Kicks You Too 07: White Room - Episode II 4.8.2007 @ Helsinki

64 posts, 4 pages, 8,881 views

ZordiaC

Posts: 1

#61 • • ZordiaC
mikä läppä toi good charlotte on tuol alussa...vitut se mikään sen laulaja ooo?
villelope

Posts: 2,846

#62 • • villelope Lope of Lope & Kantola

ZordiaC, 10.8.2007 20:56:
mikä läppä toi good charlotte on tuol alussa...vitut se mikään sen laulaja ooo?


Ei niin, mutta näyttää vähän samalta. Siksi kommentti.
sapeli

Posts: 11,768

#63 • • sapeli jokukukamikä?
Huu, katotaas mitä muistan vielä - inhottava ku unohtaa laittaa palautteet saman tien! *hmph*

Paikka oli upeana. *pihkassa* En muista koskaan nähneeni kauniimmin valaistua bilepaikkaa, todella hienot värikontrastit saatu aikaan valoilla ja hyvin myöskin käytetty paikan omia piirteitä hyödyksi! *aplodit* Tuolla oli nautinto pelkästään kävellä ympäriinsä tai jäädä jumittamaan ja katsomaan huomaako kuinka valojen värit vaihtuu...

Musiikki oli myös erinomaista, ainakin yläkerrassa, kyllä meikäläiselle ainakin maistui. Tosin kaksi ongelmaa: yksi, näin isossa paikassa oli paljon kavereita ja paljon tehtävää, joten ei osannut jäädä tanssilattialle kovin pitkäksi aikaa *hih* Kaksi, siellä ylimmässä kerroksessa oli vieläkin tosi kuuma - tai ehkä pikemminkin kostea. Ilma ei kai päässyt kovin hyvin vaihtumaan, vaikka siellä olikin kaikki ikkunat auki ja tuulettimien kanssa, vieläpä. *hikoil*

Mut silti, monta hienoa hetkeä koettiin tuolla tanssilattialla *jiihaa* *plur* Melkein yhtä kauan mulla meni monttu auki ihan tanssisalin ulkopuolella ihastellen niitä dekoja ja valoja - kontrasti punaisesta aulasalista siniviolettiin tanssisaliin oli upea. *pökr*

Alimman kerroksen musiikki ei oikein ollut omaan makuun, mutta huomasin kyllä että se oli justiinsa hyvää niiden makuun joille kiksu ei maistu *vink* Kaikki jotka siihen jäi tanssimaan oli kyllä ihan fiiliksissä *joo*

Ulkonakin oli tosi kiva hengailla! Siinä näki kaikki tutut jotka saapui paikalle ja oli muutenkin kiva hengailla lämpimässä kesäyössä, varsinkin kun koko sisäpiha oli niin hienon väriseksi valaistu. *hihu* En muuten muista milloin viimeksi on voinut näin paljon jutella kavereiden kanssa bileissä, useimmiten kun bileissä ei ole yhtään edes suht hiljaista kohtaa - täällä pystyi nimenomaan valitsemaan onko chillissä kohdassa juttelemassa vai tanssimassa, missä musiikki oli just niin kehossatuntuvan kovalla niinkuin pitääkin *hymy*

Kyllä mun mielestä nää bileet on Helsingin biletarjonnan aatelia, en sitten tiedä mistä johtuu että tänäkään kertana ei ollut paikka niin täynnä kuin oisi toivonut... Mut toivon kyllä tosiaan että nämä järjestetään ensi vuonnakin! (Ja I *sydän* Kiksu -tapahtumiahan onkin ripoteltu koko vuoden ajalle, onneksi! *hihu*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

RoboMikko

Posts: 134

#64 • • RoboMikko
Huh ja jeah!

Hyvät bileet... Minä tykkäsin !

Olenkin siksi vähän yllättynyt kommenteista mitä tänne on tullut tuon äänentoiston suhteen. En nyt mitään riitaa halua vääntää, kun kaikilla on omat mielipiteensä. Minun makuuni äänet olivat kun oli vähän dynamiikkaa äänessä. Ja tässä kun tuota videomateriaalia olen selaillut,niin jopa kamera ei ole onnistunut tallentamaan mitään puuroa :).

Musiikki iski energisyydellään hyvin ja muutamilla tosi hyvillä kasareillaan. Tämä pukuun pukeutuneen dj:n vääntö veti minut tanssimaan parvella kamerankin kanssa ja sen osoittaa noin 20min pilaantunutta materiaalia.

Valot !!! Ei ole kaapelilla järkätyissä bileissä hetkeen ollut noin hyvin suunniteltuja valoja. Valoshow oli todella mahtava. *plur*

Kiitos vanhasta reivitunnelmasta järkkäreille.

--
ND, Pure Spirit!