187 posts, 10 pages, 44,064 views
kyllä!!!!! mitä viime vuotta muistelee nii kyl oli kesän parhaat bileet :) huhujen mukaa tänävuon viel paremmat kemut tulos kuhan keli sallii vaa:) eli näit venaan taas innol :)Jinkso, 30.6.2007 17:06:
Oi kyllä, kohta pärähtää. Kesän parhain ilta!
n-anna, 1.7.2007 18:58:
Joo mua kiinnostais hirveesti sama ku edellistä eli moneen asti nää pippalot kestää? ihan vaan et pystyy kyytiä järjestämään sit ihan ajalleen.... kyllähän sen taas ties et ihan turha tän meiän perheen edustuksen on ees yrittää selvinpäin tonne tulla, ku on tosiaan kesän odotetuimmat kemut.
Nyt täytyy vaan tosiaan toivoa et säät on aurinkoiset ja hyvät, koska me ainakin passataan kemut jos sataa :/
Nyt täytyy vaan tosiaan toivoa et säät on aurinkoiset ja hyvät, koska me ainakin passataan kemut jos sataa :/
Juhgu, 3.7.2007 16:40:
---
Ei hätää, mä lupaan ettei sada.
Rough_Enough, 3.7.2007 15:43:
---
Joo mua kiinnostais hirveesti sama ku edellistä eli moneen asti nää pippalot kestää? ihan vaan et pystyy kyytiä järjestämään sit ihan ajalleen.... kyllähän sen taas ties et ihan turha tän meiän perheen edustuksen on ees yrittää selvinpäin tonne tulla, ku on tosiaan kesän odotetuimmat kemut.
---
etanat hiljenee klo 24.00, päälava klo 01.00.. äläkä nyt anna manaile sitä sadetta prkl
Jinkso, 30.6.2007 17:06:
Acid-Kun, 5.7.2007 02:03:
---
Jinkso, 30.6.2007 17:06:
---
Mullakin on vähän tällänen kutina :D kaks viikkoa pitäis jaksaa odotella...
Meinasin just kysellä että mitä luulette tuon sään suhteen. Forecasta mitä kattelin niin tuleville LA-TI on ainakin luvattu sadetta, mut toivotaan että ehtii loppua ajoissa. Eikä se perhana oo mahdollista että näiden pippaloiden kohdalle osuis.
Pitää vaan mulkoilla säätiedotuksia ja toivoa parasta. :)