EL BALEARIUM 23.2.07 @ Stockholm Diskotek 23.2.2007 @ Helsinki

105 posts, 6 pages, 25,608 views

Sallakat

#21 • • Sallakat jungle, baby !
ihmettelin, että miten nää on eksynyt mun suosikki listalle, ku ei ollu ketään tän hetken suosikki DJ:täkään listassa (mikä yleensä auttaa klikkaamaan Lisää suosikki-nappulaa). Toisaalta ei taas oo tullu liian paljoa käytyä kemuissa, ett tää vois olla ihan jees kesäfiilistelyä *joo*
plus on aina mielenkiintoista päästä seuraamaan jonkun toisen tuottamaa muotinäytöstä *vink* *hihu*
Marjo

#22 • • Marjo pupuTupuna
Näistä tulee NIIN kivaa. *hehkuttel* *jiihaa*
Alyna

#23 • • Alyna
voi että nää on ihan kohta... *plur*
#24 • • + Guest
saahan ovelta lippuja?
Jammailija

#25 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

pupuTupuna, 20.2.2007 15:58:
Näistä tulee NIIN kivaa. *hehkuttel* *jiihaa*

No näyttäis siltä, että puitteet kaikelle kivalle olisi. Jos bilefiilis täst lämpenee, ni voisin harkita itsekin paikalle saapumista*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

#26 • • *Mirri* Guest
Lippu hommattu joten tänne siis. *tanssittel*
-Casper-

#27 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
huomen lähtee...dängädängädängädäädää*tanssittel*
Sheeva

#28 • • Sheeva
Eikö kukaan todellakaan tiedä noista ikärajoista näissä bileissä/ siitä kuinka tarkkoja he ovat siitä 22v iästä...? Hallmarkeis ei kysytty papereita ja ikäraja oli 20v. Tahtois niin kovasti mukaan!!!*jiihaa**tanssittel*
#29 • • *Mirri* Guest
No jos sanotaan 22v. ni eiköhän se sillon o 22v.
thomas

#30 • • thomas
tosi hyvä flaba :)
Balearium

#32 • • Balearium Ticotico!

Sheeva, 22.2.2007 09:52:
Eikö kukaan todellakaan tiedä noista ikärajoista näissä bileissä/ siitä kuinka tarkkoja he ovat siitä 22v iästä...? Hallmarkeis ei kysytty papereita ja ikäraja oli 20v. Tahtois niin kovasti mukaan!!!*jiihaa**tanssittel*

Flabassa lukee ikä K22, en osaa sanoa kuinka tiukkoja poket ovat sen suhteen. Toivotaan että näytät ikäistäsi vanhemmalta etteivät kysy sulta papereita *joo*
#33 • • Equalizer Guest
Tänne huomenna
Tianna

#34 • • Edited Tianna Team PÖHKÖPirtti

El Balearium, 22.2.2007 19:41:
---
Sheeva, 22.2.2007 09:52:

---

Flabassa lukee ikä K22, en osaa sanoa kuinka tiukkoja poket ovat sen suhteen. Toivotaan että näytät ikäistäsi vanhemmalta etteivät kysy sulta papereita *joo*

hmm.. *ding* minä oon hankkinut ennakkolipun tiketistä ja siinä on k-20.
Samoin oli tiketin nettisivuilla. Elikkä jos hankkii lipun ennakkoon niin pääsisi. (?) No mä ainakin menossa, ei kukaan voi sanoo etten pääsisi kun lipussakin niin lukee :)
sts

#35 • • sts Sama pyynti aitta!

Tianna, 22.2.2007 23:47:
Samoin oli tiketin nettisivuilla. Elikkä jos hankkii lipun ennakkoon niin pääsisi. (?) No mä ainakin menossa, ei kukaan voi sanoo etten pääsisi kun lipussakin niin lukee :)

Valitettavasti voi, ravintola voi edelleen pitää tiukasti kiinni ikärajastaan vaikka tapahtuman järjestäjä olisikin ilmoittanut väärin ennakkomyyntipisteisiin.
Tianna

#36 • • Tianna Team PÖHKÖPirtti

sts, 22.2.2007 23:49:
---

---

Valitettavasti voi, ravintola voi edelleen pitää tiukasti kiinni ikärajastaan vaikka tapahtuman järjestäjä olisikin ilmoittanut väärin ennakkomyyntipisteisiin.

Damit.. Mutta on Stockholmissa ollut aikasemminkin k20 juttuja jtn saa nähä. Muuten tulee itku jos joku sanoo että ei pääse.
Sheeva

#37 • • Sheeva

Tianna, 22.2.2007 23:52:
---
sts, 22.2.2007 23:49:
---

---

---

Damit.. Mutta on Stockholmissa ollut aikasemminkin k20 juttuja jtn saa nähä. Muuten tulee itku jos joku sanoo että ei pääse.

Luin tiketin sivuilta, että jos lipun ostaa etukäteen, tapahtuman ikäraja on 20, ovella 22...*aplodit*
Jone

#38 • • Edited Jone Archibald Haddock

Sheeva, 23.2.2007 08:53:
Luin tiketin sivuilta, että jos lipun ostaa etukäteen, tapahtuman ikäraja on 20, ovella 22...*aplodit*

...ja mä katsoin tässä vieressäni olevaa flabaa ja siinä ei ole mitään sellaista. Vaikka mulla ei olekaan mitään kaksikymppisiä vastaan, niin kieltämättä pikkasen ärsyttää tämä ainainen ikärajoista nariseminen jos ikäraja on muuta kuin 18 (ja silloinkin joku tulee sanomaan et "hei, oon 16, mut tosi kiva - voisinks päästä?"). Miks niitä ei voi yksinkertaisesti noudattaa? Tällä kertaa paikalle halutaan 22-vuotiaita ja vanhempia eikä alle sen.

-

Iltaa innolla odottaen muuten vaikka en voikaan käydä bileissä kummemmin kuin piipahtamassa. Erityisesti muotinäytösten kohdalla odotukset on korkealla. *hihu*
#39 • • cjet Guest
Oisin nii mielelläni tullu mut oon töissä taas ens yönä.. *uuh*
#40 • • Annakins Guest

Jone, 23.2.2007 09:10:
...ja mä katsoin tässä vieressäni olevaa flabaa ja siinä ei ole mitään sellaista. Vaikka mulla ei olekaan mitään kaksikymppisiä vastaan, niin kieltämättä pikkasen ärsyttää tämä ainainen ikärajoista nariseminen jos ikäraja on muuta kuin 18 (ja silloinkin joku tulee sanomaan et "hei, oon 16, mut tosi kiva - voisinks päästä?"). Miks niitä ei voi yksinkertaisesti noudattaa? Tällä kertaa paikalle halutaan 22-vuotiaita ja vanhempia eikä alle sen.

Joo mä en kans tajuu, et miten voi olla niin vaikea ymmärtää, että jos jossain lukee ikäraja 22 niin ei täällä kukaan ala julistaa, et "ei se oo tiukka, kaikki vaan messiin, sisään pääsee aina!"

Nojoo, ehkis tänne tänään.