äidille kännykkä, runokirja ja kuramatto (meidän karvatassut aina kantaa siellä kuraa sisään)
kummitytölle kalenteri ja kaulakoru, kummipojalle jalkapallokirja
veljelle ja vaimolleen: kauniissa rasiassa jouluista konjakkikahvia ja omena-calvados-hyytelöä ja konjakkisinappia jne, veljen pojalle mikki-piirrettyjä
puolison isälle ja vaimolleen pullo-puzzle ja siihen hyvä punaviini, juustolautanen ja juustoveitsi, puolison pienelle velipuolelle puinen junarata (ja tällä ratkaistiin tulevaisuuden lahjapulmat kun voidaan ostaa siihen laajennusosia )
puolison siskolle: toivoi puurokattilaa, joten sai kattilan jossa oli erikoisempia puuroaineksia vanhanaikaisissa paperipusseissa ja puukauha
puolisolle ostin retkeilykamaa lumikenkäilyyn: lumisuojat jalkoihin, fleece, lämpösukkia, lämmin hattu, kirkas avaimenperävalo (koska lamppuja ei tuolla miehellä ole koskaan liikaa), sellainen sytytysjutska mikä toimii märässäkin ja mitähän muuta.. saatoin vähän hullaantua retkeilyliikkeessä .. ai niin kalahullu-paita sekä lämpösaappaat ettei varpaat palele kun mä olen nukahtanut illalla sohvalle ja se vie mun puolesta koiria ulos
koirille: toisella köysilelu ja toiselle pehmokissa revittäväksi ja metrinen puruluu
itselle ostin muutama cd:n ja dvd:n