Hyvää joulua Klubitus!

197 posts, 10 pages, 66,852 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1 • • Aziz Combat Fighter
Kollektiiviset joulumielen toivotukset kaikille isin pikku läskipäille *sydän*

Oma joulu menee töissä, mut silti, pitäkää kivaa elkääkä oksentako pipariglögejänne kuusen juurelle.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kuin myös sinne ja kaikille muillekkin vaikken tykkääkkään tästä pyhästä ollenkaan *hihu*

Ps: Paitsi vaan sen takia että istun nyt tyhjässä talossa töissä tekemässä "en yhtään mitään" 12h tripla liksalla =D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ratsastuskoulu

Posts: 604

#3 • • ratsastuskoulu
Poliittisesti korrekti ilmaisu: Hyviä Pyhiä!

Minkäslaisia joulumenuja ihmisiltä löytyy??

Meillä on aikalailla perusjutut, eli kinkku, laatikot, sillit, muut kalat, punkut ja juustot.

Jälkkärinä toimii Suklaamousse-Cheesecake -combokakku :)
siveys

Posts: 2,492

#4 • • siveys lovely
hyvää kaupallista joulua kaikille pukeille, tontuille ja poroille!
Syntse

Posts: 1,652

#5 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Hyviä jouluja...

Menyyssä Kinkku, porkkana-, peruna- ja maksalaatikko, perunaa, hedelmäsalaattia, feta-juustoa, leipäjuustoa, kermajuustoa, tavallista salaattia, kalaa (kylmäsavulohta ja graavia), riisipuuroa, itsetehtyjä pipareita ja torttuja.
ipe

Posts: 1,845

#6 • • Edited ipe X-Rust / Holvi

miikka, 24.12.2006 08:42:
Meillä on aikalailla perusjutut, eli kinkku, laatikot, sillit, muut kalat, punkut ja juustot.



Jep, perus_meininki eli noilla mennään. Lisättäköön tuohon ohelle kuitenkin vielä yks herkku eli siianmäti smetanalla ja sipulilla höystettynä. Ja pullakahvit ruuan päälle! <3

Tämä heppu lähtee nyt joulunviettoon Raumalle. Hyvää joulua kaikille!

Erityisterveiset lähtee Budapestiin! *pus*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

ratsastuskoulu

Posts: 604

#7 • • ratsastuskoulu

ipe, 24.12.2006 08:58:
---
miikka, 24.12.2006 08:42:
Meillä on aikalailla perusjutut, eli kinkku, laatikot, sillit, muut kalat, punkut ja juustot.

---


Jep, perus_meininki eli noilla mennään. Lisättäköön tuohon ohelle kuitenkin vielä yks herkku eli siianmäti smetanalla ja sipulilla höystettynä. Ja pullakahvit ruuan päälle! <3



Jeps, mäti, smetana ja sipuli löytyy täältäkin. Se on kyllä aivan loistavaa :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8 • • Aziz Combat Fighter
Ui jestas, siianmäti, smetana ja sipuli paahtoleivällä on mun ihan ykkösherkku.

Yks parhaista parisuhdemuistoista liittyy siihen, ku tulin pitkän työpäivän jälkeen kotiin, ni senaikanen misu oli laittanu kylpyvedet valumaan, sain kokoäijähieronnan ja kylvyn ja kylvyn jälkeen se oli laittanu mulle tota ^__^

Olin hehkutellu tota parhaana asiana joulussa ni toi oli muistanu sen ja soittanu äiskälle ja kysyny et miten se tehdään :)

Osaa ne naiset joskus olla ihaniakin *vink*
Marjo

Posts: 1,796

#9 • • Marjo pupuTupuna
Hyvää joulua tutuille ja tuntemattomille! *hihu*
Niño

Posts: 167

#11 • • Niño Club 96° resident
Erittäin hyvää joulua kaikille!
Avatar
#12 • • Kirsikka Guest
Hyvää joulua kaikille!

Meidän joulumenu paljastuu vasta tänään päivällä, kun mennään miehen vanhemmille joulua viettämään, mutta ainakin edellisvuosina on ollut ihan perinteinen, kinkkua, laatikoita, kaloja, rosollia... Itse tein piparijäädykkeen, toivon kovasti, että se onnistui :)
Sankari

Posts: 617

#13 • • Sankari
Hyvää joulua kaikille!
Sirppu

Posts: 685

#14 • • Sirppu
rauhallista joulua vaan. Noo just söin uuniriisipuuron ja mulle tuli manteli..sain toivoa*piis*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#15 • • Tiikerriii Tj
menyyyy...peuran paisti,poroa ja kalkkunaa..lanttu sekä porkkanalaatikot ja lisukkeet *slurps*

--
RÄYH!!!!

OverDose

Posts: 1,714

#16 • • OverDose Team Emmätajuu
Rauhallista joulua kaikille *hali*
Olkaa ihmiseks ja syökää itsenne ähkyyn *hihu*

--
Once Upon a Time...

Avatar
#17 • • ALIEN Guest


Rauhallista joulua everyone <3
Euphoria

Posts: 542

#18 • • Euphoria 4 everyone

Kirvesmurhaaja, 24.12.2006 09:20:

siianmäti, smetana ja sipuli paahtoleivällä on mun ihan ykkösherkku.



Kiitos ideasta. Tätähän täytyy koklaa*kuolaa*
Avatar
#19 • • Norb Guest
Samoin! Yritän olla oksentamatta suklaa övereissäni. *Kolme joulua laatannu suklaata* *tirsk*
py555

Posts: 121

#20 • • py555
Hyvää joulua vaan kaikille *hymy*