Toi kaveri se jaksaa vaan yllättää :)
42 posts, 3 pages, 16,403 views
maraman, 19.12.2006 19:59:
Onko olemassa ilmasta ohjelmaa jolla vois aloittaa musan miksaamisen???
junge-mann, 6.1.2008 00:31:
kuunelkaas paskan jauhajat,,,talla on saksasta naapurini ,,tiestön kansakin olen yhteydessä dj tarkanin kautta ,,,olen ittekin lähettäny biiseja tiestölle,,,ja tunnen vielä paul van dykin saksasta,,,en vaan ymmärrä, miksi teitä vituttaa kun kirjoitan jonkun kommentin tänne,,,ooteko niin paskoja ihmisii oikeesti...?
kuunelkaas paskan jauhajat,,,talla on saksasta naapurini ,,tiestön kansakin olen yhteydessä dj tarkanin kautta ,,,olen ittekin lähettäny biiseja tiestölle,,,ja tunnen vielä paul van dykin saksasta,,,en vaan ymmärrä, miksi teitä vituttaa kun kirjoitan jonkun kommentin tänne,,,ooteko niin paskoja ihmisii oikeesti...?
yoni k, 11.1.2008 11:52:
Olen ostamassa Asus eee pc:n, jossa on ubuntu tai kubuntu linux -käyttis. Onko linuxiin mitään päteviä musantekoohjelmia ?
Loopy, 11.1.2008 11:58:
---
yoni k, 11.1.2008 11:52:
Olen ostamassa Asus eee pc:n, jossa on ubuntu tai kubuntu linux -käyttis. Onko linuxiin mitään päteviä musantekoohjelmia ?
---
Energy XT2
Rosegarden
EnergyXT:hen on ostettu Abletonin elastic audio, joten se saattaa olla aloittelijalle näppärä softa. Hintaa koko softalla on naurettavan vähän - 49 euroa. Rosegarden on freeware.