Mitä musaa kuuntelet mieluiten?

50 posts, 3 pages, 9,318 views

Mr. E

Posts: 88

#41 • • Mr. E
Kaikkea, mikä liikkuu..

Tulee kuunneltua ihan kaikkee salsasta ja jazzista tranceen

ja heviin ym. Mut kyl mieluiten kuuntelen "pippelitrancee".

Eyal Barkan, Israelilaista laatupippeliä kuuntelen eniten

koska ostin sen levyn israelist ja tällä hetkellä se on mun

ainoo pippelitrance-levy. Missä myydään pippelitrancee?

Tahtoo.. *mur*

Mr. E

--
"Totuus on hyvin perusteltu väite."
-Descartes

Avatar
#42 • • PEKSI Guest
MELODINEN-TRANCE JYRÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
#43 • • imelä Guest
kixkix*plur*
ToniO

Posts: 178

#44 • • ToniO Toimittaja
MINÄ KUUNTELEN HYVÄÄ MUSIIKKIA JOTA SINÄKIN VOIT KUUNNELLA 100,3 MHz JOKA MAANANTAI KLO 23:00-24:00 *klubitus*

--
Hype 101
joka
perjantai
Lähiradion
taajuudella
100,3 MHz
alkaen
kello
22:30.

Avatar
#45 • • hyperventilaatio Guest
Kaikkee mahdollista, suurimmaksi osaksi konemusaa, ja jos aletaan eritteleen, niin jotain rankempaa..

Mut välillä klassistakin sun muuta. Ja tietty kunnon kitarasaundejakin (tyyliin Dire Straits) pitää joskus fiilistellä...
misjah

Posts: 3,373

#46 • • misjah Team Sika
yhdyn noihin alienin ja hyperventilaation kommentteihin.. eli kiksuu ja chillimpaa mut kyl cd tornista paljon muutakin löytyy.. esim. phil collinsia ja g'nr:a..*iloinen*

--
www.team*possu*.tk

FreeFall

Posts: 2,256

#47 • • FreeFall music addict
ai mitä minä kuuntelen.....*justjoo*tästä tulee pitkä lista...:
lyhennetään listaa näin: KAIKKI konemusatyylit, myös nää uudet kokeellisemmat kuten Mouse on Mars, Matmos, MuM jne. ja sitten myös viel Rappii, Reggeetä, Jazzii (ja Jazzin kaikki alalajit (future-, modernjazz jne.), Jotkut classiset ovat erinomaisia, ....öö en mä jaksa mä laitan tähä mielummin mitä en kuuntele
eli Heavy ja muu tollanen potaska*ankka* <- tollasta musaa kuuntelin ala-asteella ja sen lopussakin ymmärsin et toihan on ihan .......*iloinen* ja sitä en enää kuuntele...*ökkö*
Musiikki on PARASTA huumetta*plur*

--
Lintuperspektiivi

Danskuh

Posts: 675

#48 • • Danskuh pikku-Dee
hmm....mun musa maku on aika laaja mut eritoteen kiksut saan kiksust*plur* ja house,progehouse ja drum`n bass on jotain aivan loistavaa...*sydän*
Avatar
#49 • • ALIEN Guest
konemusaa laidasta laitaan, sekä PHIL COLLINSIA!!! *joo*
Avatar
#50 • • Dorka Guest
konemusaa laidasta laitaan paitsi hard jotain, rap ja soul:n väliltä kaikki, välillä klassista musiikkia.

Itseasiassa kotona valikoimasta puuttuvat vain heavy jotain ja hard jotain. Kaikkea muuta kuuntelen innolla onnellisinmielin *plur*