San Francisco

21 posts, 2 pages, 8,625 views

ilmari

Posts: 124

#1 • • ilmari NightFreak
Arvon klubbarilaiset,

On tullut aika siirtää tämä hulttio poika San Francicon hikiseen klubimaailmaan. Nyt kysyisinkin kokeneemmilta ja viisaammilta matkailijoilta neuvoa. Jos on tietoa kyseisen kaupungin klubeista ja meiningeistä niin mielellään otan sitä vastaan. Mielellään tonne housen ja discon puoleen, jos uppoo niin olis todella jees. Tänks.

--
*if you can feel it you're too close*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Viime kesänä tuli kyseisessä kaupungissa käytyä. Tosin vain yhtenä iltana tuli Friscossa klubiteltua. Mut mun mielestä ainakin Club 1015 rokkas lujaa! *joo* *tanssittel*Alkuillasta oli vain ala-aula auki, jossa soi Hip Hop ym.. Puolen yön maissa aukes yläkerta, jossa tuli letkeetä Housee. Alakerta tais aukee samoihin aikoihin, siellä soitti paikallinen DJ (en muista nyt nimeä *blush*) vähän rankempaa settii. Kauniita esitanssijoita, paljon ihmisiä ja todella loistava fiilis. Ihmiset olivat tosi ystävällisiä. *joo* Suosittelen.. Bileet tais kestää aamu kuuteen. Siitä sit mentiin kadun toiselle puolelle aamubileisiin (Clubin nimeä en muista *blush*) Meno oli villi ja aika erikoinen. Mut oli todella huippua..

Klubi tosin sijaitsee hiukan sivummalla San Franciskon keskustaa ja aamulla kaduilla kävely oli suhteellisen pelottavaa. Laitanpuolenkulkijoita kulkijoita oli joka nurkalla..Mut onneksi ne jättivät rauhaan..*joo*

http://www.1015.com/main.html

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

mijk

Posts: 22

#4 • • mijk
Onnittelut hyvästä paikkavalinnasta!

Muutamia kk mestoilla hengailleena suosittelen tutustumaan seuraaviin saitteihin..

www.laughingsquid.org - ug tyylistä toimintaa

www.craigslist.org - erittäin suosittu yhteisösaitti mistä löydät kaiken mitä voit kuvitella

Endupista sellanen varoituksen sana et perjantaisin siel on Fag Fridays iltamat sf tyyliin.. eli avara katse mukaan =)

Yheenvetona voin sanoa että yks maailman ihmisystävällisimmistä mestoista mistä on aina nihkeetä lähteä. Oon vähä kade nyt kun muistoja alkoi herättelee.

-haight & ashbury rules =)

-m


ilmari, 12.1.2007 04:05:
Arvon klubbarilaiset,

On tullut aika siirtää tämä hulttio poika San Francicon hikiseen klubimaailmaan. Nyt kysyisinkin kokeneemmilta ja viisaammilta matkailijoilta neuvoa. Jos on tietoa kyseisen kaupungin klubeista ja meiningeistä niin mielellään otan sitä vastaan. Mielellään tonne housen ja discon puoleen, jos uppoo niin olis todella jees. Tänks.

KooKie

Posts: 4,338

#5 • • KooKie aka. Petress Pan
Ensi kesän reissussa tänne on ainoastaan yksi ongelma: mä olen vielä alaikäinen Jenkkilän lakien mukaan. *poks*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#6 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

KooKie, 12.1.2007 11:08:
Ensi kesän reissussa tänne on ainoastaan yksi ongelma: mä olen vielä alaikäinen Jenkkilän lakien mukaan. *poks*



Ja henkkarit kysyttiin meiltä kaikilta joka paikassa. Vaikka mukana oli 40-vuotiaskin.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#7 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
en ole kyl koko mantereella käynyt... mutta uskoisin,
että dna lounge on tsekkaamisen arvoinen! :)

--
dasinoaisnvs

KooKie

Posts: 4,338

#9 • • KooKie aka. Petress Pan

Super-Kerttu, 12.1.2007 11:43:

Ja henkkarit kysyttiin meiltä kaikilta joka paikassa. Vaikka mukana oli 40-vuotiaskin.



