Aattona baariin?!?!

68 posts, 4 pages, 24,457 views

CM

Posts: 1,507

#42 • • CM

D, 25.12.2006 13:48:
---
Mitä muutakaan sitä silloin tekis ?



Lukis raamattua ja laulas jeesuslauluja ja kaikki ois nii ihquplur
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#44 • • WiljamiDzay Nyypiö

UnityF, 25.12.2006 13:06:
---
T3k, 24.12.2006 21:30:
Ei jouluna baariin mennä *igor*

---


ei niin *igor*
muutenkaa mä en oo koskaan tajunnu joulu & alkoholi *eiei*



Samaa mieltä oon.. Eli pämppäillä voi joku toinen päivä, jouluna selvin päin & himassa *joo*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

tomii

Posts: 3,594

#45 • • tomii kallion herttua
Tänään (joulupäivänä) vois kyllä ehkä lähteäkin tuulettelemaan! :D Pitää nyt tosin katella...

--
reivaan kunnes kuolen

Ozie

Posts: 1,389

#46 • • Ozie
Kävin tuos lauantain vähä alottelemas tuota joulunviettoa ja että ku oli hiljasta helsingissä. Studio pistettiin kiinni joskus 0200, kunkus oli kuulemma 10 ihmistä jne... no onnelas oli sit loppupeleis sentään jotain kymmeniä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#47 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Mar6, 24.12.2006 23:15:
Ei kaikki usko jeesukseen eikä edes vietä erikoisesti joulua joten pakkoko sitä on virsiä laulaa ja raamattua lukea tai katsoa telkkarista joulukalenteria...



Mut tartteeko uskoa? en mäkään usko mihinkään ns. valtauskontomme opetuksiin, mut jouluna on silti kiva ihan vaan rauhottua :) vuodes kun on ne 364 päivää jotka kerkee rellestään kumminkin.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hupsu

Posts: 1,005

#48 • • Hupsu

Ozie, 25.12.2006 16:26:
Kävin tuos lauantain vähä alottelemas tuota joulunviettoa ja että ku oli hiljasta helsingissä. Studio pistettiin kiinni joskus 0200, kunkus oli kuulemma 10 ihmistä jne... no onnelas oli sit loppupeleis sentään jotain kymmeniä.



Perjantaina taas tuntu olevan aikamoinen hulina ympäri Helsinkiä. Varmaan ihmiset on ajatellu fiksusti, että jouluaattona ei oo oikeen mukava olla karseessa darrassa.

--
Päivän mietelause?

placiq

Posts: 1,260

#49 • • placiq Jorkki
tänään tarvii varmaan lähtee sulatteleen kinkkuja johonkin kuppilaan :D
Claquesous

Posts: 3,206

#50 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Miksei, nyt ei kuitenkaan pysty, koska tili on miinuksil.

--
32. of December

kovas

Posts: 1,522

#51 • • kovas Kristo

Ozie, 25.12.2006 16:26:
Kävin tuos lauantain vähä alottelemas tuota joulunviettoa ja että ku oli hiljasta helsingissä. Studio pistettiin kiinni joskus 0200, kunkus oli kuulemma 10 ihmistä jne... no onnelas oli sit loppupeleis sentään jotain kymmeniä.


rosikses oli taas lauantaina aika jees meininki :)
Andy Braun

Posts: 646

#52 • • Andy Braun housebase
olikohan vuonna 99, kun hki/vantaa oli jouluaattona ne pileet siellä jossain hotellissa... ei voi muistaa, känni oli kova *hih*
mutta oli kuitenkin ikimuistoinen jouluaatto ja taatusti erilainen. :)
Timce

Posts: 5,381

#53 • • Timce

CM, 25.12.2006 14:06:
---
D, 25.12.2006 13:48:
---
Mitä muutakaan sitä silloin tekis ?

---


Lukis raamattua ja laulas jeesuslauluja ja kaikki ois nii ihquplur



Joo, tai hengais porukoitten kans, joita ei oo nähny vähää aikaan ja rauhoittuis viettämään aikaa perheen parissa. RTOMLFHA! :DD
Kuka nyt joulua viettää Jeesuksen syntymäjuhljana?! Täh!?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

-P

Posts: 4,972

#54 • • -P

Andy Braun, 25.12.2006 17:32:
olikohan vuonna 99, kun hki/vantaa oli jouluaattona ne pileet siellä jossain hotellissa... ei voi muistaa, känni oli kova *hih*
mutta oli kuitenkin ikimuistoinen jouluaatto ja taatusti erilainen. :)



malmilla <3 oli kylla kasittamattonin meno ikina . kiitti vaan sille joka poltti meidan huoneesta lakanat. et saa ikina anteeks - - vielakaan

.yana

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Worin

Posts: 526

#55 • • Worin

Ana-5000, 25.12.2006 05:54:
---
Tuikkari, 24.12.2006 23:23:
---
Mar6, 24.12.2006 23:15:
Kuka menee kuka ei, viime jouluna tuli oltua ihan bileissä mut nyt ei oo mitään kiinnostavaa kun jouluaatto on sunnuntai. Ei kaikki usko jeesukseen eikä edes vietä erikoisesti joulua joten pakkoko sitä on virsiä laulaa ja raamattua lukea tai katsoa telkkarista joulukalenteria, sitäpaitsi päivällä voi käydä syömässä kinkut ja lähteä jonnekin, onhan frendejäkin kiva nähdä.

---


Jep siskon äijä soittaa urkuja kirkossa lisätöinä, en tiedä miten uskovainen on, mut vaikka monta kertaa pyydettiin niin ei kirkkoon jaksa mennä kuuntelee aikuisten satuja. Vastikään olin mummon hautajaisissa ja kannoin arkkua. Mun mielestä koko tunnelman pilas se jeesustelu joka siinä jossain vaiheessa alko, siinä vaiheessa itse henkilö (mummo) menetti merkityksensä ja loppu oli aikuisten satuja. Seuraavaksi tuli sitten jatkot seurakuntatalolla ja parempi ettei niistä sanota mitään.

Joka kerta kun on pakko mennä kirkkoon tuntuu aina vaan uskomattomalta, että jengi uskoo niin aikuisten oikeesti ihme satuolentoihin.

---


http://www.pro-seremoniat.fi/ Kerro läheisillesi, jos haluta omaa vakaumustasi kunnioittavat häät, hautajaiset, etc..

edit: Ja olethan jo siirtynyt sanoista tekoihin? http://www.eroakirkosta.fi



Kattelen ton sivun jonka laitoit, mut kirkosta eroon vasta kun mun toinen mummo ottaa kylmää, eli muutaman vuoden sisällä.
¡ Previous post a couple of years ago !
ValaX

Posts: 3,891

#56 • • ValaX
Mä pidän ainakin jumalan mielessä ja housut jalassa sekä luen raamattua aattona*nauru*
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#57 • • kuilu ja kummitus
Aber naturlich.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Takyon

Posts: 2,945

#58 • • Takyon Möwkö
Kyl mä ainaki oon valmis lähtemään baariin aattona o/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Claquesous

Posts: 3,206

#60 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Replying to Aattona baariin?!?!:

Claquesous, 25.12.2006 16:54:
Miksei, nyt ei kuitenkaan pysty, koska tili on miinuksil.



Katohan vittu, kolme vuotta sitte, oli meno yhtä peräsuolesta. Tänä vuonna(kaan) olla menos minnekään baariin. Jään himaan vetää kiljujani.

--
32. of December