YAHEL-live, COSMOSIS -live HIDRIA SPACEFOLK -live @ Gathering Of Sonic Tribes 10.3.2007

173 posts, 9 pages, 33,471 views

tomii

Posts: 3,594

#21 • • tomii kallion herttua

Timce, 7.1.2007 15:33:
---

Miks ne dissaa Yahelia?



Liian poppia/normitrancea kait tätänykyä (itse en edes ole uusimpia Yaheleita kuullut)? Ei voi tietää :)

--
reivaan kunnes kuolen

NextAce

Posts: 2,505

#22 • • Edited NextAce Alienated
Joo ei toi Yahel oikeen nappaa mut COSMOSIS ja C.O.N Sequencer *super*

--
-Alienation-

-----

Timce

Posts: 5,381

#23 • • Timce
Kunhan Voyage tulee...Muulla ei ole niin väliä. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Android

Posts: 3,908

#24 • • Edited Android

tomii, 7.1.2007 15:37:
---
Timce, 7.1.2007 15:33:
---

Miks ne dissaa Yahelia?

---


Liian poppia/normitrancea kait tätänykyä (itse en edes ole uusimpia Yaheleita kuullut)? Ei voi tietää :)



Ottamatta itse kantaa tsiihen, onko Yahel hyvä vai huono niin totean vain että joo, näin se siis pitkälti menee. Eli Yahelia pidetään liian "kiksuna". Ja kyllä uusimman levyn perusteella näin ihan turvallisesti voi väittääkin, että suunta on enemmän "normitranceen" kuin psykeen päin. Jos se on hyvä tai huono juttu, saa jokainen itse päätellä. Yahel saa näin varmasti uusiakin faneja, mutta ymmärrettävästi psykepiireissä ei olla niin innostuneista tästä suunnasta.
Rivakka

Posts: 593

#25 • • Edited Rivakka T2xikerien
Ois kyl aika jees homma, jos Yahel heittäis jonkinlaisen "nostalgia" setin*joo*Mut Cosmosista odotellessa*jiihaa*
Ja flaba on kyl upee!!
Liisulin

Posts: 25

#26 • • Liisulin
*whaat*
Mun mielestä ainakin on ihan naurettavaa dissata jotain artistia ihan vaan sen takia kun jonkun mielestä se on pop. Jos ihan oikeesti nauttii ko artistin musiikista, muulla ei ole väliä! Ollaanhan me jo aikuisia ihmisiä hei. Onneksi ei tarvitse mietiä että oonkohan mä nyt tarpeeksi underground kun kuuntelen tota Yahelia*toktok*


Yahel on huippu*piis*
tomii

Posts: 3,594

#27 • • tomii kallion herttua

Liisulin, 7.1.2007 21:44:
*whaat*
Mun mielestä ainakin on ihan naurettavaa dissata jotain artistia ihan vaan sen takia kun jonkun mielestä se on pop. Jos ihan oikeesti nauttii ko artistin musiikista, muulla ei ole väliä! Ollaanhan me jo aikuisia ihmisiä hei. Onneksi ei tarvitse mietiä että oonkohan mä nyt tarpeeksi underground kun kuuntelen tota Yahelia*toktok*


Yahel on huippu*piis*



Nää on kuule vakavia asioita! *nauru**piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Liisulin

Posts: 25

#29 • • Liisulin
Juu kyllä näin on nääs*nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#30 • • ezzy Droid-pappa

tomii, 7.1.2007 15:37:
---
Timce, 7.1.2007 15:33:
---

Miks ne dissaa Yahelia?

---


Liian poppia/normitrancea kait tätänykyä (itse en edes ole uusimpia Yaheleita kuullut)? Ei voi tietää :)



Samahan Infected Mushroomille on käynyt. Ja ties miten monelle muulle. Eihän musiikki saa miksikään muuttua.
Avatar
#31 • • Edited ikj Guest

Liisulin, 7.1.2007 21:44:
*whaat*
Mun mielestä ainakin on ihan naurettavaa dissata jotain artistia ihan vaan sen takia kun jonkun mielestä se on pop. Jos ihan oikeesti nauttii ko artistin musiikista, muulla ei ole väliä! Ollaanhan me jo aikuisia ihmisiä hei. Onneksi ei tarvitse mietiä että oonkohan mä nyt tarpeeksi underground kun kuuntelen tota Yahelia*toktok*


Ei nyt varsinaisesti liian 'poppia'. Se on vaa katos ku joku psy-artisti rupee duunaa enemmän 'normi trancea' nii ihan ymmärrettävää että psypuristit ei oikeen diggaa.
Yaheli on tehnyt tosiaan paljon hyvääkin :)
Mutta cosmosis <3
Liisulin

Posts: 25

#32 • • Liisulin

idi, 7.1.2007 22:05:
---
Liisulin, 7.1.2007 21:44:
*whaat*
Mun mielestä ainakin on ihan naurettavaa dissata jotain artistia ihan vaan sen takia kun jonkun mielestä se on pop. Jos ihan oikeesti nauttii ko artistin musiikista, muulla ei ole väliä! Ollaanhan me jo aikuisia ihmisiä hei. Onneksi ei tarvitse mietiä että oonkohan mä nyt tarpeeksi underground kun kuuntelen tota Yahelia*toktok*


---

Ei nyt varsinaisesti liian 'poppia'. Se on vaa katos ku joku psy-artisti rupee duunaa enemmän 'normi trancea' nii ihan ymmärrettävää että psypuristit ei oikeen diggaa.
Yaheli on tehnyt tosiaan paljon hyvääkin :)
Mutta cosmos <3



Joo ymmärrän asian sen puolen. Mutta noissa pienesti aina haiskahtaa tuo mun inhoama skeneily*vink*

mutta piis maan*pepsodent*
tomppi

Posts: 1,600

#33 • • tomppi thzombie ™

ezzy, 7.1.2007 22:04:
Eihän musiikki saa miksikään muuttua.


