STREET PARADE 2007 ZÜRICH / SWITZERLAND

30 posts, 2 pages, 6,042 views

Twist

#21 • • Twist Team Kemuttajat

sts, 6.1.2007 19:25:
---
Twist, 6.1.2007 19:09:
Eiks se ollu niin et sveitsil ei oo armejiaa vai oonko nyt ihan hakuteillä?

---

Sveitsil on ihan armeja, tosin asevelvollisuus suoritetaan vähän eri tavalla tosin kuin suomessa. Lisäksi jokainen asevelvollinen säilyttää omaa rynnäkkökivääriään kotonaan. Pienenä oli hauskaa olla vanhempien vaatekaapissa räpläämässä faijan rynkkyä.

http://www.vbs-ddps.ch/internet/vbs/en/home.html

Mistä muuten tulisi sanonta: Sveitsin armeejan linkkuveitsi ;)

Oletkos Sveitsin kansalainen ?? Kun kaveri on Sveitsin kansalainen ja hänen ei tarvinut käydä armejiaa .. Muistelisin viellä , että se homma meni niin, että häntä ei edes otettu sinne koska asui Suomessa.
sts

#22 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Twist, 6.1.2007 19:28:
Oletkos Sveitsin kansalainen ?? Kun kaveri on Sveitsin kansalainen ja hänen ei tarvinut käydä armejiaa .. Muistelisin viellä , että se homma meni niin, että häntä ei edes otettu sinne koska asui Suomessa.

Sama asia.

SA-INT ei ottanut minua suomeen ja DDPS ei ottanut minua sveitsiin, joten vapautus tippui.

Kummankin maan passit omaan (olen kaksoiskansalainen)
Twist

#23 • • Twist Team Kemuttajat

sts, 6.1.2007 19:30:
---
Twist, 6.1.2007 19:28:

---

Sama asia.

SA-INT ei ottanut minua suomeen ja DDPS ei ottanut minua sveitsiin, joten vapautus tippui.

Kummankin maan passit omaan (olen kaksoiskansalainen)

Joo , nyt ku alkaa muistelee niin kaverikin tais omistaa kaksoiskansalaisuuden .. Nykysinhän noita kaksoiskansalaisuuksia ei taideta myöntää enään Suomessa?

Menee kyl niin offtopiciks*hihu*
sts

#24 • • sts Sama pyynti aitta!

Twist, 6.1.2007 19:32:
Joo , nyt ku alkaa muistelee niin kaverikin tais omistaa kaksoiskansalaisuuden .. Nykysinhän noita kaksoiskansalaisuuksia ei taideta myöntää enään Suomessa?

Menee kyl niin offtopiciks*hihu*

Juu ei, mutta se on periytyvä, eli lapseni saavat sen jos sen niille anon ja vaimo jos meen joskus naimisiin.
Twist

#25 • • Twist Team Kemuttajat
Pakko viel jatkaa aiheesta .. Toinen mielenkiintonen tapaus on se kun ystäväni joka omistaa Suomen- että Ranskankansalaisuuden joutui kuitenkin käymään suomessa armejia.. Onkohan tässä maakohtasija eroja?
Miksan

#26 • • Miksan

Twist, 6.1.2007 19:41:
Pakko viel jatkaa aiheesta .. Toinen mielenkiintonen tapaus on se kun ystäväni joka omistaa Suomen- että Ranskankansalaisuuden joutui kuitenkin käymään suomessa armejia.. Onkohan tässä maakohtasija eroja?

On ilmeisesti, ite omaan englannin ja suomen kanslaisuuden ja suoritan parhaillaan varusmiespalvelusta. Oisin kyllä voinu kieltäytyä mut samalla ois menny suomen kansalaisuus
sts

#27 • • sts Sama pyynti aitta!

Miksan, 6.1.2007 19:42:
-clips-

Mulla oli 20v saakka ehdonalainen suomenkansalaisuus. 20v jälkeen pamahti postiluukusta paperi joka todisti mun suomen kansalaisuuden, saman vuoden kutsunnoissa lätkäsivät vapautuksen.

(ehdot: armeeja käyty tai 20v täytetty.)
Miksan

#28 • • Miksan

sts, 6.1.2007 20:09:
Mulla oli 20v saakka ehdonalainen suomenkansalaisuus. 20v jälkeen pamahti postiluukusta paperi joka todisti mun suomen kansalaisuuden, saman vuoden kutsunnoissa lätkäsivät vapautuksen.

Mulla on kyllä ollu ihan täys kansalaisuus syntymästä asti kumpaanki valtioon.
sts

#29 • • sts Sama pyynti aitta!

Miksan, 6.1.2007 20:12:
---
sts, 6.1.2007 20:09:

---

Mulla on kyllä ollu ihan täys kansalaisuus syntymästä asti kumpaanki valtioon.

siinä syy :)
Hyzenthlay

#30 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tietäiskös joku jonkun edullisen & hyvän paikan majoittua täällä? :) (ajankohta kyl eri kuin täl street paradella)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D