Näistä tulee selkeesti meikäläisen vakkaribileet aina torstaisin, semmosta menoa ollut joka kerta! Tän iltaiset discot uppos enemmän kuin hyvin, ja seuralle aina yhtä iso kiitos.
Huoh, aivan kuolleena paikalle testaamaan kameran 85mm 1.2L putkea. Ylitti kyllä odotukset ja tulokset on nähtävillä osoitteessa http://oka.smugmug.com/gallery/2393835... joskin älkää tappako minua, vasta eka kerta bileissä kuvaamassa
(varokaa lataamasta "originaaleja", ne on noin 5mb paketteja)
Toimi ku kirves otsalohkoon! Jossain välissä vähän porukka hupeni, mut 30 tyypin vaihtarijengi teki lattiasta asiallisen. Femi veti vitukovaa settiä ja Riston alkuillan diskohumpat toi wanhalle kyyneleen silmäkulmaan!
Kiitos kaikille ja varsinkin uusille tuttavuuksille ^__^
Joo, ei helvetti mä odotin hyvää musiikkia, mutten sentään noin GRUUVII. Jalka nousi taas kuin kahdeksantoistavuotiaalla tepillä. Eiku hitto...
Mun vesilinja piti varsin mallikkaasti, onhan siinä skumpassa varmasti paljon vettä ja ILMAAKIN.
Kyllä nää vaan on varsin letkeät bileet ja Kiksu - mä oon mukana! Kiitti näistä perjantain aamuherätyksistä kouluun, mutta hei no worries, nää loppuu ensi viikolla!
tultiin mestoille joskus kahentoista jälkeen. Ja kuten tossa jo sanottiinkin niin loppuun onneks ilmaantu jengii lattialle ja femin setti maistui loppuun asti vaik piti töihi lähtee: ) kiitos asianosaiset!