Housenation2007 afterparty 4.3.2007 @ Helsinki

18 posts, 1 page, 2,637 views

HOUSENATION

Posts: 296

#1 • • Edited HOUSENATION
HOUSENATION2007 AFTERPARTY

Ravintola Kaisaniemi
Sunday 4.3.2007 Helsinki
05:00 till 12:00
Tickets 10



kevin_energy_2.jpg

KEVIN ENERGY (UK)
Classic (hard) trance set 05:00-06:45

Poliisi
Psy/progressive 06:45-08:30

Peak
House 08:30-10:00

Billow
Progressive / trance 10:00-end
Unik

Posts: 4,117

#3 • • Edited Unik
Laadukkaat ja monipuoliset aamut tiedossa eli ei voi missata. *vink*
dj upi

Posts: 1,835

#4 • • dj upi
Oliks tääl hyvä meno?
Mai

Posts: 374

#5 • • Mai Villikisu
Oli!*jiihaa**plur*
Avatar
#6 • • astaroth Guest
en ollu mestoilla, mutta en oo pitkään aikaan alottanu topikkia

tää on aina yhtä jännittävää
Jusna666

Posts: 1,447

#7 • • Jusna666 Diablo
En mäkää mut oisin ollu jos en ois ollu kipee.
Kiva kuitenki vastaa topikkii.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Aune-mummo

Posts: 543

#8 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Nippa nappa henki pihisee... sellaset oli bileet*plur**jiihaa**aplodit*
EziK

Posts: 7

#10 • • EziK
aamut *plur* parhaat
Mai

Posts: 374

#11 • • Edited Mai Villikisu
mä olin ja oli kivaa*plur*
Twist

Posts: 925

#12 • • Edited Twist Team Kemuttajat
HuHu ... Olipa aamut. Mua jäi kyl henkilökohtasesti ihmetyttää dj-kopin paikka?? Ei oikeen toiminu mun mielestä. Kiitos kavereille ja tutuille , että myös järjestäjille. Ainut miinus oli siiderien lentäminen päähän viereisestä pöydästä mitä seurasi kauhee kissatappelu *hih*
AdonisHercules

Posts: 596

#13 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Näissä aamuissa oli ihmeen pimeetä, hyvä että eteensä näki *ding*
Hard trance ja psyke ei oikeen uppoo mulle niin tuli sitten istuttua ja juoruttua melkein pelkästään *pepsodent*
Peakin setti sitten veti mut tanssilattialle kunnes väsymys vei voiton tästä pienestä juhliasta *hihu*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Tianna

Posts: 38

#14 • • Tianna Team PÖHKÖPirtti

Twist, 6.3.2007 09:24:
Mua jäi kyl henkilökohtasesti ihmetyttää dj-kopin paikka?? Ei oikeen toiminu mun mielestä.



Joo ei.. *eiei* Porukka kulki ja töni kokoajan jos siinä jossain sen lähietäisyydellä halusi olla. Muuten aamut oli loistavat, tosin kymmneltä isku väsymys ja piti suunnata kotiin. Aamut*plur*
serotonot

Posts: 3,137

#15 • • serotonot Paul Easy

Tanija, 6.3.2007 16:59:
pakko antaa vähän palautetta aamuista.. tultii joskus seiskan- kuuden aikaa, lähdettii kymmenen jälkee.. missä oli esim poliiisi? ei huomattu kertaakaa et olis dj vaihtunu, vaikka tanssilattialla oltii melkee jatkuvasti. nii kerta. pakko sanoa et oli ihan liika chillii musiikkia, ei päässyt kunnolla revitteleen. ja melkei minuutin välein tuli ihme taukoja biisien väliin (nostatuksen yritystä..?). ei toiminu mulla ainakaa ollenkaan. Noh, en tiedä kuka dj oli mut eka kerta ku voin sanoo etteipä ollu kummemmat aamut. mut kiitos anyway :) seuraavalla kunnon revittelyä, tänk juu!



Tohon en osaa sanoa et miks dj:n vaihtumista ei huomannu, vaik mä (=poliisi) ku alotin Kevinin jälkeen ni tiputin bpm:ää suhteellisen reilusti.

Joskus puolen seiskan jälkeen alottelin ja kasin jälkeen lopettelin, et kyl siinä jonkunmoinen tovi tuli soitettua.
Billow

Posts: 107

#16 • • Billow

serotonot, 6.3.2007 17:16:
---
Tanija, 6.3.2007 16:59:
pakko antaa vähän palautetta aamuista.. tultii joskus seiskan- kuuden aikaa, lähdettii kymmenen jälkee.. missä oli esim poliiisi? ei huomattu kertaakaa et olis dj vaihtunu, vaikka tanssilattialla oltii melkee jatkuvasti. nii kerta. pakko sanoa et oli ihan liika chillii musiikkia, ei päässyt kunnolla revitteleen. ja melkei minuutin välein tuli ihme taukoja biisien väliin (nostatuksen yritystä..?). ei toiminu mulla ainakaa ollenkaan. Noh, en tiedä kuka dj oli mut eka kerta ku voin sanoo etteipä ollu kummemmat aamut. mut kiitos anyway :) seuraavalla kunnon revittelyä, tänk juu!

---


Tohon en osaa sanoa et miks dj:n vaihtumista ei huomannu, vaik mä (=poliisi) ku alotin Kevinin jälkeen ni tiputin bpm:ää suhteellisen reilusti.

Joskus puolen seiskan jälkeen alottelin ja kasin jälkeen lopettelin, et kyl siinä jonkunmoinen tovi tuli soitettua.



Samaa mieltä olen Poliisin kanssa!

Henkilö Kohtaisesti jouduin perumaan keikkani "10-end", Kun olin koko illan 38 aseteen kuumeessa ja aamulla oli hyvä että pystyin edes kävelemään. Olen tosi pahoillani. *uuh*
eLzKa

Posts: 87

#17 • • eLzKa Eläkeläinen ;)
Mun mielestä oli aivan mahtavat aamut kiitos kaikille!! *plur*
cod

Posts: 36

#18 • • cod
no mul oli ainaki fiilikset iha katossa myösss :) ah mahtavat bileet mahtavien bileiden päätteeksi nam.
sai muute naureskella vielä seuraavana päivänäkin sille pyörätuolijäbän ihmeparantumiselle! hämärää jengiä taas hehhee :D