EL BALEARIUM 23.2.07 @ Stockholm Diskotek 23.2.2007 @ Helsinki

105 posts, 6 pages, 25,670 views

Sheeva

#41 • • Sheeva
Noniin, otin selvää asiasta soittamalla itse raflapäällikölle*tirsk*: ennakkolipulla ikäraja on k20.. eli näin..sinne siis tänään!!!!!
Sallakat

#42 • • Edited Sallakat jungle, baby !

sts, 22.2.2007 23:49:
---
Tianna, 22.2.2007 23:47:
hmm.. *ding* minä oon hankkinut ennakkolipun tiketistä ja siinä on k-20.
Samoin oli tiketin nettisivuilla. Elikkä jos hankkii lipun ennakkoon niin pääsisi. (?) No mä ainakin menossa, ei kukaan voi sanoo etten pääsisi kun lipussakin niin lukee :)

---

Valitettavasti voi, ravintola voi edelleen pitää tiukasti kiinni ikärajastaan vaikka tapahtuman järjestäjä olisikin ilmoittanut väärin ennakkomyyntipisteisiin.

kyllä. tälläiset tilanteet menee tapahtuman järjestäjän piikkiin, koska ovat lipunmyyntiin tarvittavat tiedot luovuttaneet tikettiin. jos ne tiedot on (iän puolesta esim) väärin, voivat portsarit silti pitää kiinni antamastaan linjasta.
Stockiksen poket on mielellään varmasti mahdollisen tiukkoja noista, koska ainakin koneistossa kun juteltiin, niin ovat kyllästyneitä "kaiken maailman nappisilmäisiin pentuihin"- tyylisesti. kelasin, että sen takia ovat rukanneet ikärajat uuteen uskoon konemusabileitä varten. varmaksihan tätä ei osaa sanoa, mutta veikkailin.

edit: niin tosiaan, tänään siis bilé bilé! *jiihaa* harmi että ulkona ei taida olla aivan niin trooppiset lämpötilat kuin ibizalla konsanaan *poks*
#43 • • infiana Guest
On mun ikä (20v) ainakin tähän mennessä aina kelvannut stokiksen pokeille vaikka tiukkia muuten ovat. Kunhan on henkkarit näyttää (kerran ei ollut ja siitä tulikin sitten vääntöä, eli muista sarah pakata se sun kelakorttis ja rukoile että pääset sisään :DDD )
Tianna

#44 • • Tianna Team PÖHKÖPirtti
Yleensä, jos oikein olen käsittänyt, näissä on juuri sillälailla, että jos hankkii lipun ennakkoon niin ikäraja on hivenen alhaisempi. Tämä on todella hyvä, koska silloin bileisiin pääsevät myös hivenen nuoremmat, jotka todella ko. bileisiin haluavat. Ja luulisi kai järjestäjällekin olevan ihan kiva asia että bileissä on porukkaa jotka tykkäävät niistä. Ovella sitten korkeampi ikäraja, jolloin "no mennään nyt vaikka tonne" tyypit osittain karsiutuisivat pois. Eli ennakkolippun hankita minusta ainakin kertoo sen, että henkilö on oikeasti haluamassa bileisiin eikä vain perjantaina menossa jonnekin.

Joten minä ainakin tulossa, aikoja sitten hankitulla lipulla, vaikka ikä ei ovelle ihan riitäkkään *pepsodent*

iltaa odotellessa... *jiihaa*
Izabel

#45 • • Izabel
Kohta pääsee *tanssittel*

--
-Isbe-

-Kerttu-

#46 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Izabel, 23.2.2007 13:23:
Kohta pääsee *tanssittel*

Kello vaan matelee..Olis jo ilta..*tanssittel* *jiihaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

pyllyjumala

#48 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Ihanan paljon on tiedossa porukkaa ja tuttuja, ihanaa *plur*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Nemes

#49 • • Nemes Balearium
Nyt olis levylaukku pakattu... Nyt vaan iltaa odotteleen *hymy*
Jone

#50 • • Jone Archibald Haddock
Täytyy sanoa, että omaa fiilistä kaksikymppiset "kai mä oon sen verran spesiaali et mulle on säännöt erikseen"-tyypit laskivat tässä threadissä ikävästi.

Mut ei siinä ketään, toi fiilis laitetaan takaisin nousuun kesäisellä housemiksauksella ihan just. *jiihaa*
Nemes

#51 • • Nemes Balearium

Jone, 23.2.2007 16:05:
Mut ei siinä ketään, toi fiilis laitetaan takaisin nousuun kesäisellä housemiksauksella ihan just. *jiihaa*

Tai viimeistään päräytetään illalla fiilikset kattoon *hymy*
Tianna

#52 • • Tianna Team PÖHKÖPirtti

Jone, 23.2.2007 16:05:
Täytyy sanoa, että omaa fiilistä kaksikymppiset "kai mä oon sen verran spesiaali et mulle on säännöt erikseen"-tyypit laskivat tässä threadissä ikävästi.

hmm.. *ding* have to say something. Mun mielestä kukaan meistä "alaikäsistä" ei ole itseään spesiaaliksi hehkuttanut, ainastaan bileitä jos jotain. Ja itse järjestäjien, että baarinkin puolesta on meininki, että ennakkolipulla k-20. Joten ei tässä sääntöjä kierrellä tai anella itseämme sisään, ihan bileiden ikärajan messissä ollaan menty mitä on sanottukin.

Mutta hei, bileet tulossa illalla. *piis* *jiihaa*
Ozie

#54 • • Ozie
Ehkäpä täällä, katsotaan!
noena

#55 • • noena first breath after coma
kohta pitäis lähteä, ei jaksa venata basson pauhua *pepsondet*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jago

#56 • • Jago un-trained monkee

noena, 23.2.2007 18:45:
kohta pitäis lähteä, ei jaksa venata basson pauhua *pepsondet*

ai jei siekin oot tulossa. tarttuuko miekkonen mukaan bileisiin?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sir Paramount

#57 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
Tappopäivä tänään duunissa, muutenkin koko viikko hektinen.

Paras tapa kuitenkin saada kompesaatiota on tulla mestoille ja viettää ilta kavereiden kanssa hyvän musan kera.

Mestoilla nähdään *iloinen*

--
Suits you, Sir!

Zapa

#58 • • Zapa Mr Wrangler
El Disco! Jos tästä suoriutuis tänne, duunista tunti sit tulleena tekee kyl tiuqqaa.