Niin, ja hiukset ei saa leikata (esim. James Hetfield / Metallica)

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

polly

Posts: 1,259

#34 • • polly Herra
kyllähän se musiikki saa muuttua, mutta jos mä en tykkää siitä millaiseksi se muuttuu niin koen kyllä oikeudekseni dissailli ;) sitä :D

mutta kuten bile infostakin voi todeta ei yahelia ole laitettu edes psyke puolelle josta propsit järkkäreille ;)

mitä taas infected mushroomiin tulee niin mun käsitykseen psytrancesta ei vaan mahdu laulaminen biiseissä
eipä ne itsekkään aikoinaan määritelleet tätä nykyistä linjaustaan psykeksi.
tsekkaa jos et usko converting vegetarian ja siitä levyjen tyyli määritelmät ;)


kiikun kaakun jne.
itsekin siinä rajoilla seikkailen

comercial or not, thats the key to psytrance.
Indigo

Posts: 918

#37 • • Edited Indigo


Ei nyt varsinaisesti liian 'poppia'. Se on vaa katos ku joku psy-artisti rupee duunaa enemmän 'normi trancea' nii ihan ymmärrettävää että psypuristit ei oikeen diggaa.



No jos popimpi trance määritellään normitranceksi niin kai se sitten on enemmän sitä. Yahelin soundi on imo ollut aina tosi juustoista mut viimeisin levy on kyllä jo ihan radio NRG-kamaa =) PS. minä en ole puristi, vain sattumoisin tykästynyt tranceen silloin joskus kun se oli lähempänä acid teknoa kuin Ian van Dahlia ;)

Mut. Kaikille jotain. Hieno homma.


Mutta cosmosis <3



Olen samaa mieltä <3
Mushita

Posts: 61

#38 • • Mushita Da Chili
Oikeesti ollaan onnellisia että saadaan näitte kaikenmaailman kiksu pippaloiden keskelle psykee!!!! *hihu*
Line up on mahtava, paikalle tulen vaikka pää paketissa!!!
Cosmosis = wot i gotta c!!!! *sydän*

--
Your theory is Crazy, but it is not Crazy Enough to be True

Wider Visions

Posts: 25

#39 • • Edited Wider Visions Wider Visions
Dipolista....

Koulutuskeskus Dipoli on osa suomalaista maisemaa ja osa suomalaisen arkkitehtuurin historiaa.
Rakennuksen suunnittelivat arkkitehdit Reima Pietilä ja Raili Paatelainen (vuodesta 1963 Pietilä) ensimmäisenä yhteisenä työnään.
Dipolille on tunnusomaista rakennuksen ja ympäristön tiivis yhteys.
Ainutlaatuinen kokonaisuus muodostuu valosta, yksilöllisistä ikkunoista, suomalaisesta männystä, kuparista ja luonnonkivistä.
Rakennuksen idea oli Reima Pietilän pitkällisen teoreettisen pohdinnan ja alitajuisen kehitysprosessin tulos.
Dipoli herätti ristiriitaisia tunteita ja voimakasta arvostelua kotimaassa, mutta sai runsaasti kiitosta monilta ulkomaisilta arkkitehdeilta.

Erilaisuus syntyi kyseenalaistamalla

- Teorioiden pohdiskelu puolestaan johti uusiin muotoihin, joita on käytetty rakennuksessa omintakeisesti ja luovasti.
Reima Pietilän luoma erillaisuus kehittyi kyseenalaistamalla.
Hän mietti jatkuvasti, voisiko jonkin asian tehdä toisin.

- Vuosien mittaan hänessä kypsyi ajatus luonnon jatkumisesta arkkitehtuurina.
Rakennuksen tuli ilmentää ympäröivän luonnon omia muotoja sekä paikan herättämiä tunnelmia ja mielleyhtymiä....

Dipolissa on yli 300 ikkunaa, jotka kiertävät nauhamaisesti ympäri taloa.
Ikkunoiden pystykarmit seisovat kuin puut luonnossa.
Syntyy vaikutelma, että rakennusta ympäröivä luonto jatkuu hallien kautta sisätiloihin.
Talon alakerta on kuin luola ja yläkerta kaiteineen kuin metsäpaviljonki.
Rakennuksen nimi Dipoli syntyi teekkarien järjestämän kilpailun tuloksena.
Sen voi ajatella tarkoittavan Polia numero kaksi tai viittaavan siihen, että talo muodostuu ikään kuin kahdesta poolista.

Olemme todellakin saaneet mahdollisuuden toteuttaa tilaisuuden yhdestä suomenmaan hienoimmista tiloista...


dipoli-kapy2.jpg



www.widervisions.com
aive

Posts: 1

#40 • • aive
Oho puntti märkänä odotan!