Matti Laamanen - Joulumix 2006

8 posts, 1 page, 2,886 views

CM

Posts: 1,507

#1 • • Edited CM
Hyvää joulua klubbarin väelle miksauksen muodossa! Sisältää muutaman laukan sekä raitoja diipimmästä menevämpään ja uudemmasta vanhempaan, iloista, haikeaa, kaunista, synkkää techhousepainoitteista musiikkia mm. artisteilta Oliver Koletzki, David Alvarado, Jussi Pekka, DJinxx, Tommy Boy, Terry Lee Brown Jr. jnejne :)

Setti on soitettu teknareilla ja Rane Serato Scratchilla, tehty pääosin etukäteen hirveemmin miettimättä, siks muutaman vaihdon timing ei välttis paras mahd..

Tracklistiä voi kysellä vaikka privana

:)
deep, house, tekno


edit: otsikko muiden tapaiseksi

tracklist:


lisätiedot - kuuntele
gerry

Posts: 979

#2 • • Edited gerry
Laukkavaihdot ovat nykyään muodia;)

Mixi toimii erinomaisesti, hyvät biisivalinnat ja draivi pysy yllä koko miksauksen ajan. Mitä nyt porukoil loikoilin ammes ja luukutin tuota taustal ni tunti meni todella nopeasti:D


eDit: Muutaman päivän sitä kuunellut ja pakko kyl viel mainita et on kyl todella puhuttelevia viisuja joita jää kuuntelema ihan kuten klassista musiikkia. Harva mikstape vie hetken kuuntelun jälkeen noin vahvasti mitä ihmeellisimppiin mielikuvitusmaailmoihin:)

--
by B.C.S

Nikke

Posts: 881

#3 • • Nikke Robodisco / Techmu
Kuulostellaan :)

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Nikke

Posts: 881

#4 • • Nikke Robodisco / Techmu
Nonii!!

Ei ehkä avautunu kaikki biisit ihan ekalla kerralla mut kylhä tää toimii sit kuitenki lopulta hyvin. En nyt kauheesti osaa sanoa muutakun et nättejä biisejä + pari todella rokkaavaa (Extrawelt ja sitte lopussa muutamat tuntemattomat)

Aika paljon tutun kuulosia biisejä mut en kyl tunnistanu montaakaan. Pitää siis kysellä sitä biisilistaa ;) ja ihan kivastihan ne vaihtu myös. Pienet sivuosumat ei haittaa ketään.

Ceedeelle meni poltettuna ja soittoon jäi *iloinen*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

burdock

Posts: 62

#5 • • burdock X-Rust
no jo on laukkapoliisia taas liikkeellä ;) minä en huomannut mitään ohilyöntiä vaihdoissa... tosin toi pyöri tossa taustalla kun duunia teen. sen sijaan pientä kiirettä olin havaitsevinani joissakin vaihdoissa. tälläseen musaan sopii ehkä pidemmät huomaamattomat vaihdot (imho). kokonaisuuteen oli lipsahtanut muutama liiankin räväkkä ralli, jotka olisin itse jättänyt pois. parhaat biisit varmaankin eka ja vika.

btw. huvittaa noi kipaleet jossa hoetaan this is true house music ja kuitenkin true house music on ehkä hieman eri soundia ;)
CM

Posts: 1,507

#6 • • CM
Kiitti paljon palautteesta :)

Joo toi "true house music" sample on aika perus espanjameininkiä ;) Ne tuppaa survomaan korneja spiikkejä joka väliin. Harmi ettei tosta oo dubbia löytyny, mut itelle kyl toimii tollasenaankin :)

Uutta miksiä heti kun taas kerkeää
monoxide

Posts: 193

#7 • • monoxide Lipton Cocton
Tässä oli mun mielestä sitä jotain. Kyseinen mixi on soinut koko tämän päivää ahkerasti ja tulee varmaan soimaan vielä pitkään.

Itse en ainakaan huomannu mitään ihmeellisimpiä kämmejä tai laukkoja vaihdoissa ja biisit sekä biisi valinnat toimii omasta mielestä hyvin, tässä oli omasta mielestä vähän sellaista Âmemaista menoa. Tämä on juuri sellaista mukavaa sohva fiilistely musaa mutta joka sopii vähän tilanteeseen kuin tilanteeseen paikaan kuin paikkaan.

Arvosan: melkein täysi 10.
Jatka samaan malliin!!!

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Avatar
#8 • • emppu Guest
työpaikal ollu tehosoitos <3 loppu varsinki iskee kovasti!