MILLENNIUM 9th anniversary 5.12.2007 @ Turku

72 posts, 4 pages, 21,362 views

Yallu

Posts: 1,910

#61 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Jaaha.. Se on sitten niin, että lapsenvahti sairastui ja arpaonni suosi jälleen minua.. Eli en pääse paikan päälle..
Have a good one..
laite

Posts: 2,994

#62 • • laite MastahWankah

Yallu, 5.12.2007 14:27:
Jaaha.. Se on sitten niin, että lapsenvahti sairastui ja arpaonni suosi jälleen minua.. Eli en pääse paikan päälle..
Have a good one..


Kyllä me sua vahditaan jos noin ikävästi kerran pääs käymään! :(
amon ra

Posts: 33

#63 • • amon ra
tänään odotus palkitaan ja luulen et laitetta vahditaan*känni**känni**känni**tanssittel*
AnssiV

Posts: 1,798

#64 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
*kytkintä nostattel* Nähdään parin tunnin päästä. *jiihaa*
jeesboks

Posts: 4,064

#65 • • jeesboks p u p u
Darren Tate *sydän*
mlnm posse *sydän*
fiilis *sydän*

Enemmän olisi ihmisiä voinut olla, mutta tunnelma oli korkealla varsinkin Darren Tate:n setin aikana *plur*

Kiitos ja onnea Millenniumille! *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

AnssiV

Posts: 1,798

#66 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Samat sanat, onnea Millenniumille. *hymy*
gerry

Posts: 979

#67 • • Edited gerry
Kiitos kutsusta ja hauskaa oli:)

Vaikka päivä oli pitkä ja idraiv lahdesta saakka niin jaksoi kuitenki olla innolla loppuun saakka! Kiitos varsinki Lukalle ja Cosmolle loistavasta setistä joski se oli välillä hauskaa sillisalaattia. 2 proge/housebiisiä, 2 maailmanpelastuskixua vuoronperään:P


Toi maailmastaraki soitti ihan meneviä viisuja joski vähä ärsytti ettei voinut lopettaa silloin ku piti vaan vetkutteli puol tuntia yliaikaa....


Noh, bileet toimi, kakut toimii samoin juomat! En mä oikein osaa muuta lisätä ku ajatukset vieläki vähä hujahaja, mut pääpiirteittäin näin:)

--
by B.C.S

ohgreat

Posts: 361

#68 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Oli muuten pirun hyvää kinuskikakkuu...

PS. Onnee Millennium, kiitos Millennium.
Josba

Posts: 322

#69 • • Edited Josba Anjunadiggari
Oli kyllä tosi mukavaa musaa koko illan, kiitokset kaikille dj:lle! Taten setissä ihmetytti sedän omien biisien vähyys... DT8 Projectiltakin on tullut paljon ihq-kiksua ihan hiljattain, josta taisi tulla vain yksi (mutta sitäkin parempi) Destination (Above & Beyond Remix). Mutta väliäkö tuolla, hyvää musaa tuli silti. =)

Niin ja onnea & menestystä Millenniumille! Tulevia tapahtumia odotellessa...

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Bio

Posts: 4,429

#70 • • Bio The Bullies / Pinky
Kiitti skumpasta ja kakusta. Hauska oli kattoo niitä kuvia menneiltä vuosilta jotka pyöris dj:den takana :D
MaSari

Posts: 1,986

#71 • • MaSari space jammer
Oih, kivaa oli *hymy*

Darren soitti kivasti, tulikin jammattua koko setin ajan! *plur* Pieni pettymys vaan kun ei soittanut yhtään jurgenin biisiä *nyyh*

Alakerran meininki oli kohdillaan koko illan! *jiihaa*

Onnea kertaalleen, Millennium!!!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Progression

Posts: 2,691

#72 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
Thanks to Tommi & the Millennium crew...

The sparkling wine did the trick and so did the cake. Some great "Happy feeling" uplifting balearic House from Bay City Stompers. Really good stuff to get people movin'. Zwek & Sonin continued in fine style finishing off perfectly for Darren Tate to tear the place up... Really top tunes from a man who has countlessly produced such amazing tunes in the past! I am a fan of his dt8 productions!

Cosmo & Luka ended with some good tunage and again, the set flowed very well! A good party with a lot of effort gone in. Keep it up Millennium...

Until next time *piis*

Progression :)