Proteus - Venla (Jussi Soro remix) [96kbps clip]

46 posts, 3 pages, 17,139 views

ratsastuskoulu

Posts: 604

#41 • • ratsastuskoulu
On kyllä jotenkin sotkuisen kuulonen koko miksaus. Tosin klipin laatukin on vähän mitä on.
Mut senkuilla kuuntelen niin jotain beissiosastolla piälessä.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#42 • • Jussi Soro choon!

fine, 18.1.2007 12:07:
En tiedä onko snare-nousut vielä muodissa mutta minun korvaani ne kuulostivat aika juustolta.


Mitkä snare-nousut? *ding* IMO tossa ei todellakaan oo mitään perinteistä "puolenminuutin snarerolli aukeavalla filtterillä" -nostatusta?

Mut joo, kuten jo aikaisemmin todettua, toi 96kbs versio on tosi puuroinen. Pistän tän täysilaatuisena jakoon jossain vaiheessa, kun ei tota taideta saada julkaistua lisenssiongelmien vuoksi. Dj:ltä on kyllä tullut ihan hyvää palautetta tähän mennessä ja supporttiakin aika hyvin :)
ratsastuskoulu

Posts: 604

#43 • • ratsastuskoulu

JussiS, 19.1.2007 16:38:
---
fine, 18.1.2007 12:07:
En tiedä onko snare-nousut vielä muodissa mutta minun korvaani ne kuulostivat aika juustolta.

---

Mitkä snare-nousut? *ding* IMO tossa ei todellakaan oo mitään perinteistä "puolenminuutin snarerolli aukeavalla filtterillä" -nostatusta?



Olihan siinä snarerolli nostatuksessa :P
anton fine

Posts: 1,359

#45 • • anton fine myspace.com/finethedj

JussiS, 19.1.2007 16:38:
---
fine, 18.1.2007 12:07:
En tiedä onko snare-nousut vielä muodissa mutta minun korvaani ne kuulostivat aika juustolta.

---

Mitkä snare-nousut? *ding* IMO tossa ei todellakaan oo mitään perinteistä "puolenminuutin snarerolli aukeavalla filtterillä" -nostatusta?



Tarkoitin sitä yhtä pientä, siis en tiedä, se vaan joteinkin kuulosti hassulta.
devochka

Posts: 31

#46 • • Edited devochka
oih venla *sydän* ei kyl pärjää alkuperäselle, mut ihan hyvän kuulonen ralli :)

--
Silence