AERO 30.4.2007 @

68 posts, 4 pages, 13,822 views

Zapa

Posts: 1,393

#62 • • Zapa Mr Wrangler

Kon-tiki,

Jos ihan totta puhutaan, niin mäkään en kaikessa hiljaisuudessa olis halunnut lähteä kaverin ihanista etkotupareista Aeroon, mutta kun 1) JR oli listalla -> varma jonon ohi pääsy ja 2) alkuillasta tuli jo oltua niin humalassa, että piti päästä Hesarille selviämään.



Mullakin 1) ja 2) piti paikkansa mut sit 3) paha olo automatkalla keskustaan esti tulon 4) kotiin nukkumaan - yay *nauru*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#63 • • Kon-tiki The Unsinkable
No voi hitsin hitsi *nauru*

ja mitä yhä tulee baaritiskeihin, niin

miikkah
Ykköskerroksen baarit ovat säännöllisesti totaalisen perseestä - eivät toimi, oli asiakkaita sitten paljon tai vähän
<klips>
Mahdottomin paikka on silti Lontoon The End. Vastaava tilanne, kuin jos Hesarilla olisi pelkkä yläkerran baari.)



Joo Hesarin etubaari on aina mikä on, oli bileet mitkä ja milloin vaan. OT: Sen ainokaisen kerran kun olen The Endissä käynyt (viime lokakuussa), mäkin huomasin että baareja oli todellakin vähän. Mut hyvin mä niist juomia sain, olisko sitten johtunut siitä että olen teknobileissä kuitenkin sen verran harvinaislaatuinen ilmestys kuin naispuolinen henkilö *känni*
z

Posts: 1,146

#64 • • z

Kon-tiki, 3.5.2007 10:59:
OT: Sen ainokaisen kerran kun olen The Endissä käynyt (viime lokakuussa), mäkin huomasin että baareja oli todellakin vähän. Mut hyvin mä niist juomia sain, olisko sitten johtunut siitä että olen teknobileissä kuitenkin sen verran harvinaislaatuinen ilmestys kuin naispuolinen henkilö *känni*


OT: viikko takaperin koko paikka tukossa, virallinen capacity 800 (ilman AKA:a), eli porukkaa sen verran ja pikkasen päälle - koko paikassa ainoastaan yksi baaritiski (auki) siinä portaiden alapäässä. kolme-neljä baarimikkoa, joista osa käytti puolet ajastaan shottien kiskomiseen asiakkaiden/kavereiden kanssa. eli yksi känninen baarimikko per 300 asiakasta :D

toki yritys on kova, mutta kyllä hesarilla riittää vielä kirimistä tuohon.. :P
Funkyhazzaz

Posts: 35

#68 • • Funkyhazzaz
huh. kiitos juuso setistä. harmitti kun en bileisiin päässyt, mut tää setti kyl pelastaa tän päivän! nam.