144 posts, 8 pages, 76,184 views
herman, 29.3.2007 19:40:
Olin kahden vaiheilla koon suhteen.. valitsin väärin :(
Muuten kyllä näyttää hyvältä. Saa nähdä miten kestää kulutusta.
Jone, 30.3.2007 15:40:
Tuliko valittua liian pieni vai liian iso? Liian pienen valitsemisella nimittäin on merkitystä tohon printin kestävyyteen siinä mielessä, että ne ei välttämättä kestä loputtomiin sitä sivusuuntaista venytystä jota väistämättä tulee kun liian pieni koko on liian ison ihmisen päällä.
Muuten printtien pitäisi kestää loistavasti - muistattehan pestä paidat väärinpäin.
Nefertete, 2.4.2007 19:14:
Hmm nyt olen aika huolissani, kun täällä näyttää porukka saaneen paitansa aikaa sitten, vaikka ovat tilanneet miuta myöhemmin.
En ole kuullut muuta paidoista, kuin että tasan viikko sitten maanantaina tuli viesti LaFraiselta, että paidat on postitettu. Oon kyllä tarkkaillut postiani täällä viime keskiviikosta lähtien, jos viiden paidan paketti olisi sen verran iso, ettei mahdu postilaatikkoon.. Onkohan mistään lähetystunnusta mahdollista onkia esille?
Jone, 2.4.2007 19:22:
Viikon toimitusajasta ei kannata vielä huolestua - "normaali" toimitusaika on jotain 3 päivän ja 1½ viikon välillä. Luonnollisesti ensimmäiseen noista pyritään ja usein myös päästään. Mikäli keskiviikkona et ole kuullut tilauksestasi vielä mitään, niin postaa asiasta vaikka tähän topiciin tai laita mailia osoitteeseen [email protected], niin ryhdyn kuumottelemaan eteenpäin.
Pahoitteluni että olet joutunut odottamaan hieman muita kauemmin. Osaan samaistua itsekin tohon poltteeseen, koska postilla on hallussaan tällä hetkellä myös 2 paitaa mulle ja odotan niitä erittäin innolla.
Nefertete, 2.4.2007 19:28:
Ok - eli en mene vielä postilta kyselemään josko niillä ois pakettia minulle (jos vaikka se postin pikku lappunen ois kadonnut matkalla). Tuleeko noi muuten ihan postin välityksellä? Oli kuulemma viime viikolla joku soitellut meidän summeria joku aamu (olin jo itse töissä eikä toi toinen saanut kammettua itseään sängystä ylös siihen aikaan )
..ja tosiaan polttelee kyllä, toivotaan että ensi viikonlopuksi saatais paidat.
domi, 11.6.2007 15:38:
Jos jotain kritiikkiä sivustosta saa sanoa (siis sen lisäksi ettei op:n electron toiminut, väittää et invalid data :((( ), niin tekstikenttiin varsinkin luottokortin numeroa kirjoittaessa, fontti on mielestäni aivan liian pieni...en sit tiiä johtuuko selaimen asetuksista vai sivustosta.