DJ KAASI - JANUARY 2007 MIX

14 posts, 1 page, 4,292 views

kaasi

Posts: 404

#1 • • Edited kaasi
361705574_bbd554626c_o.jpg

Miksaus ei ole sitä mitä mun keikkaseteissä pääasiallisesti kuullaan, vaan puhtaasti kotikuunteluun tämä on suunnattu.

Miksauksessa lähdetään liikkeelle melodisemmalla maalailulla. Loppua kohden tunnelma synkkenee ja soundimaailma muuttuu techimpään suuntaan. Nojatuolimatkailua kestää 57min 09sec.
house, progressive, jotain

tracklist:
LIFT2LOWER ft. REVA - Heaven (Chill Mix) [Little Mountain]
KRIS MENACE - Jupiter [Compuphonic]
PRYDA - Frankfurt [Pryda]
DISTANT FRAGMENT & STEVE MILL - Utopia (DJ Tarkan & V-Sag Remix) [Tusom]
ABEL RAMOS & MATT CORREA - Crystal [Electric Delicate]
QUIVVER ft. NIKI MAK - Not Giving Up (Dirt Bag Dub) [Boz Boz]
THE SHAPESHIFTERS - If In Doubt Go Out (Buick Project Remix) [Positiva]
TOM PARRIS - What Is That Sound? [Red Ant]
WALLY LOPEZ, RENE AMESZ & PETER GELDERBLOM - Strike Me Down (Henrik B Mix) [Joia]
PAOLO MOJO - Everybody (Cass & Mangan Remix) [Oosh]
STAR YOU STAR ME ft. ERLEND OYE - A Place In My Heart (Jori Hulkkonen Remix) [Kickin]

lisätiedot - kuuntele
laite

Posts: 2,994

#2 • • laite MastahWankah
Jes, taas hyvä miksaus. Toimii just himafiilistelyyn hienosti! Vois ottaa pari kaljaa ja kattoa jos tanssijalka vipattais myös.

Btw. mulla on tallessa sun joku housemiksaus, olit muistaakseni kaverille lykännyt Kalajoella tms ja se toi sit sen mulle. Ajoittain tulee kuunneltua.
kaasi

Posts: 404

#3 • • kaasi

laite, 19.1.2007 16:57:
Jes, taas hyvä miksaus. Toimii just himafiilistelyyn hienosti! Vois ottaa pari kaljaa ja kattoa jos tanssijalka vipattais myös.

Btw. mulla on tallessa sun joku housemiksaus, olit muistaakseni kaverille lykännyt Kalajoella tms ja se toi sit sen mulle. Ajoittain tulee kuunneltua.


Hienoa, että himafiilistelynä toimii! Siihenhän tämä n. 120bpm lönkyttely oli suunnattu tälläkertaa. Ensi kerraksi olisi tarkoitus saada selkeesti menevämpää aikaiseksi. :)

Joo, kerrohan kaverillesi terveisiä. Monesti häntä olenkin Kalajoella nähnyt, varsinkin lomasesonkien aikaan.
doris

Posts: 181

#5 • • doris Dora Gray | X-Rust
Tää oli aivan loistava kieltämättä! A Place In My Heart kruunas *sydän* naminami!
Amuck

Posts: 2,396

#6 • • Amuck dub-i-dub
Mmmmmiellyttävän hypnoottista. Puolessavälissä mennään ja viihdyn tällä reissulla oikein hyvin.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Orion

Posts: 1,266

#7 • • Orion
Mainio miksaus! Elektrohouseilu loistaa lähes kokonaan poissaolollaan, mikä on vain positiivista - etenkin tällaiselle himafiilistelynauhalle. Tekniikka on hyvää, Crystal-coveri ei oikein toiminut mut muu biisiselektio oli kovasti mieleen. Suosittelen.
pirpeli

Posts: 5,533

#8 • • pirpeli
Toimii *super*isti!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

dj fuse

Posts: 24

#9 • • dj fuse
Juu,nyt kuunneltu muutaman kerran läpi ja oikein mainio setti oli.Odotin täysin toisenlaista ,koska tämä ei kyllä kuulosta yhtään Kaasin keikkoilta kuuluneelta soundilta.Mutta niinhän alkuteksteissä olikin sanottu:).Tuttuja biisejä oli lähes kaikki,miksaus tekniikka Kaasilla AINA kunnossa,biisi selektio oli myös oikein hyvä!Ainoa mistä vois sanoa niin odotin loppuun jotain nostoja mut kotikuunteluun suunnattu setti olikin!Suosittelen myös!
burdock

Posts: 62

#10 • • burdock X-Rust
tekniikka kunnossa kyllä kuten tossa onkin tullut esille. mut biisiselektio oli osittain ehkä hieman liian kosiskelevaa/imelää omaan makuun. ja kyllähän tämä jo tanssilattiallakin toimii. riippuu mihin on tottunut ;)
introvert

Posts: 254

#11 • • Edited introvert focussed inwards to the soul
Tuli kuunneltua. Saundillisesti mulle sellasta "perusvarmaa" osastoa, ettei nyt mitään uutta ole tarjolla, ja omista makutottumuksista täten mennään aika ohi, mutta olihan siellä muutama kiva bassline joka herätti. Bilemusiikkiahan tää on kumminkin.. Ja tekniikka on viimosen päälle kunnossa tässä joka ei tietty tullu yllätyksenä. Erityismaininta kivasta loppubiisivalinnasta, Erlend ja Hulkkonen on oikein kiva yhdistelmä.
kaasi

Posts: 404

#12 • • kaasi
Kiitos kaikille kuuntelijoille ja kommentteja antaneille. :) Mukava huomata, että tätä on jaksettu downloadata paljon. Pyritään seuraavaksi tekemään menevämpi miksaus jakoon.. ihan lähiaikoina! Tämä saa vielä pyöriä muutaman viikon verkossa ennen poisottamistaan! :)
San Mejor

Posts: 237

#13 • • San Mejor www.sanmejor.com
Joo, erittäin kiva miksaus, upposi tosi hyvin. Ehkä lopussa pari "techimpaa" biisiä ei iskenyt. En oo samaa mieltä siitä "yleisön kosiskelemistesta", musta toi on just hyvää soundia, mutta minähän en ole niin "deep" :)
Tämä oli positiivinen yllätys kuitenkin kaasilta.
9 / 10

Lisää tollaista!
Gateway

Posts: 1,391

#14 • • Gateway Club Therapy
Hyvä Kaasi! Puhtaasti kotikuunteluun tehtyjä miksauksia ei todellakaan ole liikaa. Techimpi tavara lopussa meinasi lähtä lapasesta tämän suhteen mutta tuo lopetusbiisi oli kyllä just passeli ja teki tästä miksauksesta erinomaisen hyvän sijaan. Teknisellä puolella oli pari pienen pientä käpyä mutta sattuuhan sitä itse kullekkin :)) Kolmas biisi taisi myös tulla aika kovaa ämyreistä verrattuna muihin, ainakin luureista tuntui siltä. Näistä pienistä jutuista huolimatta tätä voi suositella kaikille elektronisesta musiikista pitäville :)