YouTube -appreciation thread

1,823 posts, 92 pages, 1,030,786 views

Janisa

Posts: 2,226

#901 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

astaroth, 24.9.2007 18:32:
---
baty, 21.9.2007 23:04:
joskus vanhemmat ovat ilkeitä:

&mode=related&search=


*lmao*

---

mulla on hankaluuksia nähdä mitään hauskaa siinä, että järkyttää tenavaltaan paskat ja itkut housuun. tommonen ei välttämättä ole psyykkisesti ihan niin yksiselitteinen asia muutaman vuoden ikäiselle penskalle. varmasti nukkui yönsä hyvin ton jälkeen



Kylla kavi mielessa, etta isapappa siina kameran takana ei taida olla mikaan jarjen jattilainen.

Mihin taa maailma on menossa...? *eiei*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

%

Posts: 568

#902 • • %
Krapulassa töihin:

&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Epokerimestari%2Ecom%2Fyleinen%2Dkeskustelu%2F9346%2Druotsalainen%2Dnainen%2Doksentaa%2Dlaehetyksessae%2Ehtml

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Avatar
#903 • • Edited astaroth Guest

%, 24.9.2007 19:30:
Krapulassa töihin:


LOL :-DDD toi reaktio <3 "woooh!"
-V-

Posts: 587

#904 • • -V-

¦), 24.9.2007 16:58:
---
Lyylikki, 19.9.2007 19:42:
---
¦), 19.9.2007 11:38:



hurrRRRRRrrjaaa

...ehkä sitten kun olen 2000 hyppyä tehny *super*

lisäys:



---


Toi freestyle olis kyllä NIIN siistiä. Pitää vaan olla kai aika monta hyppyä takana, ennen ku saa/uskaltaa lähtee tollain heittelehtiin *pepsodent*

http://www.youtube.com/watch?v=tD5PGk-wHd0&mode=related&search=

Huoh, kun ne näyttääkin painottomilta...noilla on kiva kumivenekin.

---



*aplodit*...sanaton...
"what a teamwork"




Aaaah... ensin tuli itku, sit repesin (kumivene) ja sit taas pillitin...

Tota mä HALUUUUN!!! Oon hypänny (vaan) 11 hyppyy, ja ku noit videoit kattoo ni kaipuu taivaalle iskee!!! Viime kesänä piti käydä tandemilla korkeemmalta putoomassa, mut rahapoliittinen ongelma tuli eteen... ehkä sit ens kesänä..
NextAce

Posts: 2,505

#905 • • NextAce Alienated

%, 24.9.2007 19:30:
Krapulassa töihin:

&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Epokerimestari%2Ecom%2Fyleinen%2Dkeskustelu%2F9346%2Druotsalainen%2Dnainen%2Doksentaa%2Dlaehetyksessae%2Ehtml



Ei helvata sentään*pepsodent*

--
-Alienation-

-----

alphamagic

Posts: 3,628

#906 • • alphamagic

Mikä biisi ja miten kaunis ysärivideo <3

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

FreeFall

Posts: 2,256

#907 • • FreeFall music addict



Aaaah... ensin tuli itku, sit repesin (kumivene) ja sit taas pillitin...

Tota mä HALUUUUN!!! Oon hypänny (vaan) 11 hyppyy, ja ku noit videoit kattoo ni kaipuu taivaalle iskee!!! Viime kesänä piti käydä tandemilla korkeemmalta putoomassa, mut rahapoliittinen ongelma tuli eteen... ehkä sit ens kesänä..



11 hyppyähän on hyvä alku jo. JAD-kurssi?

itsellä vasta 1 tandem ja 3-NOVA tason hyppyä takana, pääsi tänävuonna vasta vähän maistelemaan alaa. Työt ja auton omistamattomuus (hyppimässä käydään Hangossa) jarrutellut tänävuonna harrastusta, mutta toinen ongelmista on nyt karsittu pois

Keväällä sitten taas urakalla taivaalle.
edellisestä hypystä nyt 3 viikkoa, unta tästä näen joka toinen yö ja netistä videoita kattelen jokapäivä... hooked...

Toi touhu vapaapudotuksessa näyttää videoilla niin helpolta! Todellisuus on kuitenkin vähän eri....
(harjoittelu kysymys)


Sunset *kuolaa*... kakkostason hyppy tehtiin vikasta "pokasta" ja oli mahtavat maisemat (sunset-hyppy)
+ Tollasen "wind tunnel" kokemuksenkin haluan, *pepsodent*Jos tulis Lotosta kunnon potti niin rakennuttaisin takapihalle tollasen, mallia sellasen joka talvella lämmin ja kesällä saa katon pois *kuolaa*

--
Lintuperspektiivi

-V-

Posts: 587

#908 • • -V-

¦), 25.9.2007 06:50:
---

---
---


11 hyppyähän on hyvä alku jo. JAD-kurssi?

itsellä vasta 1 tandem ja 3-NOVA tason hyppyä takana, pääsi tänävuonna vasta vähän maistelemaan alaa. Työt ja auton omistamattomuus (hyppimässä käydään Hangossa) jarrutellut tänävuonna harrastusta, mutta toinen ongelmista on nyt karsittu pois

Keväällä sitten taas urakalla taivaalle.
edellisestä hypystä nyt 3 viikkoa, unta tästä näen joka toinen yö ja netistä videoita kattelen jokapäivä... hooked...

