Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,328,770 views

Nee-Chee

Posts: 244

#1341 • • Nee-Chee
Pirates of the Caribbean At World's End. *känni*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Dani Cior

Posts: 23

#1342 • • Edited Dani Cior intellectual screwball jester, elite class
Taisin katsoa thank you for smokingin viimeksi, ainakin kunnolla keskittyen. Ihan hyvää jenkkihuttua; fiksua dialogia ja kaikkee. Leffassa viimeks Inland Empire, Apocalypto, 300 ja Scanner Darkly pidin kyl jokaisesta kovasti. Inland Empire oli aika sanattomaksi saattavaa Lyncheilyä, hieman pitkä mut toimi silti omalla dreamworld tasollaan. Apocalypto oli hetkittäin aika toimintahuttua mut kokonaisuutena upean supernegatiivinen gibsonilaismadmaxmainen visio äijän muidenkin leffojen hengessä. 300 on loistavaa komediaa elämää suuremmista äijistä, kuten edellinenkin leffa, ja elämää suuremmasta antiikkisesta kaupunkivaltiosta. Scanner Darkly oli näistä paras: kaunis, melankolinen, hyvin näytelty, Dickmaisen happohoureista. Loistavaa jälkeä Linklaterilta. Hienon näköistä se roto* jotain tekniikka.

--
Nescis mi fili quantilla prudentum mundus regatur

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1343 • • Lost-Soul los pallos
Viikonloppu on mennyt aika hyvin leffojen parissa

Ghost Rider - Sitä perus Marvel huttuu.. Melkein nukahdin parikertaa leffan aikana 4/10

The Illusionist - Itse tykkäsin kovast. Hyvin tehty ja Edward Norton on vaan loistava näyttelijä 9+ /10

FC Venus - Kotimainen leffa, joka sai nauramaan kohtalaisen useasti. 6/10

Heat - Kuuluu sarjaan 90-luvun parhaat. 10/10

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Nee-Chee

Posts: 244

#1344 • • Nee-Chee
The Cell

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

ezzy

Posts: 8,060

#1345 • • ezzy Droid-pappa

akir0, 17.6.2007 20:54:
Epic Movie.

Oon aina jotenki tykänny Scary Movie -sarjan leffoista, mutta tää oli kyl iha uskomattoman paska. Vaikee ymmärtää, että onko ne oikeasti luullu noitten juttujen naurattavan.



En tajua miks jengi ei pysty nauraan näille. Mä olin koko leffan kaksinkerroin ja kiemurtelin naurusta. Lopussa alko olemaan vähän jo toistoa ts. kävi vanhaksi.
akir0

Posts: 2,554

#1346 • • akir0 idleRPG champion 2009

ezzy, 19.6.2007 09:06:
---
akir0, 17.6.2007 20:54:
Epic Movie.

Oon aina jotenki tykänny Scary Movie -sarjan leffoista, mutta tää oli kyl iha uskomattoman paska. Vaikee ymmärtää, että onko ne oikeasti luullu noitten juttujen naurattavan.

---


En tajua miks jengi ei pysty nauraan näille. Mä olin koko leffan kaksinkerroin ja kiemurtelin naurusta. Lopussa alko olemaan vähän jo toistoa ts. kävi vanhaksi.



Kyl mä muille ton sarjan leffoille oon naureskellu, mut Epic Movie oli kyl pohjanoteeraus. Tai sit en ollu vaan sopivalla aaltopituudella.
crissy

Posts: 1,958

#1347 • • crissy

Nee-Chee, 18.6.2007 00:20:
Pirates of the Caribbean At World's End. *känni*



lauantaina käytiin kattoos! *pihkassa**pihkassa**sydän**sydän**sydän* Ihan järettömän hyvä!!!

olin ihan tärinöissä koko 3h! pakko kyllä wii:lle saada toi peli
Avernian

Posts: 7,451

#1348 • • Avernian Kerettiläinen
Snakes on a Plane --- Melkosta huttua. Ekstrapiste Samuel L. Jacksonista.
3/10

Bloodsport --- Oikealla asenteella katsottuna hykerryttävän hauska nostalgiatrippi 80-luvulle. Koko vuosikymmenenhän olisi oikeasti voinut jättää väliin :D Korneja laineja, homoeroottisesti hiestä kiilteleviä miesvartaloita, hollywoodkamppailua, karmeaa muotia ja yhteen lauseeseen tiivistettävä juoni. Ei tosikoille. 8/10

