PUSH UP! Presents SUPER8 & TAB 9.3.2007 @ Hämeenlinna

73 posts, 4 pages, 16,522 views

vinsku

Posts: 749

#61 • • vinsku huba huba

Mar6, 12.3.2007 23:46:
---
vinsku, 10.3.2007 13:50:
Se tyttö joka kiltisti kaksin käsin tönäs mun poikaystävääni selkään niin :

HAISTA PASKA

Ens kerralla et livahda nuin vaan pois *dissaa*

Kivat bileet muuten vaikkei oltukaan ku tunti. Vituttaa tollaset jotka luulee että ne voi tehdä ihan mitä tykkää.

---


Taitaa olla tiukka bilemeininki Hämeenlinnassa *hymy*



No HUOH en taida mennä toiste :D Vihaan oikeesti noita Hämeenlinnan r'n'b-diivapissiksiä jotka käyttäytyy muuallakin ku baarissa miten sattuu. Halluissa jos joku tönäs ni heti tuli et "sori sori ei kai sattunu?"

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

sune

Posts: 2,096

#62 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

vinsku, 10.3.2007 13:50:
Se tyttö joka kiltisti kaksin käsin tönäs mun poikaystävääni selkään niin :

HAISTA PASKA

Ens kerralla et livahda nuin vaan pois *dissaa*

Kivat bileet muuten vaikkei oltukaan ku tunti. Vituttaa tollaset jotka luulee että ne voi tehdä ihan mitä tykkää.



Varmaa sama pissaliisa kävi mun kimppuun takaapäin *dissaa* Seuraavalla kerralla otan maassa maan tavalla käytöksen ja pistän liisat seinille *nauru* (mun lihaksilla)

--
ei kovin ihku eikä plur

vinsku

Posts: 749

#63 • • vinsku huba huba

sune, 13.3.2007 17:22:
---
vinsku, 10.3.2007 13:50:
Se tyttö joka kiltisti kaksin käsin tönäs mun poikaystävääni selkään niin :

HAISTA PASKA

Ens kerralla et livahda nuin vaan pois *dissaa*

Kivat bileet muuten vaikkei oltukaan ku tunti. Vituttaa tollaset jotka luulee että ne voi tehdä ihan mitä tykkää.

---


Varmaa sama pissaliisa kävi mun kimppuun takaapäin *dissaa* Seuraavalla kerralla otan maassa maan tavalla käytöksen ja pistän liisat seinille *nauru* (mun lihaksilla)



Mä teen aivan varmana samoin! *lmao*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Mar6

Posts: 2,178

#64 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

sune, 13.3.2007 17:22:
---
vinsku, 10.3.2007 13:50:
Se tyttö joka kiltisti kaksin käsin tönäs mun poikaystävääni selkään niin :

HAISTA PASKA

Ens kerralla et livahda nuin vaan pois *dissaa*

Kivat bileet muuten vaikkei oltukaan ku tunti. Vituttaa tollaset jotka luulee että ne voi tehdä ihan mitä tykkää.

---


Varmaa sama pissaliisa kävi mun kimppuun takaapäin *dissaa* Seuraavalla kerralla otan maassa maan tavalla käytöksen ja pistän liisat seinille *nauru* (mun lihaksilla)



Näytät niille kantturapoweria :D *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

sune

Posts: 2,096

#65 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Mar6, 13.3.2007 19:39:
---
sune, 13.3.2007 17:22:
---
vinsku, 10.3.2007 13:50:
Se tyttö joka kiltisti kaksin käsin tönäs mun poikaystävääni selkään niin :

HAISTA PASKA

Ens kerralla et livahda nuin vaan pois *dissaa*

Kivat bileet muuten vaikkei oltukaan ku tunti. Vituttaa tollaset jotka luulee että ne voi tehdä ihan mitä tykkää.

---


Varmaa sama pissaliisa kävi mun kimppuun takaapäin *dissaa* Seuraavalla kerralla otan maassa maan tavalla käytöksen ja pistän liisat seinille *nauru* (mun lihaksilla)

---


Näytät niille kantturapoweria :D *hymy*



Värmästi ! Se on se minkä mä osaan!! *lmao*

--
ei kovin ihku eikä plur

Piipi

Posts: 33

#66 • • Piipi
Oli ihan jees pippalot, vaikka diggailenki rankempaa musaa kiksuilun sijaan. Itseni yllättäen viihdyin varsin hyvin. Mielummin tollasissa jorailee ku perus "metukkameiningissä", joka ei todellakaan ole kovin mehukasta, vaikka sinne silti joskus satunnaisesti eksyy olosuhteiden pakosta. Hyvässä seurassa viihtyy missä vaan (melkein)! Ehkä voisin jopa toivoa lisää tällaista *pepsodent*

--
Ja niin uteliaisuus tappoi kissan.

antti83

Posts: 206

#67 • • antti83
Oikein mukavat bileet oli kyllä. Nyt olin ekaa kertaa bileissä vanhassa kotikaupungissani ja oikein hienostihan tuo paikka näytti toimivan ja vetävän porukkaa. Jaloissa pyörivät umpikänniset pikkukakarat häiritsivät tanssimista kohtalaisen reippaasti, mutta mahtuihan siellä takarivissäkin tanssimaan ainakin jotenkin. Miika ja Janne ei pettäneet tälläkään kerralla ja menoa riitti niin kuin aina poikien keikoilla. Voisin oikein mielelläni tulla uudestaankin jos tällaista löytyisi lisääkin *sydän*
dix

Posts: 107

#68 • • dix
Mikä mahtaa olla tuo biisi joka tuolla videopätkällä soi?*pökr*

--
*narf*

Liner

Posts: 20

#70 • • Liner
Kiitokset meikäläisenkin puolesta järjestäjille ja mukana olleille. Oli oikein hupaisata, enkä itse kärsinyt minkään valtakunnan törttöilijöistä. *ding*

Täytyy tsekata videoita ja kuvia, kun saan niitä käsiini...

--
- Pahin vihollisesi ja paras ystäväsi löytyvät sinusta itsestäsi. -

Pyr0n

Posts: 617

#71 • • Pyr0n Metsänpeikko
Tänään se sitten tapahtui. Sain toimivan softan vistaan ja nyt valuu kamerasta materiaali koneelle *pahis*. Tiedämpä mitä teen illan, joten palataan astialle illemmalla *tanssittel*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Mio

Posts: 1,010

#72 • • Mio
Kuullostaa hyvälle. Jäämme odottamaan: )
Nightraver

Posts: 321

#73 • • Nightraver Nightraver
Pyrre videoo videoo *hih*

--
In TRANCE We TRUST