Toi touhu vapaapudotuksessa näyttää videoilla niin helpolta! Todellisuus on kuitenkin vähän eri....
(harjoittelu kysymys)


Sunset *kuolaa*... kakkostason hyppy tehtiin vikasta "pokasta" ja oli mahtavat maisemat (sunset-hyppy)
+ Tollasen "wind tunnel" kokemuksenkin haluan, *pepsodent*Jos tulis Lotosta kunnon potti niin rakennuttaisin takapihalle tollasen, mallia sellasen joka talvella lämmin ja kesällä saa katon pois *kuolaa*



No joo, sanotaan et oli hyvä alku, koska noi 11 hyppyä hyppelin reilu kymmenen vuotta sitten 15-16 vuotiaana. Sen jälkeen hyppimisen eteen on tullut raha, ensin kielikurssi kulutti rahat, sitten ajo-kortti jne jne... (nyt oma tuhottoman kallis asuntolaina)

JAD kurssihan oli kyseessä ja yhen "itsarihypynki" kerkesin hyppäämään hangon hyppyleirillä 1996 *hihu*. Muuten kurssin kävin Malmilla.

Viime kesänä Murmelin kanssa puhuttiin ihan tosissaan et mennään molemmat hyppäämään tandemit, mut tosiaan tuli rahapoliittinen kysymys eteen... Kuvaajakin olis omasta takaa, kun lapsuudenajan kaveri ja sen mies hyppii Malmilla, eli sen sais vähän niinku suhteiden kautta... hih...

Kumpaas muuten suosittelet Tandemia vai Novaa, koska toi Novaki on mua kovasti kiinnostanu, ja uskon rohkeutenikin siihen riittävän koska oon sieltä koneesta aikasemminki ponnahtanu, (yks varavarjokeikkakin takana) *lmao*.

Sillon ku harrastin ni mun haaveena oli joskus hypätä just kuumailmapallosta ja auringonlaskun aikaan. Hyppykaverit kerholla puhu et on hienoo ku hyppää auringonlaskun aikaan pilviseltä taivaalta, ensin paistaa aurinko punasena ja sit pilvien läpi ja onki pimeys...

Tästä voisin jaaritella vaikka kuinka mut menee kyllä vähän ohi aiheen (anteeks siitä), joten lopetan tähän...
FreeFall

Posts: 2,256

#909 • • FreeFall music addict
OT.


Kumpaas muuten suosittelet Tandemia vai Novaa, ,



Ihan selvä että NOVA, Tandemihan on vaan se yksi hyppy.
NOVA:lla voit saada jo kelpparin(kelpoisuustodistuksen) 20 hypyllä, siitä eteenpäin 4000m hyppy 23e.

(yks varavarjokeikkakin takana) *lmao*.


oho...miksi?

Itselläni joka hypyllä on ollut pientä komplikaatiota varjossa, "slideri" jääny ylös ja ollu kierteitä varjossa. Mut aina se siitä on sit korjautunut eikä ole VV:tä tarvinnu.

--
Lintuperspektiivi

-V-

Posts: 587

#910 • • -V-

¦), 25.9.2007 13:44:

---
(yks varavarjokeikkakin takana) *lmao*.
---

oho...miksi?

Itselläni joka hypyllä on ollut pientä komplikaatiota varjossa, "slideri" jääny ylös ja ollu kierteitä varjossa. Mut aina se siitä on sit korjautunut eikä ole VV:tä tarvinnu.



Hätäilin... *tirsk* Oli mun toka hyppy ja mielssä vaan, et kun varjo aukee ni se pitää tarkistaa heti. Tunsin nykäsyn ja katoin ylös. Se oli vaan yks mytty siinä pään päällä, ja mä ihan rauhallisesti aattelin et aha ja päästin sen irti ja nykäsin varavarjon auki. Muistan vielä ku vauhti alko kiihtyy ja kallistuin vasemmalle päin... todellisuudessa se varjo ei ollu ees viel auennu kunnolla *blush* Hyppymestari Mansikka anto vähän palautetta sit maan pinnalla ja patisti uudestaan koneeseen. Musta se oli sillon vaan hauskaa *hih* (taidan olla vähän hullu)

Mielummin Nova, mut taitaa Tandem olla kuitenki halvempana vaihtoehtona se mihin kallistuu päätös...
FreeFall

Posts: 2,256

#911 • • FreeFall music addict
*lmao* joo, se kestää hetken aikaa kehittyy se varjo


Mielummin Nova, mut taitaa Tandem olla kuitenki halvempana vaihtoehtona se mihin kallistuu päätös...



