Mitä musaa kuuntelet mieluiten?

50 posts, 3 pages, 9,392 views

TanyaK

Posts: 745

#21 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Dragonfly:

Tanya:Dragonfly:Tanya:Perjantai ilta. Rauha maassa ja kaikilla hyvä mieli. Silloin ehdoton musiikki valinta on Fleetwood mac..*nauru*

Kokoonpano nimeltään Damodara on myös ihan jeeeeeees tuollaisina iltoina..*ökkö*

[muokattu 16.9.2002 18:56]

no jaa, chillailumuzaksiin käy hyvin Delerium :=:)


Nää mun vaihtoiehdot on soimassa aina silloin kun kavereiden kanssa jumiudumme jonkun kämppään ja parannamme maailmaa. Itsensä tutkiskelu ja filosointi kuuluu myös usein asiaan..noi on mukavia hetkiä jolloin maailma pysähtyy hetkeksi
*heiii*
Deleriumin Silence ja Innocente on kyl just semmosii filosofi biisejä. Mä pystyn kyl filosofoimaan vaikka vessassa mutta jokainen tavallaan :=:)
*nauraa*


No tulepa meille joskus kylään. Lukittaudutaan meidän metri kertaa metri vessaan ja annetaan mielemme liitää filosofian kauniilla ja karuilla niityillä*plur*
Täytyy vain katsoa ettei kukaan kerkii käymään sitä ennen kakkos hädällä. Voi olla muuten liian tuhdit kaasut*nauraa*
Dragonfly

Posts: 542

#22 • • Dragonfly Mariarawr
vessa parat.. pimujen valloittamia.. *huoh* ennen niitä käytettiin vain puuterointiin ^_^ jos pimuilla on noin monia käyttötapoja niin mitäköhän jätkät siellä puuhailee *hih*
:=:)

--
Uguu~

freba

Posts: 151

#23 • • freba
Avernian:


*täh*

<--- Tyhmälle äijälle, kuka selittää mitä on junkka? En ole ikinä kuullutkaan.



Junkka = Jungle aka. Drum 'n' Bass, ellei joku nyt halua kinata noista vuosiluvuista ja soundeista, niin ne ovat periaatteessa sama asia.
Niin ja myös mun suosikkimusaa muun särkyneen biitin oheella *nauru*
TanyaK

Posts: 745

#24 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Dragonfly:

vessa parat.. pimujen valloittamia.. *huoh* ennen niitä käytettiin vain puuterointiin ^_^ jos pimuilla on noin monia käyttötapoja niin mitäköhän jätkät siellä puuhailee *hih*
:=:)

mitäköhän..kröhöm..kröhöm..emmeköhän me kaikki ole hyvin perillä miesten puuhista vessassa. Kaikista mukavinta vessassa on kahdestaan..
*joo*
Avatar
#25 • • DJ Wayfarer Guest
melkeinpä kaikki menee ...tietenki riippuu ihan fiilareista .. yleensä menee melodinen trance, sitten kun mennään autoileen niin sitten EI TOD mitään teini musaa vaan kunno Tamppausta ja Nu NRG:tä.... *iloinen* silläkin saanu monet tienit häipyyn hiljasina auton ympäriltä varsinkin sellaet NS teini DX:t ... *nauraa*
Dragonfly

Posts: 542

#26 • • Dragonfly Mariarawr
Tanya:

Dragonfly:vessa parat.. pimujen valloittamia.. *huoh* ennen niitä käytettiin vain puuterointiin ^_^ jos pimuilla on noin monia käyttötapoja niin mitäköhän jätkät siellä puuhailee *hih*
:=:) mitäköhän..kröhöm..kröhöm..emmeköhän me kaikki ole hyvin perillä miesten puuhista vessassa. Kaikista mukavinta vessassa on kahdestaan..
*joo*


no niin no.. krh.. :=:) tuli mieleen yks hassu juttu... mun kämpäl oli kerran kamun kaa vähä kylmä.. ja ku mun vessa on niiku sauna ku siel on amme jossa on patteri joka on jumittunu päälle ^_^ hothot.. ja siispä me mentiin ammeeseen istuskelee ja lämmittelee.. siinä tuli kyllä filosofista läppää :=:) jopa muzaksikeskusteluja filosofisesti
*hih*

