L I Q U I D | C R Y S T A L | S O U N D S pres. :: "Movement" 24.2.2007 @ Turku

53 posts, 3 pages, 8,980 views

Anny

#43 • • Anny Hurricane-Munster
Olipa kivaa! *joo* Univaje on vieläkin kova, mutta haittaneeko tuo, sen verran hyvät fiilikset jäi. Kiitos kaikille, jotka tulitte juhlistamaan synttäreitämme ja suur kiitos Ammalle, Akille ja Doralle avusta. *hali*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

T

#44 • • T Topi
Hyvä meininki oli. Mistä vois kysellä kadotetun omaisuuden perään? umm.. kaverilta jäi paita johonkin.
Anny

#45 • • Anny Hurricane-Munster

T, 26.2.2007 08:25:
Hyvä meininki oli. Mistä vois kysellä kadotetun omaisuuden perään? umm.. kaverilta jäi paita johonkin.

Voin näin alustavasti vastata, että siivotessa ei osunut ainakaan minun kohdalle mitään ylimääräistä. Täytyypä kysäistä vielä muilta, jotka olivat purkamassa, mutta jos ei tätä kautta niin sitten voisi ottaa yhteyttä Raatihuoneelle suoraan.

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Anny

#46 • • Anny Hurricane-Munster

laite, 25.2.2007 20:09:
Uu mama! Joo oon mä joskus jossai kiksubileis kans bilettäny, mut iha vähä vaa :´(

Kuvii:
http://laite.org/gallery/v/kannikuvat/lcs_240202007/

Hahhaha *lmao* Enpä oo hetkeen nähnyt yhtä huvittavia kuvia! Löytyy sellasia ilmeitä ihmisten naamoilta et oksat pois... Mun ehdoton suosikki on Petra "nuolemassa" Jussin mahaa.

--

jeesboks

#47 • • jeesboks p u p u
Juuh, oli kyl kivaa *sydän* Seura oli super ja musiikki hyvää. Paikka myös näytti kivalta *hihu*

ainiin, lange & gareth emery - another you, another me *tanssittel*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Josba

#49 • • Josba Anjunadiggari
Hieno paikka ja hyvää musaa... Kavereita unohtamatta. Kiitokset järjestäjille!

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Progression

#50 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
*piis* ... Where can I possibly start???

Well, firstly, on behalf of all the LCS crew... this was the best party yet!!! A turnout of such outgoing people who came to dance... not sit. Everyone rocked the dancefloor! An awsome sight! Still smiling now *iloinen* "Shiny Happy People!"

Secondly, the DJ's all played such different yet superb sets *piis*. Josh, Orion and Jussi Soro all had the dancefloor by the scruff of the neck! The night just seemed to progress and progress and build and build! There were certainly endless waves of "Hands in the air", whistles and even some singing along: "Uuuuundeeeer theeeee waaaateeeerrrr....!!!". Brilliant! Oh yeah, and that 'kiksusormi' from errr... who was it? Teemu? *vink**nauru*

I just want to thank each of the DJ's for playing their hearts out. It showed. And I really appreciate that :)

The decorations went down well. The huge "L.C.S" letters were a combined effort of me and Antti (Stabilisatorassist <-- Say that went smashed at 4am ;). They came out very well. Just a few finishing touches to add for the next party! The ceiling drapes were thanks to Amma & Anny. They worked a treat! Excellent effect! And somehow, it made the acoustics even better! Bonus!

Finally: A huge thank you to Aki, Dora, Amma, Anny, Pasi, Teemu and all other LCS peeps for the effort and help into this "Movement" party! I couldn't have done it without you! *sydän**tähti*

This was a night to remember! Inspirational! And i think i can't wait until the 4th installment! What a Birthday! *plur*

See you all soon! It was a pleasure.....

Progression + LCS crew! :)
josh

#51 • • josh
jeahh.. Olipa mahtavat 'kellarihumpat' tosiaan!
Jengiä mukavasti ja menoa riitti. Orionin setti oli kyl nannaa! ;)

Oli kiva itekin soitella ja pippaloista jäi niin hyvä meininki päälle, että duunasin uuden miksauksen linjoille :)

Kiitokset vielä LCS:n posselle! Seuraavia odotellessa...
lank

#53 • • lank www.djlank.com
Jep, ihan mukavaa oli, aluksi oli vähän pallo hukassa kun saikin rentoutua tällä kertaa kellarissa ;)
Onnea vielä sankareille, taisi pari tanssiaskeltakin tulla otettua progression tahdissa, mutta muuten menikin vähän musat ohisektoriin välillä huomaamatta ja välillä huomaten. Mut kiva oli kerrankin vaan istuskella =)