jos ajot hyppiä enemmänkin niin se tandem minusta tuntuu aika kalliilta vaihtoehdolta... 250e/hyppy
6x tandem = NOVA kurssi + 7 tasohyppyä pakettina

--
Lintuperspektiivi

Avatar
#912 • • Sunshine^82 Guest
*nauru*
Zeratul

Posts: 1,170

#913 • • Zeratul Captain miserable

Sunshine^82, 25.9.2007 18:18:

*nauru*


En ees tarttunu tähän sen takii et sama linkki löytyy sivun yläosasta, mut miten ihmeessä voit naisena pitää sitä hauskana kun toisella on niin kovat kuukautiskivut että oksentaa?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#914 • • Sunshine^82 Guest

Zeratul, 25.9.2007 18:32:
---
Sunshine^82, 25.9.2007 18:18:

*nauru*

---

En ees tarttunu tähän sen takii et sama linkki löytyy sivun yläosasta, mut miten ihmeessä voit naisena pitää sitä hauskana kun toisella on niin kovat kuukautiskivut että oksentaa?



ei aina jaksa selata kaikkia läpi, ni kyl väkisin voi tulla sama linkki monta kertaa. toisen mielestä voi olla hauskaa toisesta ei.
Timce

Posts: 5,381

#915 • • Timce

Zeratul

En ees tarttunu tähän sen takii et sama linkki löytyy sivun yläosasta, mut miten ihmeessä voit naisena pitää sitä hauskana kun toisella on niin kovat kuukautiskivut että oksentaa?



Mä en kyllä nähnyt tuota kuukautiskipu jutskaa. Missä kohtaa se mainittiin?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Zeratul

Posts: 1,170

#916 • • Zeratul Captain miserable

Timce, 25.9.2007 18:41:
---
Zeratul

En ees tarttunu tähän sen takii et sama linkki löytyy sivun yläosasta, mut miten ihmeessä voit naisena pitää sitä hauskana kun toisella on niin kovat kuukautiskivut että oksentaa?

---


Mä en kyllä nähnyt tuota kuukautiskipu jutskaa. Missä kohtaa se mainittiin?


Samantien ku toi muija palaa ruutuun se rupee selittää et sillä on kuukauitiskipuja (mensvärk) ja et sillon voi tapahtuu mitä vaan..

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Timce

Posts: 5,381

#917 • • Timce

Zeratul
Samantien ku toi muija palaa ruutuun se rupee selittää et sillä on kuukauitiskipuja (mensvärk) ja et sillon voi tapahtuu mitä vaan..



Jaahas..okei. Vaikka tuo toinen kotimainen onkin tosi ihanan kuuloista, niin en mä sitä tarpeeksi osaa, että olisin tajunnut, että naisella on kovat kuukautiskivut. Enkä usko olevani ainoa.

Kylläpä tuntuu tyhmältä näin jälkeenpäin, kun tuli tuolle hymädettyä. :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

%

Posts: 568

#918 • • %

Timce, 25.9.2007 18:54:
---
Zeratul
Samantien ku toi muija palaa ruutuun se rupee selittää et sillä on kuukauitiskipuja (mensvärk) ja et sillon voi tapahtuu mitä vaan..

---


Jaahas..okei. Vaikka tuo toinen kotimainen onkin tosi ihanan kuuloista, niin en mä sitä tarpeeksi osaa, että olisin tajunnut, että naisella on kovat kuukautiskivut. Enkä usko olevani ainoa.

Kylläpä tuntuu tyhmältä näin jälkeenpäin, kun tuli tuolle hymädettyä. :(


Tyttökortti kuukautiset pelastaa aina ja kaikesta näin se vaan on.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Zeratul

Posts: 1,170

#919 • • Zeratul Captain miserable

Timce, 25.9.2007 18:54:
---
Jaahas..okei. Vaikka tuo toinen kotimainen onkin tosi ihanan kuuloista, niin en mä sitä tarpeeksi osaa, että olisin tajunnut, että naisella on kovat kuukautiskivut. Enkä usko olevani ainoa.

Kylläpä tuntuu tyhmältä näin jälkeenpäin, kun tuli tuolle hymädettyä. :(


No äläs ny, jos oisin ite kattonu ton ilman ääntä oisin saattanu ihan yhtälailla pitää hauskana juttuna. *joo*

%, 25.9.2007 18:57:
---
Tyttökortti kuukautiset pelastaa aina ja kaikesta näin se vaan on.


"Naiset on heikkoja ja tyhmiä."
"Mut Helga, sähän oot nainen?"
"No niin just, käytetään vaan se helppo kortti!"

Imo toi tarina tuli niin nopeesti et se joko oli totta tai sit toi naikkonen on luonnonlahjakkuus valehtelemisessa.

Tietty jos on tommosessa duunissa nii täytyyki osata sanoo jotain nopeesti yllättävässäki tilanteessa.
Jokanen tehkööt omat päätelmänsä.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~