa että ne oli positiivinen yllätys. Pääsin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan super8:ia ilman Tab:ia ja nyt tiedän että se osaa soittaa todella hyvää settiä yksinkin *sydän*
Kavereille kiitos seurasta(vaikka osa niistä jatkuvasti uhkaili tunkea mut roskikseen pää edellä) *nauru*
Ja kiitos myös yhdelle keravanhurjalle mielenkiintoisesta vesipullomiekkailusta *hihu*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

egmondo

Posts: 292

#234 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
trance puoli*sydän* hyvät bileet jotka olisi voinut mun mielest vain jatkua ja jatkua...*tirsk*
mun illan kohokohdaksi tuli gyl se kun tämä kappale alkoi soimaan*plur*

niiiiiiiin paljon vanhoja hyviä muistoja tuli mieleen...*sydän**nalle*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Tomppeli

Posts: 125

#235 • • Tomppeli
Mun elämäni toisiks parhaat pippalot *super*

Kukaan osaa sanoa mitä kappaletta B & J soitti joskus 1.30?
-MUMMO-

Posts: 186

#236 • • -MUMMO- TeaM: Flipperi O_o
Ihan liian kalliit bileet *joo* Femman 0,4 bissestä *nauru* *ding* *tanssittel*
No joo...
*poks*

--
täkä täkä täkä täkä... tuuttuuuu... tuuuttuuu... flip flip*ding* *vink* *nauru*
*SYDÄN**PIHKASSA* RAHAA KUIN ROSKAA*PIHKASSA**SYDÄN*

anis

Posts: 2,451

#238 • • anis

remotion, 4.3.2007 04:48:
hyvät bileet oli mut taas vituttaa niin vitusti. muutan kyllä vittuun ihan totaalisesti täältä saatanan paskan tiheentymästä... Joku viisas joskus sanoi että on onni syntyä suomeen, todellisuudessa tää koko vitun korpi pitäs polttaa saatana.



*nauru* hahhhahhaaa en tiiä mitä hauskaa tossa oli mutta naurattaa vaan

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

remotion

Posts: 5,283

#239 • • Edited remotion nostatus guru

anis, 4.3.2007 20:14:
*nauru* hahhhahhaaa en tiiä mitä hauskaa tossa oli mutta naurattaa vaan



joo tuli mitta täyteen (siis mitenkään riippumatta bileistä tai kavereista). mun mielestä se välittyy melko hyvin tuosta tekstista.