YouTube -appreciation thread

1,823 posts, 92 pages, 1,041,665 views

asdf

Posts: 3,155

#602 • • asdf
Family Guy & Take on me <3



:'D
Fyrisch

Posts: 4,525

#603 • • Edited Fyrisch
The Andy Milonakis Show: Happy Balloons



Toi jäbä rules!


Ja pari Snuffboxii <3





edit: muutama urli lisää.
terraluna

Posts: 1,270

#604 • • Edited terraluna Agentti
En tiedä onko täällä ollut jo mash-upeista puhetta, mut tuubista löytyy täyttä jöötiä mutta myös tosi hyviä: http://www.youtube.com/results?search_query=mash-up Etenkin Natasha Bedingfield vs. Chicane - Bruised Water oli musta mainio!

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

lohikarme

Posts: 1,730

#606 • • lohikarme RitariVittupää

--
Qualis artifex pereo

m1kk3

Posts: 5,560

#608 • • Edited m1kk3 no-life
loistavaa imitaatiota *lmao*


ja "MacGyver theme played with a ruler"
o_O *tirsk* :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Bio

Posts: 4,429

#609 • • Bio The Bullies / Pinky
Yrpä ja Illu *iloinen* (Pulttibois)

nostatus

Posts: 343

#610 • • Edited nostatus
Paras musavideo ikinä:



:D

Laitetaas tähän vielä uskomaton rumpusolo:

&mode=related&search=

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

ANONYM

Posts: 731

#611 • • Edited ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
häävalssin tilalle,esittelen klubbarilaisille toisen vaihtoehdon kun menette joskus sitten naimisiin..*sydän*


TIUKKAA MUUVIA...
NextAce

Posts: 2,505

#614 • • NextAce Alienated

psysex, 23.5.2007 22:28:
häävalssin tilalle,esittelen klubbarilaisille toisen vaihtoehdon kun menette joskus sitten naimisiin..*sydän*



TIUKKAA MUUVIA...



Asiaa. Ei mitään normi paskaa valssia.

--
-Alienation-

-----

Android

Posts: 3,908

#616 • • Android
En tiedä onko jo postattu mutta anyway. Rupeaa jo vatsaan sattuu noiden Ketonen & Myllyrinne-klippejä katsellessa.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#617 • • Hitchhiker

Android, 26.5.2007 17:48:
En tiedä onko jo postattu mutta anyway. Rupeaa jo vatsaan sattuu noiden Ketonen & Myllyrinne-klippejä katsellessa.



Nuo Ketosen & Myllyrinteen sketsit ovat kerrankin parempaa Suomalaista huumoria, ite en oikein välitä muista Suomalaisista sketsisarjoista mutta nuo kyllä potkivat hyvin. Enemminkin olen brittikomiikan ystävä.
Android

Posts: 3,908

#618 • • Edited Android

Hitchhiker, 26.5.2007 18:18:
Nuo Ketosen & Myllyrinteen sketsit ovat kerrankin parempaa Suomalaista huumoria, ite en oikein välitä muista Suomalaisista sketsisarjoista mutta nuo kyllä potkivat hyvin. Enemminkin olen brittikomiikan ystävä.



Täysin samaa mieltä. Nuo ovat ensimmäiset suomalaissketsit jotka ovat saaneet mua nauramaan. Brittipuolelta The Fast Show on ollut oma lemppari oikeastaan siitä lähtien kun ensimmäisen jakson näin.
evvk

Posts: 1,918

#619 • • evvk

Hitchhiker, 26.5.2007 18:18:
---
Android, 26.5.2007 17:48:
En tiedä onko jo postattu mutta anyway. Rupeaa jo vatsaan sattuu noiden Ketonen & Myllyrinne-klippejä katsellessa.



---

Nuo Ketosen & Myllyrinteen sketsit ovat kerrankin parempaa Suomalaista huumoria, ite en oikein välitä muista Suomalaisista sketsisarjoista mutta nuo kyllä potkivat hyvin. Enemminkin olen brittikomiikan ystävä.



Joo tää on ihan paras
&mode=related&search=
Android

Posts: 3,908

#620 • • Android

Mark Hamilton, 26.5.2007 18:52:
---
Hitchhiker, 26.5.2007 18:18:
---
Android, 26.5.2007 17:48:
En tiedä onko jo postattu mutta anyway. Rupeaa jo vatsaan sattuu noiden Ketonen & Myllyrinne-klippejä katsellessa.



---

Nuo Ketosen & Myllyrinteen sketsit ovat kerrankin parempaa Suomalaista huumoria, ite en oikein välitä muista Suomalaisista sketsisarjoista mutta nuo kyllä potkivat hyvin. Enemminkin olen brittikomiikan ystävä.

---


Joo tää on ihan paras
&mode=related&search=



Joo ja nämä saa kyllä tipahtamaan ihan totaalisesti;

http://youtube.com/watch?v=i4dBj6Jw5vg

http://youtube.com/watch?v=gjVy8yCYhxU