22 - 06 @ Underground / Tampere
Techno, house, psychedelic.
KUUNTELE:
The Sleazy K & Trackmaster Jay Project LIVE [aka Kalle-M & DJ Shuffle]
Benn
Needless
Anvil & Lumo
Tuhmatassu
54 posts, 3 pages, 14,457 views
hoopstar, 21.1.2007 21:54:
Imho tuo hinnoittelu on epäoikeudenmukaista ja ennenkaikkea säälittävän epätoivoista toimintaa
benn, 22.1.2007 00:59:
Sinun mielestäsi lienee myös säälittävää ja epätoivoista esim. oven avaaminen tuntemattomalle naiselle pelkästä kohteliaisuudesta?
Vai selittäisitkö mikä tästä muutamaa euroa halvemmasta lipunhinnasta tekee sinusta "säälittävän epätoivoista toimintaa"?
Sinulta taitaa puuttua kokemus teknobileiden järjestämisestä? Jos ei, niin todellakin ihmettelen kommenttiasi.
Teknobileethän mielletään juurikin mustiinpukeutuvien rumien miesten musiikiksi ja todellisuus ei paljon ruusuisempi ole ainakaan niiden lukuisten tapahtumien perusteella mihin itse olen osallistunut. Tekno on toki vaikeammin lähestyttävää kuin kiksut ja polkat, mutta ei ainakaan kuuntelematta opi ymmärtämään sen kauneutta.
Joten, herra Hoopstar, mikä tästä yrityksestämme madaltaa myös tyttöjen kynnystä lähteä tutustumaan tähän, minun ja ystävieni mielestä, hienoimpaan konemusiikin genreen nyt tekee niin tuomittavaa?
Eiks nää "epistä" -läpät unohdettu ala-asteelle?
T: Säälittävä ja Epätoivoinen
Ps. pääset sisään 2 eurolla
laite, 22.1.2007 07:01:
Tytöt on iha tyhmii :((
edit: nii et sä 2la olis Turusta lähdössä tänne? Ei oo treen teknohomojakaan tullut nähtyä kunnolla vuosiin...
2la, 22.1.2007 12:50:
---
laite, 22.1.2007 07:01:
Tytöt on iha tyhmii :((
edit: nii et sä 2la olis Turusta lähdössä tänne? Ei oo treen teknohomojakaan tullut nähtyä kunnolla vuosiin...
---
Niin ollaan, ja siksei otetakaan sua kyytiin!
Joo tule vaan, takapenkki on sun <3
eee, 22.1.2007 14:12:
---
Teknobileethän mielletään juurikin mustiinpukeutuvien rumien miesten musiikiksi ja todellisuus ei paljon ruusuisempi ole ainakaan niiden lukuisten tapahtumien perusteella mihin itse olen osallistunut. Tekno on toki vaikeammin lähestyttävää kuin kiksut ja polkat, mutta ei ainakaan kuuntelematta opi ymmärtämään sen kauneutta.
---
höpö höpö, sähän oot käyny sit vaa vääris teknobileissä ;)
haarniska pesukone (tm) teknolla tulee pelkkiä "rumia mustiinpukeutuvia miehiä" paikalle ;) se on ainakin vähintään yhtä vaikeasti lähestyttävää kuin kiksu tai polkka... (ei, kyllä minä myöskin rakastan sitä haarniskateknoa)
ja tarkennetaan hieman tuota tarjousta: pannaan kauniit naiset kokonaan ilmaseks sisään ja vähän rumemmat 2e ja jokaiselle 1 sievä drinkki ovella käteen ja sit "rumilta mustaanpukeutuvilta miehiltä" kolminkertanen hinta 15 ja drinkitkin tuplahintaan!!!! jo luulis ongelmien häviävän. mut sit pitää myös muistaa et kauniit teknopojat kaulaliinassa pääsee puoleen hintaan ;)
noilla saadaan mielestäni hyvä balanssi ja 1, 2, 3 tekno uuteen nousuun uuun uuun
hoopstar, 22.1.2007 12:47:
Sanoinpahan vaan että epätoivoinen tapa yrittää saada tyttöjä bileisiin joista he eivät ilmeisestikään pidä. Eihän siitä mihinkään pääse :D Teknoilevia tyttöjä on harvassa -> se näkyy myös bileissä. En henkilökohtaisesti usko, että se lipun hinta ratkaisee sitä tosiasiaa, että tekno on enempi "mustiin pukeutuneiden poikien juttu".
pannaan kauniit naiset kokonaan ilmaseks sisään ja vähän rumemmat 2e ja jokaiselle 1 sievä drinkki ovella käteen ja sit "rumilta mustaanpukeutuvilta miehiltä" kolminkertanen hinta 15 ja drinkitkin tuplahintaan!!!!
mut sit pitää myös muistaa et kauniit teknopojat kaulaliinassa pääsee puoleen hintaan ;)
wishwa, 22.1.2007 14:58:
Prklprkl! Vai ei tytöt tykkää teknosta? Nyt nousee verenpaine
Itse en ole poika enkä pukeudu mustiin mutta maksan vaikka 30 e bileistä jos tarjolla on kunnon jytämusaa.
---
Sinun mielestäsi lienee myös säälittävää ja epätoivoista esim. oven avaaminen tuntemattomalle naiselle pelkästä kohteliaisuudesta?
phanatic, 22.1.2007 18:18:
No jos siihen pakotettaisiin, kuten näihin bileisiin haluavat miehet pakotetaan maksamaan enemmän, niin pitäisin asian laitaa säälittävänä. Eli lipunhinnanki vois laittaa "2e sisään, herrasmiehet maksakoon omantunnon mukaan ekstraa" :)