--
Uguu~

TanyaK

Posts: 745

#27 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Dragonfly:

Tanya:Dragonfly:vessa parat.. pimujen valloittamia.. *huoh* ennen niitä käytettiin vain puuterointiin ^_^ jos pimuilla on noin monia käyttötapoja niin mitäköhän jätkät siellä puuhailee *hih*
:=:) mitäköhän..kröhöm..kröhöm..emmeköhän me kaikki ole hyvin perillä miesten puuhista vessassa. Kaikista mukavinta vessassa on kahdestaan..
*joo*
no niin no.. krh.. :=:) tuli mieleen yks hassu juttu... mun kämpäl oli kerran kamun kaa vähä kylmä.. ja ku mun vessa on niiku sauna ku siel on amme jossa on patteri joka on jumittunu päälle ^_^ hothot.. ja siispä me mentiin ammeeseen istuskelee ja lämmittelee.. siinä tuli kyllä filosofista läppää :=:) jopa muzaksikeskusteluja filosofisesti
*hih*


*nauru*
Avatar
#28 • • Teh Tuhi$$$ Guest
Muutamia tanssimusiikin genrejä seuranneena, on nostettava yksi ylitse muiden: Speed Garage.
2-step ja junkkakin kolisevat ihan hillittömästi, mutta eivät _ihan_ niin paljon.


*pahis*
Galore

Posts: 131

#29 • • Galore
2-step löi läpi tossa vuos sitten. Nyttemmin housea ja kaikenlaista elektroo... Chillailuun ehdottomasti Soulstice! Onko kukaan kuullu kyseistä bändiä ja jos on, ni mitä mieltä ootte?!*pupu*

--
¨kotahi¨

Tapi

Posts: 1,437

#30 • • Tapi Dreamstate
progehouse ja trance mulla lähes aina soi.
Zet4

Posts: 1,135

#31 • • Zet4 n00b
This week i´v been mostly listening house...

*piis*-the Fast Show-*piis*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Avatar
#32 • • kode Guest
öö... tota... tilanteeseen ja mielialaan sopivaa...?
(kyllä, mulla on vaikeuksia ymmärtää miten tähän voisi vastata 'yhdellä musalla'.
kun ei vaan pysty. aina optimaalista vaihtoehtoa ei ole olemassakaan.)

[muokattu 18.2.2003 11:56]
lostgone

Posts: 2,493

#33 • • lostgone
kode:

öö... tota... tilanteeseen ja mielialaan sopivaa...?
(kyllä, mulla on vaikeuksia ymmärtää miten tähän voisi vastata 'yhdellä musalla'.
kun ei vaan pysty. aina optimaalista vaihtoehtoa ei ole olemassakaan.)

[muokattu 18.2.2003 11:56]



Joo'o vähä sama ongelma.. Kuuntelen aika laidasta laitaan ja pitkän pohtimisen jälkeen uskalduin valitsee Trancen vaik tän hetken vitutukseen (just GOOM-känniääliöhelvetist palanneena*eiei*) valitsinkin hyllyst ni outoa musiikkia q Nine Inch Nailsin*häh* Mut eikähän vitutus koht laske ja laitan jonkun rauhottavan indigon setin soimaan ja nukahdan..*purr**nukkuu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Germitbiili

Posts: 1,070

#34 • • Germitbiili Ihmepoika
Hard dance/nrg ja muu tuon tyylinen musiikki ja sitte myös trance menee ja sit drum n bass on mun makuuni!!!*plur**nauru*

--
NO SHIT SHERLOCK

Illustrator

Posts: 3,171

#35 • • Illustrator
House, Hard House, Hard Trance, Jazz.*ding*
keisha

Posts: 1,394

#37 • • keisha bullet with butterfly wings
melodista trancea -mitä juustompaa sen parempaa...*nauraa*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

1ncarnation

Posts: 542

#38 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
trance ja chilli .... eli chill trancea*plur*

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

miuqmauq

Posts: 29

#39 • • miuqmauq
yleensä proge-, french- (jos sitä voi sanoa alalajiksi..) ja tech housee.. muulloin sit kaikkee funkyy, soulii, hoppii, jazzii ja tietenkin kiksuu *nauru*
Avatar
#40 • • ALIEN Guest
kaikkia mitä listasta löytyy... + phil collinsia!! *joo**joo**joo*