A`RoN - You don't know ***"Russian DNB"***

5 posts, 1 page, 2,044 views

Wezpa

Posts: 86

#2 • • Edited Wezpa
Alko hyvin(ekat 10sec) mut muuten mun mielestä ihan täyttä sontaa... mut sii täähän on vaan mun mielipide
A`ron

Posts: 15

#3 • • A`ron
se ei ollut valmis, Kuuntele nyt, nyt se on täysin valmis
Gnizhak

Posts: 701

#4 • • Gnizhak iku

A`ron, 20.12.2006 01:45:
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=246407&type=hi

Komenttejä kiitos... :D


Soundeiltaan tää on kyllä just sitä mitä odotan kategorian "Russian DNB"-alta eli melko geneeristä fruityloops-padi-rähinädnb:tä, mut mitä vittua oikeesti, miksei se biitti mee neljään saakka.. tahtilaji on tyyliin "ohi" tai 3/3,666666666...
siis ihan kun ois kokoajan kiire kun ei viedä sitä tahtia loppuun saakka..
Koettas droppaa tän tanssilattialle ja kattos kui monella menis jalat solmuun ennenkun luovuttaisivat..

***/***** yrityksestä
*/***** toteutuksesta
"Junkkaa rytmitajuttomille"

--
Don't Just Stand There

nomic

Posts: 4,120

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Noi acapellat ei mene välillä samasta sävelistä kuin itse melodia.
Komppi tuntuu vain loopilta, joka on pitchattu huonosti ts. hajottaa groovin.
Lisää automaatioita, fillejä ja yleensäkin se punainen lanka selkeemmäksi vielä.
Onkos biisi muuten tehty flstudiolla? Jotenkin tuntuu siltä. Melodia ei jaksa kantaa itseään näin pitkään, kuin mitä se tässä soi. Alkaa kyllästyttämään. Joku kunnon basso taustalle rähisee, saisi biisi jo eloa.

Tarkoitus ei ole dissata, mutta huomautin niistä asioista vaan, jotka tuli mieleen tässä biisiä kuunnellessa, toivottavasti otat kritiikin vastaan hyvin. :) *piis*

Jotain positiivista: Biisi ei ollut mikään kymmenisen minuuttia pitkä, sillä näillä eväillä se ei pärjäisi, ellei sitten pistä rungon täysin uusiksi. Rumpulooppi on melkoisen kiva, vaikka on vähän kulunut, eikä mene täysin biittiin muiden soittimien kanssa. + Biisistä löytyy automaatioita. :)