Joo oon kuullut kaverilta, kuka siellä nyt asuu, että ikärajat ovat todella tiukkoja. Mutta kyllä aktiviteettia aina riittää...:)))

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ipe

Posts: 1,845

#10 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 12.1.2007 12:00:
Mä menisin tänne, jos menisin tonne.
http://www.mezzaninesf.com/club.asp



oh, jotain ihan kohtuullisia keikkoja näköjään tuolla... *kuolaa*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

ilmari

Posts: 124

#11 • • ilmari NightFreak
kiitos suuresti ystävät hyvät, eiköhän tästä jo alkuun päästä. kentällä odotellaan lennon lähtöä ja feelikset nousi entisestään noiden linkkien katselun jälkeen. *jiihaa**jiihaa*

--
*if you can feel it you're too close*

Janisa

Posts: 2,226

#12 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

KooKie, 12.1.2007 11:08:
Ensi kesän reissussa tänne on ainoastaan yksi ongelma: mä olen vielä alaikäinen Jenkkilän lakien mukaan. *poks*



Vahan ot:na, mutta Jenkeissa on myos paljon baareja, klubeja ja mestoja, joihin paasee sisaan 19 veena, mutta nain ollen ei saa nauttia alkoholia. Kaytannossa tama toimii niin, etta kaikki yli 21-vuotiaat saavat rannekkeet ovella ja "alaikaiset" ovat ilman rannekkeita.
Joten jos se juominen ei ole se paaasia, voi olla etta paaset silti kurkistelemaan Jenkkilan klubi-ihmeita... *joo*

Koska sinulla on viela hyvaa aikaa esitutkia paikkoja ennen tanne tuloa, niin naita tallaisia paikkoja kannattaa tsekata netista etukateen... *vink*

Antoisaa ensi kesan reissua ja tervetuloa tanne meren taakse... *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Timce

Posts: 5,381

#13 • • Timce
Aivan pakko...

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Janisa

Posts: 2,226

#14 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Timce, 12.1.2007 16:44:
Aivan pakko...




Hah! *nuotti* If you're going to... *nuotti* Vahanko repesin... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

KooKie

Posts: 4,338

#15 • • KooKie aka. Petress Pan

Janisa, 12.1.2007 16:40:
[vinkkejä]

Antoisaa ensi kesan reissua ja tervetuloa tanne meren taakse... *nauru*



Kiitos paljon vinkeistä kaunistus! <3 Eiköhän ne dokaamiset osata hoitaa ihan kotipiirissä, onhan se niin huomattavasti turvallisempaakin. ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Janisa

Posts: 2,226

#16 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

KooKie, 12.1.2007 21:28:
---
Janisa, 12.1.2007 16:40:
[vinkkejä]

Antoisaa ensi kesan reissua ja tervetuloa tanne meren taakse... *nauru*

---


Kiitos paljon vinkeistä kaunistus! <3 Eiköhän ne dokaamiset osata hoitaa ihan kotipiirissä, onhan se niin huomattavasti turvallisempaakin. ;)



Eipa kesta! Ja jos tulee muita kysymyksia mieleen reissusta johon kaipaat "inside-tietoa" niin ota ihmeessa yhteytta.. Taalla ollaan! *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#18 • • x Guest
me oltais menossa tanne ens viikol. minne kannattais menna shoppaa, anyone?
Jna

Posts: 613

#19 • • Jna

petraxx, 23.10.2007 16:01:
me oltais menossa tanne ens viikol. minne kannattais menna shoppaa, anyone?



Haight-Ashbury streetin nurkille.. ainakin viime vuosituhannen lopulla sieltä sai kivaa tavaraa..
Displacer

Posts: 1,828

#20 • • Displacer
Täältä löytykin jo hyviä linkkejä joita katsastella, mutta olisiko jollain inside-infoa tämän kesän kuumimmista tai cooleimmista mestoista?

Järkätäänkö San Franciscossa ulkoilmapippaloita? Tai jos järjestetään niin mistä saisi tietoa?

Tarkoitus olisi heinäkuun lopussa olla täällä päin.