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

m1kk3

Posts: 5,560

#1349 • • m1kk3 no-life

Lost-Soul, 18.6.2007 00:41:
Heat - Kuuluu sarjaan 90-luvun parhaat. 10/10


heh :) Paras leffa mitä mä olen ikinä nähny. Harvoin on leffassa _kaikki_ noin täydellistä, ja en oo mitään muuta leffaa kattonu neljään kertaan :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sapeli

Posts: 11,768

#1350 • • sapeli jokukukamikä?
Brothers Grimm, paljon huonompi ku mitä odotin. Sekavaa sähellystä ja sekamelskaa. Silti, tykkään fantasiasta et kyl ton loppuun asti jakso kattoa.

*tähti**tähti*/5

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sallakat

Posts: 2,220

#1351 • • Sallakat jungle, baby !
Shooter ja Children of Men. Shooter oli tosi paska, Children of men vähä vähemmin paska, mutt paska silti. Jätettiin jotenkin liikaa roikkumaan ja tempo oli aivan liian nihkee.
Avatar
#1352 • • cjet Guest
Departed tuli tsiigattuu viime yönä. *hihu* Loistava!
Epailija

Posts: 5,636

#1353 • • Epailija Physicist, 2nd class.

crissy, 19.6.2007 09:21:
pakko kyllä wii:lle saada toi peli



Vaikka leffasta pitäisikin, niin ei se tee siitä pelistä ostamisen arvoista. Pelit-lehti arvosteli PS2-version ja antoi sille 50 pistettä, joka on varsin huono tulos. Jos Wii-versio on siis PS2-version kopio, on luvassa keskinkertaista ja itseään toistavaa kuraa. Xbox 360-versio kuitenkin poikkeaa samaisen lehden mukaan PS2-versiosta selvästi ja vieläpä sinne parempaan suuntaan, joten kannattaa kokeilla peliä jossain ennen ostamista.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Miinapiina

Posts: 3,494

#1354 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
matti - elokuva just katottiin serkun kanssa

--
pinkki on pop!!!

Sallakat

Posts: 2,220

#1355 • • Sallakat jungle, baby !
hot fuzz. ei niin hyvä kuin ois halunnut noilla alku asetelmilla. kuitenkin brittihuumoria eli ok.
Avatar
#1356 • • Kiito Guest
Factotum:
http://www.imdb.com/title/tt0417658/

"This drama centers on Hank Chinaski, the fictional alter-ego of "Factotum" author
Charles Bukowski, who wanders around Los Angeles, CA trying to live off jobs which
don't interfere with his primary interest, which is writing. Along the way,
he fends off the distractions offered by women, drinking and gambling."

Ne ihmiset jotka ovat lukeneet miehen tuotoksia ja pitävät niistä,
niin voin suositella leffaakin. Saattaa tuntua hieman pitkäveteiseltä
niille jotka eivät ole tutustunut esim. Bukowskin "Siinä Sivussa"
tai "Naisia" kirjoihin. Hyvin oltiin osattu tuoda juuri sellaista
henkeä leffaan mitä aistii kirjojakin lukiessa :)

3/5
random

Posts: 226

#1357 • • random
The Prestige (1,5 / 5)

Lyhyesti: Kaksi taikuria kilpailee paremmuudesta.

Aika peruskauraa. Leffa on varsin matalaintensiteettinen ja tylsän harmaa. Juoni perustuu pitkälle lopussa paljastettavaan detailiin ja fysiikan lakeja uhmaavien laitteiden käytön merkittävä osuus pudottaa pohjan lopullisesti tältä tekeleeltä.

Leffa tosin herätti muutamia mielenkiintoisia ajatuksia... jos voisit tehdä täydellisen 1:1 kopion esim. 1 kuutiometrin tilaan laitetuista tavaroista/aineesta tms., niin mitä olisi kaikkein järkevin monistaa

http://www.imdb.com/title/tt0482571/
NextAce

Posts: 2,505

#1358 • • Edited NextAce Alienated
Turborider - To the limit
*hikoil* Kovaa vetoa!

--
-Alienation-

-----

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1359 • • Aurinkoneiti
Bridget Jonesin päiväkirja.(kai se tolla nimellä). Sopii hyvin omaan elämäntilanteeseen.