YouTube -appreciation thread

1,823 posts, 92 pages, 1,040,310 views

rno

Posts: 11

#561 • • rno MUHERAATTORI
Will Ferrell kicks my ass!

Kaizu

Posts: 194

#563 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu

Jutu, 9.5.2007 22:29:



Apocalyptican versio Seemann biisistä feat. Nina Hagen *sydän*



Söderskär *sydän*

--
PaartiPaarti

Fyrisch

Posts: 4,525

#565 • • Fyrisch
Noobs just cant handle it!

_-JackaL-_

Posts: 281

#566 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
Jaaha - näitä Suomen klubiskeneen ja heti

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jusuplussa

Posts: 1,292

#567 • • Jusuplussa UG-///
kuusnepa fiilistelyä:

ezzy

Posts: 8,060

#570 • • ezzy Droid-pappa

_-JackaL-_, 12.5.2007 13:59:
Jaaha - näitä Suomen klubiskeneen ja heti




Haluut tehdä suomen klubiskenestä Seduloiden kaltaisia juottoloita lorttoineen? Kyllä mäkin tisseistä ja perseistä pidän, mut jotain rajaa...
Fyrisch

Posts: 4,525

#571 • • Fyrisch
Doll Face:



Siistein animaatio pitkään aikaan!
_-JackaL-_

Posts: 281

#572 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija

ezzy, 14.5.2007 21:30:
_-JackaL-_, 12.5.2007 13:59:


---
Haluut tehdä suomen klubiskenestä Seduloiden kaltaisia juottoloita lorttoineen? Kyllä mäkin tisseistä ja perseistä pidän, mut jotain rajaa...



No aina ei voi voittaa.... Toinen pitää tyttärestä, toinen äidistä, kolmas taas hesburgerin madallus sarjoista*vink*

Ei Sedulla ja viinalla tarvii olla noiden kanssa mitn tekemistä *pepsodent* mutta kyllä sitä jotakin juotavaa olis hyvä olla jos tuollaisessa seurassa pääsee polkkaamaan koko illan.

Makunsa kullakin.

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

siveys

Posts: 2,492

#573 • • siveys lovely
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135227110203

Kaunista - Täällä kotosuomesssa opettaja nostanut kunnianloukkaussyytteen 15-vuotiasta kundia kohtaan joka oli laittanut opettajansa julkisessa tilaisuudessa esittämän laulun YouTubeen otsikolla "Karaoke of mental hospital" :D

En tiedä kuuluuko tämä tänne appreciation threadiin sen perinteiden mukaisesti kun ei ole enää videota mihin linkata, mutta itseäni tämä ainakin viihdytti suunnattomasti :D
sapeli

Posts: 11,768

#574 • • sapeli jokukukamikä?

mikke, 4.5.2007 01:47:
ja kertakaikkiaan loistava ja hauska (muutamaa osiota lukuunottamatta) kokoelma pieleen menneitä "stuntteja" *hih*




en muista koska oon viimeks nauranu puoltoist minuuttia näin hervottomasti, voi LOL




Tämmöset vahingonilojutut on kyl siitä jänniä et nää jakaa porukan aika tasaan kahtia - toisten mielestä hulvattomia, toisten mielestä täysin mauttomia. Ilmeisesti keski-euroopassa näistä tykätään.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Timce

Posts: 5,381

#575 • • Timce

sapeli
Tämmöset vahingonilojutut on kyl siitä jänniä et nää jakaa porukan aika tasaan kahtia - toisten mielestä hulvattomia, toisten mielestä täysin mauttomia. Ilmeisesti keski-euroopassa näistä tykätään.



Nii just. Väärin naurettu. *poks*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Funktion

Posts: 1,720

#577 • • Funktion over 9000

sapeli, 15.5.2007 13:58:
---
mikke, 4.5.2007 01:47:
ja kertakaikkiaan loistava ja hauska (muutamaa osiota lukuunottamatta) kokoelma pieleen menneitä "stuntteja" *hih*




en muista koska oon viimeks nauranu puoltoist minuuttia näin hervottomasti, voi LOL



---


Tämmöset vahingonilojutut on kyl siitä jänniä et nää jakaa porukan aika tasaan kahtia - toisten mielestä hulvattomia, toisten mielestä täysin mauttomia. Ilmeisesti keski-euroopassa näistä tykätään.



No et voi väittää ettei toi jälkimmäinen ois ollu aivan järkyttävän hauska *nauru*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

sapeli

Posts: 11,768

#578 • • sapeli jokukukamikä?

Funktion, 15.5.2007 14:30:
No et voi väittää ettei toi jälkimmäinen ois ollu aivan järkyttävän hauska *nauru*



Itse asiassa kävi kyrpimään 'jekutettujen' ihmisten puolesta, oli kyllä hymyily kaukana. Meikä ainakin ensin kuvittelee kuinka inhottavaa olisi jos noin kävisi itselle - ensin säikähtää, sitten meinaa hukkua, joka tapauksessa kastuu vaatteet ja kengät ja kaikki läpimäriksi (ja vieläpä kaukana kotoa), ja sitten vielä päätyy telkkaan ja/tai youtubeen naurun kohteeksi.

Ei huvita.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Funktion

Posts: 1,720

#579 • • Funktion over 9000

sapeli

Itse asiassa kävi kyrpimään 'jekutettujen' ihmisten puolesta, oli kyllä hymyily kaukana. Meikä ainakin ensin kuvittelee kuinka inhottavaa olisi jos noin kävisi itselle - ensin säikähtää, sitten meinaa hukkua, joka tapauksessa kastuu vaatteet ja kengät ja kaikki läpimäriksi (ja vieläpä kaukana kotoa), ja sitten vielä päätyy telkkaan ja/tai youtubeen naurun kohteeksi.

Ei huvita.



Ok... *hymy*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

m1kk3

Posts: 5,560

#580 • • m1kk3 no-life

sapeli, 15.5.2007 14:33:
---
Funktion, 15.5.2007 14:30:
-nips-


joo, paitti että toi on mitä todennäköisimmin lavastettu piilokamerajutuksi, en usko että kukaan olis niin rohkea että tekis ihmisille tolleen ihan randomina :) Vois tulla aika kalliiks ohjelmantekijälle.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti